Отворих писмото и вътре имаше само два паяка.Преди да се усетя те ме налазиха с невиждана скорост и влязоха в ръкава ми.Започнах да усещам замайване и погледа ми започна да избледнява и избледнява.Успях да видя само как някакви стражи взеха сестра ми и припаднах.Събудих се.Бяхме в някакъв влажен килер.Пред нас стоеше царят ,а отляво видях Ара на стол завързана с вериги като мен.
-Убий ни ,ако смееш.-Каза Ара и царят отговори.
-Убийство?Какво ще си кажат хората като убивам невинни?
-Тогава защо уби маскирания мъж.-Провикнах се аз.
-Единствените свидетели бяхте вие ,затова ви нареждам да си тръгвате или ще ви принудим.А да и можете да задържите това ,което имате.Колко дълго ли ще оцелеете.Върнаха ни до портата и пристъпихме напред.Пред нас имаше една съвсем равна и пуста долина."Не беше никак зле''-казах си наум вървейки докато не изскочи един огромен петдесет сантиметров трън точно пред мен и се върна в земята.После още осем оформиха кръг около нас ,но изведнъж някакъв черен минотавър ни хвана за гърлата и вдигна във въздуха.Всички тръни се забиха в него а той нямаше дори драскотина.Тръните се прибраха ,а в същия момент той се превърна във вода ,но после тя оформи младо момче-Сивокос синеок с бяла кожа.Носеше същото като нас ,но бяло и зелено.Изтичахме колкото се може по-бързо към един хълм в който имаше пещера.Точно пред нас се появи още един ,но сестра ми го отблъсна с косата и продължихме към пещерата.Там се скрихме приклекнали зад една скала.Надникнах и видях спасителя да изважда меч докато се бяха събрали много тръни около него готови да се опитат да го улучат.Те почнаха да го атакуват един по един ,но много бързо ,а той ги отблъсваше с меча си с лекота.След това лицето му не показваше никаква умора,но изглеждаше концентриран.Ставаше нещо странно.Чуваше се постоянно ровене.Изведнъж се чуха три експлозии около странника.В действителност станаха три взрива ,оформили дълги,огромни ями от които излязоха точно толкова паяци ,колкото са дупките.Не бяха обикновени.Те първо ,че бяха големи колкото със скорпиона с който се бихме наскоро и второ-крайниците им бяха тръните от преди малко ,а телата им от камъни.Що за паяк беше това като се замисля.Чудовищата не даваха ход ,а през това време се оформи светещ кръг с някакви знаци ,но не можех да видя по-ясно.Един от паяците тръгна към него ,но той направи невъзможно огромен скок и се приземи върху него.С един удар строши цялото му каменно тяло и после направи друг дълъг скок и се приземи на друг от паяците.Другото чудовище го забеляза върху сънародника си и насочи един от тръните към него.Той избегна и този и скочи към тялото на паяка който разби тялото на другия.Чудовището обаче отстъпи и се подготви да го атакува още докато е във въздуха със зъбите си ,но изведнъж усетих много енергия и сила.Видях същия кръг около себе си.Изписваше символите на зодиите.Тръгнах и скочих с огромна скорост към него и поех атаката с ръката си на паяка скачайки пред странника.Този удар ме изблъска със странника към земята много силно.Осмелих се да си погледна ръката и нямаше никаква рана.Паяка се приготви бързо за друга атака ,но спря и се стовари на земята.Видях Ара върху него забила косата си в каменното му тяло с двете си ръце.
DU LIEST GERADE
Тринадесетата зодия
FantasyИстория за момче на име Орион и сестра му Ара,който живее в свят където войните получават сили от силата на гръцките богове и зодиака.Обаче Зевс става тиранин и спуска черни дни над всички хора за наказание на техните предци....но Орион се среща със...