Când credeam ca voi scăpa de școală, suna și Mr geogra.
Și cum eu nu vreau sa ii răspund, intra fratele meu și îmi ia telefonul uitandu-se ciudat.-Neața sunshine!
-Paaa...spun și îmi bag capul în perna.
-Aa..aa nu ai voie scumpa mea surioara.
-Nu mai spune, și ce cauți aici?-Când te suna cineva trebuie sa ii răspunzi nu?
-Și când idiotul de frati'miu intra în camera ta și apune accent pe a "ta" vreau ca el adică tu sa dispari.Când urma sa îmi comenteze se aude un ciocanit.
Josh se duse înaintea mea, iar eu am rămas sa ma imbrac pentru o noua și plictisitoare zi.
Cobor scările fără chef de viata pana vad o silueta familiara, și când ma uit mai atentă baaang e profu de geogra ai le le.Stătea și bătea palma cu idiotul de frati'miu ? Acum chiar ca sunt confuza dar mai aminte nervoasa, supărată și mirata de prostia unora.
-Salut frumoaso!
-Hai pa, acum chiar am o zi oribila din toate punctele de vedere.
-De ce surioara?
-Surioara?
-Josh Morgan are o sora?-Alt idiot! Of Doamne de ce eu? nu puteam sa fiu fericita? Spun și dau din mâini ca o nebuna.
-Pai d-le Belikov de când îl știți pe fratele meu?
-Din generala dar de ce întrebi?
-Ia ghici istetule?-Pai el este bad boy-ul scolii și are mai multe atribute.
-Se vede de la o posta asta ....
-Deci haideți la școală tipa idiotul suprem.-Nu se poate...
si plecam la școală.
CITEȘTI
My Director?
HumorSalutare dragii mei, am revenit cu un al doilea volum. Primul volum se cheamă Profa de mate, sunt sigura căci a-ți auzit de ea deci sa vedem ce se v-a întâmpla...