Dimineața ce pot sa spun, nu ca nu îmi place însă frigul de afara ma îndeamnă sa lenevesc toată ora.
Deodată vocea mamei se face auzita :
-Puiule, ce ai pățit?
-Îîmmm...
-Îți este rău?
-Ăăhăă...
-Ethan iubire, vino repede, moar fata noastră.-Ei haide, ca te-ai tâmpit iubito, nu vezi ca e nemuritoare?
-Pitic, hai sus și hai la liceu, este timpul .
-Pentru ce tata?-Să numai ramai repetentă la geografie ca sa nu fi nevoita sa te măriți.
-Ei na, nu am eu norocul asta și adorm pe loc.-Dacă nu te ridici în aceasta secunda, voi divorța de mă'ta și tu te vei muta cu mine.
-Cee? Bă tu ești nebun? Cum adică? Deci visul mi s-a împlinit Dumnezeu m-a auzit.
-Cu cine vei rămâne pitic?
-Cu tine Guțî, nebunule spun și bat palma cu tata în acel moment veni mama care părea supărată pe planul nostru.-Mami, stai puțin nu am vrut sa spun asta, îmi pare rău.
În acel moment ea ma îmbrățișat și eu i-am promis ca nu voi mai face asa ceva.
-Iubire, am glumit vorbi Ethan, spuse și pleca spre ea, îi șopti se la ureche :
-După ce pleca pitica noastră vrei sa facem un 69?-Mmm... mai întrebi?
-Atunci rezerva patul.
-Bine te pwwp.
-Eu ți-o trag, adânc, mult și lent.-Haide, un, doi, un, doi....
-Tata, după doi vine trei deci sunt gata spun și ma întind precum o pisică.Ajung la școală și când sa adorm vine și Dylan.
-Buna ziua elevi!
Toti au spus bună ziua, numai eu am spus bună seara din cauza oboselii.-Deci cine dorește sa fie ascultat?
-Ala eu, ala eu, spuse făcând semn cu degetul eu mai aveam putin si făceam economie de vedere, insa el a țipat.-Domnișoara Morgan, va rog sa treceți la tablă.
-Antonia Morgan.
-Mi-e somn d-le profesor și nu știu nimic.
-Asa ca lăsați-mă va rog.
-Bine vorbim mâine.Ajung acasă și direcția este somnul.
CITEȘTI
My Director?
HumorSalutare dragii mei, am revenit cu un al doilea volum. Primul volum se cheamă Profa de mate, sunt sigura căci a-ți auzit de ea deci sa vedem ce se v-a întâmpla...