•rozpadok partie•

30 1 2
                                    

Začali sme spolu chodiť von častejšie a častejšie až sa znás stala vlastne partia najlepších kamarátov a chodili sme spolu všade. No však v jeden deň....

Zobudím sa a volám Laure:
"Čau, ideš von? "
" hej, ale za kolko?"
" tak za pol hoďku"
" okej nevolám buď dole pá"
" pá"

Tak som sa musela vyvaliť z postele aj keď sa mi strašne nehcelo a ísť sa naraňajkovať. Na raňajky som mala praženicu. Keď som to zjedla išla som sa umiť umiť si zuby a obliecť sa. Keď som sa obliekla už som si len išla urobiť cop obuť sa, zobrať klúče mobil električenku a peniaze. Keď sme sa stretli tak sme sa objali ako vždy a išli sme na 99 a do skejtparku. Tam Laura volala Chanel a ja Máriovi.
Keď došla chanel vyliezla na účko a obydve nás vyobímala. Sadla si vedla nás a začali sme sa rozprávať a počúvať hudbu. Asi po 10min došiel aj Mário a ten len typicky " čaute" a my len " ahoj" zatial vyliezol na našu stranu účka a začali sme sa rozprávať. Potom ho to snami asi prestalo baviť tak si zavolal Zachariáša. Keď došiel tak išli na druhú stranu a začali sa rozprávať. Mário sa nachystal že ide zisť účko a ide niekam do preč a Zachariaš tiež. No len potom vlastne ani neviem čo Mário povedal ale mňa to tak roštartovalo že som povedala len tolkoto "každý chalan je debil" šak to je jak nič ako keby som bola ticho ale čo povedal on ma skutočne zaskočilo " každá baba je piča" no a všetky baby čo sme tam sedeli nás to dosť zranilo a ja som mu na to ešte niečo povedala a potom sme všetky baby odišli pod účko a začali plakať ale v podstaťe každá kvôli niečomu inému. Ja kvôli hádke z Máriom lebo ja ho mám fakt strašne rada a berem ho ako najlepšieho kamaráta tak mi to došlo dosť lúto. Lala kvôli rozpadu partie na baby a chalanov lebo sme boli fakt super partia. Chanel plakala kvôli svojmu bratovy že jej furt robí zle. Sima tá plakala lebo jej niekto zomrel. Všetky sme mli dostatočný a nie hlúpi dôvod plakať a chalani?
Ty pokračovali v zábave, aj stím že vydeli náš stav, spokojne si jazdili a ani nás nevnímali. Aj po ceste domov som ešte plakala a doma pri zaspávaní tiež a asi 2 dalšie dni sme sa spolu nebavili ale v jeden deň sme zavolali von aj moju spolužičku Vanes a kedže Mária poznala jak svoje boty tak asi vedela ako dať partiu dokopi lebo my sme to vzdali lebo nás úplne ignorovali. Keď sme tam došli tak už tam bol Mário. Vanesa sa s nim začala rozprávať ze prečo sa s nami nebaví a tak a my sme boli s Laurou pri tom ale keď ho zrazu chitila pod krk a opytala sa " tak sa s nimi bavíš ?" a on " ano" ja že sa mi sníva. Takú radosť som snaď v živote necítila. A keď sme s ňou došli aj za zachynom ktorí sa snami tiež nebavil tak sme sa opytali prečo a on že " neviem" lebo zrazu keď sa s nami bavil Mario tak aj on. Takže jediný dôvod prečo sa s nami nebavil Zachariáš bol Mário. Keď sme sa skamarátili naspať tak sme si išli sadnúť na malí funbox ( malá zelená rampa ktorá je na jednom konci prehnutá a na jednom šikmo dole jak šikmá) a Mário zahlasil " v piatok mám volný byt" ja som si myslela že sa mi to sníva ....
Čo znamená keď má Mário volný byt ?? Že je párty
A čo znamená že je párty ?? Že je chlast
A čo znamená že je chlast ? Že je sranda
A keď je sranda tak je to to hlavné .
Na párty sme sa strašne tešili a furt sme sa o nej rozprávali.
Ale potom sme sa dozvedeli že bude až sobotu len sme si povedali nevadí hlavne že bude.
Keď nastala sobota......


Tak a dalšia čásť je na svete. Dalšia bude dosť napínavá ale neviem kedy bude dúfam ze sa tato bude páčiť vote a komenty potešia.

KAČA ❤

-Nová partia-Where stories live. Discover now