●párty●

28 2 3
                                    

Už od rána som sa tešila jak malé decko. Rychlosťou blesku som sa vytrepala s postele najedla, umila a obliekla,lebo som sa zobudila o 13:30 a o 16:00-16:10 sme mali byť pred lídlom. Zavolala som Laure a dohodli sme sa na 14:15 tak som sa rychlo obula a dala si veci do vačkov, a utekala som dole. Stretli sme sa presne a utekali na 93 ku škole aby sme sa odviezli ku lidlu. Na zastávke nás čakala Chanel a išli sme pred vchod kďe bol už aj Mário zo Zachynom dala som mu peniaze a Laura zo Chanel tiež. Skočili do vnútra kupiť potrebné veci a my sme ich čakali pred vchodom a počúvali hudbu na repráku. Keď vyšli von tak sme sa vydali na castu ku ňemu. Každý sme išli svojou cestou a takmer pred vchodom sme sa stretli a išli ku jeho bráne. Mário otvoril dvere a vošli sme dnu a čakali na vyťah. Keď sme došli hore na chodbu Mário išiel otočiť kameru a odomknúť byt. Nakázal nám aby sme to bytu vstupovali postupne. Došli sme do malej chodbyčky kďe sme sa vyzuli, a odtiaľ sme sa presunuli do obivačky. Hodili sme si veci na zem a a všetky baby ( čiže ja, Laura, Vikina, Chanel) sme si sadli si na gauč. Chalani medzi tím išli do kuchyne, spraviť si jedlo.
Keď si ho dorobili, tak nás zavolali do kuchyne A naliali prvého panáka Fernet citrus A brzdu džús. Keďže som V živote nepila tak som sa dosť bála ale nejak som to neprejavovala. Zobrala som pohárik do ruky, ale to by som nebola ja keby som to hneď neviliala na zem. No tak som to vliala do seba A zapila. A bolo to lepšie než som si myslela. Ale miestami to chutilo jak mydlo. Išla som si sadnúť naspäť do obývačky a Mário išiel pustiť hudbu. Chcel nás vytiahnuť aby sme si zatancovali ale my sme ani za svet nechceli lebo ako úprimne dosť sme sa hanbili. Tak sa na to vykašlal a išiel si zo Zachynom zahrať poker. A pýtal sa aj náš či si nezahrame ale my sme to ani jedna nevedeli. Tak sme si iba sadli ku nim ku stolu a pozerali sa. Keď do hrali poker tak naliali ďalšieho panáka a šupli sme to do seba. Zase sme sa všetky baby vrátili do obývačky a chalani si išli zahrať hry na počítači. Chanel sa tam na nich kukla a ja, Laura a Vikina sme kúkali videá na instagrame. Keď som počula aké nervy pri tom chytali, tak my to nedalo a išla som si sadnúť ku Chanel. Babám som tam nechala môj mobil nech môžu kukať ďalej Instagram. Ale moc dlho má to nebavilo tak som išla naspäť za nimi. Keď chalani konečne vyliezli od počítača tak Mário zapol hudbu a išiel do kuchyne naliať ďalšieho. Za sa sme to šupli do seba A Zachyno, bol už S prepáčením slušné najebaný. Kimácal sa jak taký blbec a každú chvíľu ho napinalo tak Mário doniesol kíbel. Keďže nevedel ani poriadne stať, tak buď ležal na gauči buď ho Chanel podopierala a padol aj S ňou na gauč alebo sa opieral O stenu. A Mário medzi tím ako Zachyno ležal chcel zase tancovať lenže zas nikto nechcel, tak ho to prestalo baviť, chytil depku a niekam odišiel. Keď sa dlho nevracal tak si to Zachyno už všimol a porad jak keby vytriezvel a začal stresovať. No potom keď sa vrátil tak nám spadol kameň zo srdca. Zistili sme že si išiel kúpiť cigarety. Keď sme mu povedali že sme sa o neho báli tak nás totálne odignoroval a išiel na balkón si zapáliť. Ja som sa zo zvedavosti išla pozrieť na balkón a on tam sedel na zemi S cigaretou V ruke opretý O hlavu. A mňa napadlo že by som so mi ešte dala Fernet. Prišla som im do kuchyne, kašľala na pohárik a dala si rovno S fľaše. Prišla som do obývačky za babami či si dajú aj ony a tak sme dotiahli prvú fľašu. Mário vyšiel Z balkóna a opýtal sa " to už sme stiahli jednu fľašu ? Super"
Akurát som mala pohár S kofolu V ruke a on odkladá whisky ale ja som ho poprosila aby mi trošku do neho nalial. Ale on mi nenalial trošku a dosť a to už malo iné grády.......

Ps: pokračovanie na buduce

Kača <3

-Nová partia-Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz