Kapitola druhá - Konečně šťastná

35 7 0
                                    

První školní týden probíhal celkem dobře. Poznala jsem spoustu nových lidí. Jsem konečně šťastná. 

Hned dneska se mám sejít s Carou, Arleen a Sashou. Půjdeme nakupovat do nákupáku. (překvapivě)  Když o tom přemýšlím, je to poprvý co půjdu nakupovat a kamarádkama. Super.

Měly jsme se sejít před centrem. Když jsem tam přišla, Sasha a Cara už tam byly. Seděly spolu na lavičce a povídaly si.

,,Ahoj holky, čekáte tu dlouho?'' pozdravila jsem je s úsměvem.

,,Ani ne...asi pět minut.'' řekla Sasha.

Přisedla jsem k nim na lavičku a začala si s nimi povídat. Po asi patnácti minutách dorazila Arleen. 

,,Promiňte holky, že jdu pozdě...nestíhala jsem...'' řekla trochu udýchaná.

,,Ty nestíháš vždycky Arleen'' zasmála se Sasha.

Když už jsme byly všechny vyrazily jsme do obchoďáku. Stavily jsme se ve Starbucks a pak v několika dalších obchodech a nakupovali.

Bylo mi úžasně. Lépe jsem se cítila leda u pozorování západu slunce na pláži.

V nákupáku jsme strávily cca pět hodin.

Pak mi Arleen nabídla jestli bych nechtěla jít zítra do fitka. Okamžitě jsem souhlasila. Cara a Sasha prý nejdou a ona nechce jít sama..

-----

Já a Arleen jsme mířily do místního fitka. Abych pravdu řekla nikdy jsem ve fitku nebyla, tak nemám ponětí co se tam dělá..No určitě se tam cvičí na přístrojích, to je jediný co vím.

Ve fitku to bylo obrovský. Spousta strojů na cvičení.

Arleen mi ukázala, kde je šatna. Převlíkly jsme se do úborů a šly na stroje.

Zkusila jsem běhací pás, činky a další různý nástroje. Bohužel nevím, jestli jsem ty přístroje používala správně,  protože většina lidí na mě čuměla jako na debila.

Po dvou hodinách jsme už šly domů. Bylo to skvělý být někde s kamarádkou. Měla jsem skvělý pocit tam uvnitř. A fakt bolestivej pocit v zadku. Au, myslím, že si nejmíň tejden nesednu.

___________

A je tu druhá kapitola, doufám že se vám líbila. Budu ráda za jakoukoliv podporu (hlas, read....) Mějte se :) Au revoir

První Element - OheňKde žijí příběhy. Začni objevovat