Prolog

45 7 0
                                    

Když se Jennifer narodila, zdála se být obyčejné, malé miminko. Obyčejné miminko s mentální retardací..

Narodila se dvěma šťastným lidem, Paulovi a Bethany Whitewoodovým. 

Jak Jennifer rostla podobala se čím dál tím víc své matce Bethany. Rysy na obličeji měly podobné jako vejce vejci. Hnědé husté lokny Jennifer splývaly po obličeji zrovna tak jako matce. Jen oči měla po otci. Měly modro-zelenou barvu. Každý, kdo se jí podíval do očí, jako by viděl moře.

I přes krásu, kterou Jenny zdědila po rodičích nebyla zrovna nejoblíbenější. I když byla pro ostatní divná vedla život s humorem. Miluje slunce víc než kdokoli jiný, oči ji nepálí když se s obdivem dívá do zářivých slunečních paprsků co tančí všude kolem, nikdy se nespálila z pozorování slunce a nikdy jí nebylo tak horko aby se schovala do stínu.

,,Ještě že bydlím na Floridě, kde je slunce víc než dost'' říkávala si Jenny.

Často si říkávala sama pro sebe, že není ,,Divná'' ale to oni, když ji nevezmou taková jaká je.

Od svých rodičů dostávala veškerou podporu a pochopení, v jejich přítomnosti si připadala šťastná.

Jakmile dokončila základní školu čekaly na ni velké změny. Nové místo. Noví lidé. Noví přátelé. Celé prázdniny čekala na ten okamžik, kdy sebevědomě překročí práh své nové školy s představou že se její život změní....

_____________

Ahoj, tak tohle je prolog, doufám, že jste neumřeli nudou 😂 Snad se vám prolog líbil, budu moc ráda za každý hlas, read či komentář. 😊 Mějte se. 😊 Au revoir 

První Element - OheňKde žijí příběhy. Začni objevovat