Probleme cu ...

69 9 0
                                    

În sfârșit după ce am ajuns la casa lui Josh, am bătut brumos în ușă și când am văzut-o pe viitoarea mea doamna Belikov am inebunit.

Adica eu stau și o aștept ca sa iasă de la ore și sa ne petrecem ziua împreună iar ea se culca cu Josh?
Asta este discriminare va jur.
O vad supărată și nu știu de ce, și ma întreb dacă i-o fi făcut ceva idiotul care rânjet în fata mea.

Mai stau, ce stau și când deodată observ ceva dubios la cei doi. Se aseamănă și par a fi buni prieteni.
Însă cum eu nu ma prea avânt în relații, atunci v-a trebui sa schimb ceva la mine, înghit în sec stiind ca turturica mea ma va inebunit cu felul ei de a fi.

Și uite asa, trec orele, și vine și rândul meu.
Intru în clasa, fără sa le spun nimic, în afara de salutul politicos și ma uit la ceas sa vad dacă întârzie domnișoara.

Și stau ce stau, și nimic. Încerc sa predau lecția de azi, pe care nu îmi place dar asta e... si ma rog la Dumnezeu sa vina un miracol.

Miracol care se scuza la mine ca a întârziat este Josh, idiotul pe care nu vream sa îl vad.
-Mă scuzați, d-le Morgan, unde este sora dvs?
-Buna întrebare oare unde o fi?

Telefonul suna și o voce îl speriă:
-Bună ziua! Dvs sunteți domnul Dylan Dimitri Belikov?
-S-a întâmplat ceva?
-Domnișoara Morgan a făcut un accident și va rugam sa ii contactați rudele va mulțumim.

Telefonul i-a picat iar el a înjurat de la auzit pana și China.
-Gata cu orele și Josh Morgan împreună cu familia lui sa vina la spitalul Angeles Times.

My Director?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum