"Dilaraaa ben je klaar met omkleden!!"
"Jaaa ik kom al Cansuuu"
Ik deed snel de rits van mijn jurk dicht.
Ik heb expres klasiek aangedaan, ik ga toch met tegenzin.
Pfff ik heb echt helemaal geen zin in dit bruiloft, moet ik nou echt gaan?!
Cansu kwam naar binnen lopen en keek mij met grote ogen aan.
"Wat is er nou Cansu" zei ik met een arrogante stem.
"Dilaraa ga je echt dit aandoen je maakt een grap toch?" zei Cansu een beetje geïrriteerd .
"Nee ik kom gewoon zo, ik wil toch niet naar dit rot bruiloft"
"Dilara rustig straks hoort papa het nog"
"Duysun duysun bana ne yaa (mag hij horen mag hij horen boeit mij wat)!!" riep ik een beetje te hard.
Kemal kwam de kamer binnenstormen en voordat ik het wist kreeg ik een harde klap in m'n gezicht.
"Ağzından çıkanı kulağın duyuyormu !!( hoor je wel wat er uit je mond komt )" riep hij en keek met zijn vurige ogen naar mij en daarna liep hij de kamer weer uit.
Mijn zus kwam snel naast mij en zei "zie je wel ik zei het jou toch?"
"Oké oké pfffff"
Cansu eide mij een beetje over mij hoofd, stond weer op en liep naar beneden.
Kemal ging eerst naar de kapper en dan naar de bruidstylist om Meral op te halen.
Daarna gingen ik en Cansu ook richting de bruiloftzaal.
En niet vergeten ik had mijn haar gewoon in een hoge staart gedaan lekker geen moeite.
Daar aangekomen zaten we niet te dicht bij de tronen waar ze op gaan zitten maar een beetje achter (wou niet vooraan).
Trouwens het geluid stond zo hard!!
"Cansu ik heb nu al hoofdpijn" woow ik hoorde mijzelf bijna niet.
"Waaaat!!"
Ik maakte een beweging met m'n hand van laat maar.
Na een dikke uur kwam Kemal met Meral in de zaal.
Kemal keek ons kant op met rare ogen en wij gingen "applaudiseren" voordat hij hier ons straks voorschut zet..........
Waarom is die vrouw nou zo lelijk.
Kemal moest gewoon van mijn parel blijven houden en niet van deze heks met een wrat op haar kin ielllll!!!!
Nou ik weet niet eens of ik nog kan eten misschien ga ik wel kotsen tijdens het eten (nou bij dit gedachte moest ik wel een beetje lachen).
Aan het einde van de bruiloft dacht ik meteen dat dit niet goed gaat komen.
Misschien dat ze lief tegen mij gaat doen of niet............