: BÖLÜM 9 :

958 15 2
                                    

Saat sabaha karşı 04.00.Selin'in içinde bir sıkıntı vardır ve uyuyamıyordur.Anahtarlarını alıp evin yanındaki parka gider , oturup etrafı izler.Saat 06.00 gibi telefonu çalar arayan Eda'dır.
Selin ;
-Efendim Eda.
Eda ;
-Aylin abla burda , seni kahvaltıya çağırıyor.Gelir misin Selin abla ?
Selin ;
-Tabi gelirim.Hadi Aylin'e selam söyle.
(Selin hemen eve gidip hazırlanmaya başlar.1 saat sonra hazırdır.Arabaya atlar ve Eda'lara gider.)
Selin ;
-Naber Eda ?
-İyidir.Buyrun geçin içeri.Aylin abla da televizyon izliyor.
Selin ;
-Oo Aylin artık kalkıp selam vermek yok galiba.
-Olur mu öyle şey canım burası çok heyecanlı da dalmışım.
-Tamam sen otur izle ben gidip Eda'ya yardım edeyim. 😁
(Birlikte oturup çok güzel bir kahvaltı ederler.Daha sonra hep beraber merkeze geçerler.)
MERKEZ
Hakan ; (telaşlı bir şekilde)
-Büyük bir sorunumuz var.
Hüsnü ;
-Noldu Hakan ?
Hakan ;
-Abi Azmi vardı ya bir şekilde tekrardan işini büyütmeyi başarmış.Ama bu sefer daha da güçlü olmuş.Dünyanın her yerine silah satıyor artık.Birde oğlu var Erdal.Oda uyuşturucu bağımlısı tedavi için kliniğe yatmış fakat oradan
kaçmış.
Mesut ;
-Yine mi Erdal ya ! Bir kurtulamadık şu heriften.
Rıza Baba ;
-Hem Erdal'ı hemde Azmi'yi bitirmeliyiz.
Ali ;
-Bence ilk Erdal'ı yakalamalıyız.Çünkü oğlunu aldığımızda babası illa ki gelicek.
Hakan ;
-Ali haklı.İlk Erdal.
Hüsnü ;
-Aylin , Erdal'ın cep telefonu sinyalini bul hemen.
Rıza Baba ;
-Ben odamdayım çocuklar bir sıkıntı olursa elimden geleni yaparım.Haberdar edin beni.
Selin ;
-Tamamdır Amirim.
OPERASYON
Selin ;
-Aylin adres burası mı emin misin ?
Aylin ;
-Sinyal burda gösteriyor.
Hüsnü ;
-Giriyoruz arkadaşlar !
(Deponun kapağını açıp içeri girerler.Erdal camdan Selin'i görür ve saklanır.Arda Selin'i takip ediyordur.Aniden bir el Selin'i boğazından yakalar ve başına silah dayar.)
Arda ;
-Abi koşun acil abi çabuk !
(Ekip toplanır ve Erdal Selin'le ortaya çıkar.)
Erdal ;
-Vay vay vay.Kimleri görüyorum.
Mesut ;
-Erdal bırak Selin'i !
Erdal ;
-Yok ya ! Verirsem vurursunuz beni yer miyim lan ben bunları !
Hüsnü ;
-Bir delilik yapma sakın.Selin'i bize ver.
Erdal ;
-Tamam ama bir şartla.
Hakan ;
-Söyle !
(Parmağıyla Mesut'u gösterir.)
Erdal ;
-Bu hariç hepiniz dışarı çıkın alın Selin'i.
Hakan ;
-Olmaz böyle birşey.
Erdal ;
-Selin'de yok o zaman.
Selin ;
-Gidin nolur iyiyim ben hadi gidin.
Aylin ;
-Selin saçmalama.
Mesut ;
-Gidin usta hepiniz gidin tamam.
(Ekip çıkar gibi yapıp duvarın arkasına saklanmıştır.)
Mesut ;
-Gittiler ver artık Selin'i !
Erdal ;
-Öyle hemen değil az özlemimizi giderelim.
Erdal ;
-Uzun zaman oldu Selin.Çok özledim seni.(der ve Selin'in saçlarından çekerek boynunun kokusunu içine çeker.)
Mesut ;
-Dokunma lan ona şerefsiz !
Erdal ;
-Orda öyle savunmasızken bunları deme istersen yoksa canı acıyabilir.
(Mesut Selin'e doğru bir adım atar fakat Erdal silahı daha fazla bastırır Selin acıdan bağırır.)
Erdal ;
-Selin benim elimde ve sen birşey yapamıyorsun ne kadar üzücü.
Mesut ;
-Onun kılına dahi zarar verirsen eğer seni gebertirim !
(Erdal Selin'i kolundan vurur.Selin tekrar bağırır.)
Erdal ;
-Bak kılından daha fazlasına zarar verdim.(Gülmeye başlar.)
(Mesut tekrar Selin'e doğru yürümeye başlar fakat Selin elini kaldırarak onu durdurur.Selin ani bir hareketle Erdal'ın kolunu döndürmeye çalışır fakat kolu acıdığı için fazla birşey yapamaz ve Erdal onu yere düşürür.Göğsüne 2 el ateş eder ve Selin olduğu yerde kalır.Erdal kaçmaya başlar.Mesut o korkuyla ateş eder fakat vuramaz direk Selin'in yanına koşar.)
Mesut ;
-Usta !!
(Ekip koşarak Mesut'un yanına gelirler ve Selin'i o halde görürler.Hakan direk ambulans ister.Bu arada depo çıkışında bekleyen resmi ekipler Erdal'ı yakalarlar ve merkeze gönderirler.)
Mesut ;
-Gitme benden selin daha yeni geldin sen bana, çok erken terk etme beni aç gözünü hadi.
(Aylin ağlıyordur ve Hakan onu teselli etmeye çalışıyordur.)
Selin ;
-Ağlama Mesut.S-seni seviyo-yorum.
Mesut ;
-Gidecekmiş gibi konuşuyorsun sen beni terk edemezsin.
(Selin gülümser.O sırada Selin'in ağzından kan gelir ve Mesut Selin'i sarsamaya başlar.)
Mesut;
-Aç gözlerini bak bana hadi bak bana gitme zamanı değil daha ben sana doyamadım gitme.
(Ambulans gelir.Selin sedyeye konur.Mesut elini tutarak ambulansa girer ve hızla hastaneye giderler.Ekipte ambulansı takip ediyordur.Selin acil ameliyata alınır.Uzun bekleyiş içindedirler.)
Mesut ;
-Usta Selin'e birşey olursa onuda kaybedersem nasıl yaşarım ben ? Gider tenha bir köşede kafama sıkarım.
Hüsnü ;
-Saçmalama olum.Görüceksin bak Selin yine dimdik senin yanında bizim yanımızda olacak.
(Mesut ağlayarak Hüsnü'ye sarılır.O sırada Yavuz çıkar.Herkes ayaklanır.)
Mesut ;
-Yavuz birşey söyle !
Ali ;
-Olum meraklandırmasana.
Yavuz ;
-Mesut abi.
Mesut ;
-Yavuz söyle lütfen.
(Reşat hoca çıkar.)
Mesut ;
-Hocam nasıl Selin ?
Reşat Hoca ;
-Mesut kardeşim , elimizden geleni yaptık başımız sağolsun.
Mesut ;
-Selinnn ! Neden Selin neden ? 
(Selin sedye ile çıkar.Mesut koşup sarkmış elini tutar.)
Mesut;
-Hani bırakmayacaktın beni gidemezdin sen benden.Geri gel nolur bırakma beni.(der ve yere çöker.Hüsnü Mesut'u hemen kaldırır.)
Hüsnü ;
-Usta kendine gel.
(Hemşire Selin'i morga götürüyordur.Mesut hemen koşup hemşireyi durdurur ve Selin'e sıkıca sarılır.O sırada Selin'in kalbi tekrar atmaya başlar.Mesut kulağını göğsüne götürdüğünde duyar ve hemen bağırır.)
Mesut ;
-Kalbi atıyor bakın atıyor.Yaşıyor Selin. (Tekrar Selin'e sıkıca sarılır.Yavuz hemen nabzına bakar ve yoğun bakıma alırlar.Mesut ağlayarak Hüsnü'ye sarılır.)
Mesut ;
-Gitmedi usta beni bırakıp gitmedi.
(Hastanede sadece Mesut , Hüsnü, Hakan ve Aylin vardır.Aylin Selin'in öldüğünü duyduğunda bayılmış , Hakan'da onunla beraber gitmiştir.Hüsnü Hakan'a haber vermeye gider.Mesut ise Selin'i camdan izler ve konuşmaya başlar.)
Mesut ;
-Eğer gitseydin varya kafama sıkıp yanına gelecektim.Düşün bak ne kadar seviyorum seni.Orda bana öldü dediler orda bende öldüm seninle beraber.Ama hala yanımdasın ya başka birşey istemiyorum be kızım.
Yavuz ;
-Abi girebilirsin yanına.
Mesut ;
-Sende sağol Yavuz.
Yavuz ;
-Görevim abi.
(Selin uyanmıştır.Mesut gider yanına oturur.)
Mesut ;
-Çok korkuttun beni.Bizi.
Selin ;
-Ambulansa girerken son kez gördüm seni.
Mesut ;
-Bak son değil hala yanındayım, hala elini tutuyorum hala seviyorum seni.
Selin ;
-Gelsene yanıma beraber uyuyalım.
Mesut ;
-Kay az kenara.
Selin ;
-Daha nereye kayayım aşağı düşücem.
Mesut ;
-Tamam rahatım gel sarıl şimdi.
Selin ;
-Ne öküzsün he.
Mesut ;
-Kalkarım valla bak.
Selin ;
-Tamam tamam şaka.
(Mesut Selin'in saçlarıyla oynar.Alnını öper.Öylede uyuyakalırlar.Hakan , Aylin ve Hüsnü'de odaya doğru gelirler ve uyuduklarını görürler.)
Hüsnü ;
-Mesut için en üzücü ve en mutlu gündü bu.
Aylin ;
-Çok tatlılar ama ya.
Hakan ;
-Biraz daha bakarsak nazar değdiricez.Abi hadi çıkalım nasılsa Mesut abi başında Selin'in.
Hüsnü ;
-Çıkalım.
(Hakan Aylin'in evinin önüne gelir ve biraz konuşurlar.)
Aylin ;
-Hakan.
Hakan ;
-Efendim canım.
Aylin ;
-Benimle kalır mısın bu akşamlık ?
Hakan ;
-Kalırım da noldu birşey mi var ?
Aylin ;
-Yok hayır sadece çok kötü bir gündü.
(Evde koltukta yan yana sarılmış şekilde yatıyorlardır.)
Hakan ;
-Aylin.Seni çok seviyorum.
Aylin ;
-Bende seni seviyorum Hakan.
(Öpüşürler ve orda uyuyakalırlar.)

                  9.Bölüm Sonu.

Bay ve Bayan OduncuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin