Cum stim mama si tatal ( Myra si Krys) , lui Krabat au fost uciis intro seara de sambata , in drum ce se intorceau spre casa , de la cina in familie ... La fel si parintii lui Kevin au fost asasinatii , insa el a reusit sa se razbune cu ajutorul lui krabat .
Krabat era la inceput , acum incepea razbunarea pentru el. Uciderea celor patru criminalii ai familiei lui Kevin , iau deschis pofta de a ucide , vroia sa vada suferinta ,sa le provoace suferinta , si pentru ca avea o imaginatie bogata ,inspirata din filmele horror/ trilar , pe care le viziona inca de la varsta de opt ani , va reusi sa le provoace o suferinta ne mai intalnita , la propriu , acea suferinta pe care a simntito si el la pierderea ambilor parintii, acea suferinta io va imprima si lui Daniel in suflet atunci cand isi va vedea familia plutin in apa clocotita ........Uciderea inamicului .....
Pentru Krabat si Kevin parea un film , ei find personajele principale , un film in care personajele principale isi duc la sfarsit planul si traiesc fericitii , pana la adancii si batraneti , ca intr-o poveste Disney...insa nu va fi asa ....
Krabat isi are un plan bine pus la punct , va actiona ca si pana acum . Prima victima ( adica a 5 ) era Mihay, despre Mihay nu putem spune multe , nu mai este acel copil de 18 ani care statea in gasca si se droga, sa schimbat mult , insa asta nu schimba nimic pentru Krabat , Odata rapit si dus in mijlocul padurii incepe tortura. Kevin ii trage unghile de la mainii si de la picioare , iar Krabat sta si priveste cu o satisfactie nemarginita la suferinta lui Mihay . Dupa o zi se reintoarce in padure sa isi continuie tortura , de data asta singur ...El se gandeste cum poate sa il chinuie mai rau , asa ca ii taie organele genitale si i le indeasa pe gat ,astfel sufocandul , producanduse decesul , in timp ce il transa se sterge cu mana plina de sange pe la gura , astfel murdarinduse pe buze de sange se sterge usor cu limba , simntindui gustul sangelui inca cald ,se gandeste sa guste o bucatica mica din carnea pe care o transase , insa este intrerupt de kevin care reusise sa il captureze pe Razvan ( a 6 victima ) . Pe care se gandeste sa o jupoaie in viu ...si chiar asa faceau , il jupuiau si ii indesa pielea pe gat pana a murit de durere si inecat cu pielea care ii era indesata pe gat ......
Prinderea lui Alexander( a 7 victima) din pacate le-a dat marii batai de cap , au fost nevoiti sa duca o lupta cu politia , insa au reusit sa il ucida si sa scape teferii si fara sa vie cunoscutii de cineva insa au fost nevoiti sa stea ascunsi o vreme . Au stat ascunsi in padure acolo au intalnit o persoana , era un om singuratic cu o poveste tragica si cu foarte multe secrete ...el se numea Mayk, era .......
CITEȘTI
Umbrele Trecutului
HorrorKrabat , un baiat normal devenit peste noapte unul dintre cei mai mari criminalii in serie ...in urma unei tragedi ..isi face noi prietenii...care il vor ajuta in lupta lui pentru razbunare , care mai tarziu se transforma intro placere de a ucide