Yıl 2025... CNN :
"-İyi geceler sayın seyirciler bugün 7 Ağustos perşembe saat: 03:30.
Kuzey Kore'nin Amerika Birleşik devletleri'nin Vietnam yakınlarında demir atmış olan nükleer reaktör ile calışan dünyanın en büyük uçak gemisi "USS NIMITZ (CVN-68)" i batırmasıyla ortaya çıkan siyasi krizle baslayan iki ülke arasindaki gerilim hala sürüyor. Şuanda Kuzey Kore'ye baglanacağız Kuzey Kore Başkanı Kim JONG UN halkına balkondan hitap edecek.Evet şimdi John' a bağlanıyoruz;
Evet John Kuzey Kore' atacağı adim ne olacak? Özür dileyecek mi? Yoksa bu kriz savaşa mı dönüşcek Hillary CLINTON özür kabul etmeyecegiz demiş ve Nato'yu göreve çağırmıştı. Evet seni dinliyoruz John:
+ iyi akşamlar Peter suanda saat 11:05 Kim JONG saat 10:30 da cıkacağını söylemisti ancak hala çıkmadı. Şu anda pyongyang'da başkanlık sarayı önünde onbinlerce kisi toplanmış durumda başkan Kim JONG UN' un konusma yapmasını bekliyorlar evet suanda eşiyle kolkola balkona çıkıyor. Halkını selamlıyor. Ve şimdi onu dinliyoruz.
Kim JONG UN:
Kore'nin kahraman erleri, Kore'nin gercek sahipleri, bugün şeytanın varisi Birleşik devletleri'nin haince planını önceden görüp yaptığımız ani saldırıyla o insan kanı içen katil ahtapotun kollarindan birini kestik! Amaçları Kuzey kore halkını sömürgeleştirip kendi emperyalist ideolojilerine alet etmek. "USS NIMITZ"in amacı barışçıl amaçlarla açtığımız nükleer santrali bombalamak. Onlar güçlenmemizi istemiyorlar. Daha ucuz enerji elde etmemizi istemiyorlar. Şeytanın çocuğuna sesleniyorum Kore halkı asla sizin sömürgeniz olmayacaktır! Korenin kaplanları ben si..."
Tam bu bir el silah sesi geldi Kim JONG UN yere düştü ve ardindan muthis bir patlama gerçeklesti. Kollar bacaklar ve insanların iç organları etrafa saçıldı. Herkes çığlık çığlığa bağırıyordu...CNN:
-John!! John!! Lanet olsun kesin yayıyını...
3 saat sonra...
Hillary CLINTON:
Amerika Birlesik Devletleri halkını ve müttefiklerini temin ederim ki Kore de yapilan barbarca terör saldırısından amerika Birleşik devleteri veya herhangi bir istihbarat organı sorumlu degildir...BIRAZ GEC YAZDIM ÜÇÜNCÜ BÖLÜMÜ DÖRDÜNCÜ BÖLÜM DAHA ERKEN GELECEKDİR. VOTE VE YORUMLARI UNUTMAYIN ARKADAŞLAR..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün Dişleri
Ciencia FicciónSurvival bir zombi hayatta kalma,siyaset entrikalar ve mantıklı kurgular içerecek olan bu hikaye diğerlerinden sıyrılıp sizi kendine baglayacaktır.