: BÖLÜM 7 :

877 16 0
                                    

Sabah ekip merkezde kahvaltı yapıp , sohbet ediyorlardı.O sırada içeri Rıza Baba ve Melek girdi.Herkes şok olmuş bir şekilde onlara bakarken Rıza Baba açıklama yapmaya başladı.
Rıza Baba ;
-Çocuklar , Melek özel bir operasyon için 1 ay bizimle olacak.
Melek ;
-Yine başınızı şişiricem yani.
Mesut ;
-Olur mu öyle şey zaten sayılı gün çabuk geçer.
Rıza Baba ;
-Ekibimize iki yeni arkadaşımız katıldı.Selin ve Hakan.
Selin ;
-Hoşgeldin.
Hakan ;
-Merhaba.
Melek ;
-Hoşbuldum.Tanıştığımıza memnun oldum.
Rıza Baba ;
-Bu kadar tanışma faslı yeter.Hadi iş başına.
(Selin Aylin'in yanına gider.Melek'i sorar.Aylin anlatırken Melek'in Mesut'la olan ilişkisini de öğrenir.Bunun üzerine teşekkür edip Mesut'a gider.)
Selin ;
-Mesut 1 dakika gelsene benle.
+Tabi.
-Bak şimdi seninle bir konu hakkında konuşucam.Öyle çekip gitmek yok ama.
+Tamam konuşalım hadi.
-Zamanında Melek'le birşeyler yaşamışsınız.
+Öfff o konu mu ?
-Bölme bir cümlemi bitireyim.
-Ben bu kadın gidene kadar onunla yakınlaşmanı falan istemiyorum.
+Tamam anlaştık.Seni üzmem merak etme.
TOPLANTI ODASI
Hüsnü ;
-Adamımız Sami.Dağdan 1 hafta önce inmiş.Tehlikeli birisi.Masum insanları öldürmeden bir an önce işini bitirmeliyiz.
Mesut ;
-Ben diyorum ki TEM le bağlantı kurarak dağdan yeni inenleri bulup konuşalım.Sami'yi bulmamız daha kolaylaşır.
Hüsnü ;
-Şuan en doğru plan bu gözüküyor.Şimdi Melek senin yanına bir adam vericez.İstediğin kişiyi seçebilirsin.
Melek ;
-Mesut.Onunla çalışmak istiyorum.
Mesut ;
-Orda bi dur.Ben Selin'le çalışıyorum.
Hüsnü ;
-Olum kız şurda 1 aylığına burda.
Mesut ;
-Ee beni ne ilgilendirir bu konu ? Onunla çalışmak istemiyorum.Bitti.Ben Selin'leyim.
Ali ;
-Abi sakin.Ben çalışırım Melek'le tamam.
Mesut ;
-Hadi Gidelim.Gel Selin.
(Ekip günler süren iz sonucu Sami'yi bulur.)
OPERASYON
Hüsnü ;
-Ali benimle kal.Mesut Hakan siz önden.Selin Melek sizde arkalarından gidin.Haydi dağılıyoruz.
Selin ;
-Sami , POLİS ! (Çatışma çıkar.Mesut Selin'in önüne geçer onu korumak ister.)
Selin ;
-Mesut ne yapıyorsun ?
+Seni korumaya çalışıyorum.
-Ya kendi alanına git Mesut pozisyonunu bozma !
+Aha vurdum.Sami kal olduğun yerde !
-Bak hiç dinliyor mu ya !
(Sami'yi kelepçelerler.)
Selin ;
-Abi siz gidin ben arkadaşları bekliyorum.Onlara teslim edip gelirim bende.
Hüsnü ;
-Tamam o zaman.Haydi gidiyoruz.
MERKEZ
Melek ;
-Mesut benimle arşive gelir misin ya ? Dosyayı bir türlü bulamıyorum da.
+Tabi gelirim.Gidelim bi bakalım.
(Selin'de merkeze gelmiştir ve Mesut'u göremeyince Aylin'e sorar.Arşivde olduğunu öğrendiğinde oradan ayrılır arşive gider.Bu sırada Melek'le Mesut konuşurlar.)
Melek ;
-Dosya aramıyordum.
Mesut ;
-Niye buraya geldik o zaman ?
Melek ;
-Seninle konuşmam gereken şeyler var.
Mesut ;
-Ne söyliceksen çabuk söyle yukarda beni bekleyen çok önemli bir insan var.
Melek ;
-Selin mi ?
Mesut ;
-Onun adını bir daha ağzına alma !
Melek ;
-Alırsam ne olur ?
(Mesut'un ellerini tutar.)
-Mesut biz birbirimizi çok sevdik.Şimdi neden bana soğuk davranıyorsun ?
Mesut ;
-Melek yapma bak kötü şeyler olacak !
Melek ;
-Bi yap Allah aşkına noluyo öğrenelim !
(O sırada Mesut Melek'i ittiricekken Melek kendini Mesut'a çeker ve aynı anda içeriye Selin girer.Onları o halde gören Selin'in gözleri dolar.)
Selin ;
-Kusura Bakmayın Mesut Komiserim.
Mesut ;
-Selin ! Selin gitme yanlış anladın.Selin !
(Mesut peşinden gider ve kolundan tutar.)
Selin ;
-Bana o ellerinle dokunma !
-Ben sana uzaklaş ondan dedim sen dahada çok yaklaştın.
-Keşke söyleseydin de çekilseydim aradan.Bu kadar üzülmezdim.
Mesut ;
-Ağlama canım.Her gözyaşın düştüğünde canım acıyor.
Selin ;
-Senin canın artık ben değilim ! Yokum artık.Şimdi git ve ne yapıyorsanız devam edin ! Çünkü artık senin için Selin yok.En önemlisi de sen benim için artık yoksun Mesut.
(Selin Rıza Baba'nın odasına gider.Mesut'ta peşinden gelir.İkiside arka arkaya içeriye girerler.)
Selin ;
-Rıza Baba ben Melek Komiser gidene kadar görevden çekilmek istiyorum.
Rıza Baba ;
-Ne diyorsun kızım ? Noldu da vazgeçtin ?
Selin ;
-Amirim Melek Komiser gidene kadar izin istiyorum.
Rıza Baba ;
-Ben Arif müdürle konuşayım hallederiz.
Mesut ;
-Yapma Baba izin verme ! Gidemez Selin.
Selin ;
-Sen buna asla karışma !
-Amirim izninizle gitmek istiyorum biran önce.
Rıza Baba ;
-Tabi git.
Mesut ;
-Baba aynı izni banada ver.Lütfen ben size olanları anlatıcam.Bende çıkıyorum Baba.
(Selin ve Mesut arabalarına binerler.Mesut Selin'i eve kadar takip eder.Selin arabadan inince Mesut koşar ve Selin'i durdurur.)
Selin ;
-Neden bırakmıyorsun beni ?
Mesut ;
-Yapamam anla gidemem.
Selin ;
-Yanımda durduğun her saniye içim parçalanıyor.O anı hatırlatıyorsun bana.Git !
Mesut ;
-Bağır , çağır , döv ama beni yalnız bırakma.
Selin ;
-Evine git , gelmeyeceğim artık.
(Der ve eve girer.Mesut arkasından bakakalır.Ağlamaya başlar.Mecbur eve gider ama aklında kendini affettirme vardır.Selin'i kaybetmek istemiyordur.Zaten bir ay boyunca birşey düşünene kadar yapayalnızdı.Bunu kendisi de biliyordu.Şuan ise sadece Selin'le anılarını canlandırıyordu.)

                7. Bölüm Sonu.

Bay ve Bayan OduncuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin