Cap. Vlll. Crima

3 1 0
                                    

                                          Dupa 2 ani .......

           Era o frumoasa zi de sambata , ma trezisem de dimineata dadusem drumul la tv si imi savuram  cafeaua ...Kevin inca dormea , mama si tata erau plecati la cumparaturii. Vroiau sa lom masa in orasi in seara asta , asa ca sau dus sa ii cumpere frumoasei mele mame Myra , o rochie noua ...
  
           Intorsii acasa erau foarte fericitii , tata ii cumparasei mamei un cias din aur pur, pe care vroia sa il poarte in seara asta la cina .

     Krabat: Uite cine sa trezit !..

      Myra : Oare cine ?

      Krys: Somnorosul de Kevin ...

      Krabat : Hai somnorosule grabestete ca azi avem multa treaba ...

       Kevin: ( cascand ) Huuuuu !...  Ce treaba ?
   
       Myra: Asta seara vrem sa lom cina in orasi..

       Kevin ( nu parea deloc incantat , si cu o usoara oftare se duce la baie) , off!....

       Myra si cu krys se apucara de curatenie , vroiau sa gaseasca totul in ordine cand se vor  intoarce acasa ....

               Peste 2 ore ...

       Myra era pregatita de plecare mai erau 15 min pana ajungea taxiul ... Krabat si cu Kevin erau desa gata , asteptau taxiul in fata casei , insotiti de Krys ... Iese si Myra din casa inbracata elegant in rochia cea noua , de culoare neagra , accesoriata cu ceasul de aur de la mana stanga  , si un colier pe masura ...
        Krys vazando cat de frumoasa este chiar si dupa 20 de ani de casnicie , ii saruta mana , si cu o calduroasa imbratisare ii face mai frumoasa seara ...,, In sfarsit a ajuns si taxiul "( zise Kevin , la care Krabat ii raspunde sarcastic ) ,, Mai bn nu " ...

        Dupa 30 de minute ...

     Asezati la masa Kevin si cu Krabat incep sa faca tot felul de glume proaste , Myra era foarte plictisita ... Dupa ce au terminat de mancat , au dansat putin ...Kevin si Krabat tot continoau glumele , despre cat de scarbosii sunt cand se saruta ... Odata terminata melodia hotarasc sa plece acasa , Myra incearca sa cheme un taxi , insa cel mai repede poate ajunge peste doua ore , deja era tarziu era trecut de miezul nopti. Asa ca hotaraste sa plece pe jos ...
    
                       Crima ...

               Intimp ce merg ei pe jos chicotind , trec printrun cartier straniu : oamenii mancau din gunoii, se bateau , fumau , drogau  ....
                In timp ce incercam sa mergem cat de repede putem Kevin zice ca ne urmareste cineva , iar Myra ii zice sa stea linistit ca nu este nimeni , sa ne continuam drumul , intimp ce mergeam dam peste aceiasii oameni pe care ii vazuseram droganduse in cartierul alaturat , din pacate Kevin nu se inselase , chiar eram urmaritii.

                 Unul dintre ei ne intreaba : ,, Mai auzi , dar ce cauta o familie asa frumoasa la ora asta pe aici ?" , iar mama raspunzandui , cu o superioritate : ,, nui treaba ta " si isi continua drumul , insa drumul ia fost blokat de acelasi barbat , incercand sa ii fure geanta si bijuteriile , tata in incercare de a o scapa pe mama a fost inpuscat si a murit pe loc , iar mama in incercare de a ne apara pe noi a fost batjocorita si dupa omorata , eu si Kevin , am reusit sa scapama, insa nu mai eram aceiasii oamenii , vroiam razbunare , aveam in imagine numai scena in care mama a fost batuta si apoi omorata , si pe tata care zacea fara rasuflare pe asfaltul sumbru si rece ...
     Nu am stiut ce sa facem , am fugit cat de repede am putut acasa , in minte aveam imagine acelor barbatii , si ne doream cu ori ce pret razbunare ....

                  Dupa doua luni ...

        Krabat si kevin erau putin mai linistiti , insa au renuntat la tot , viata lor publica , sociala , nu mai mergeau la scoala , nu aveau un loc de munca , pur si simplu statea acasa si se gandea la un plan de razbunare , devenisera niste infractorii , ziua se antrenau pentru  a se putea razbuna ( erau niste copii , firavi doar de 19 ani ) , iar noaptea dadeau spargerii , pentru a putea supravietuii . Iar de a ici a fost un mic pas in devenirea lor .....

            

        

       
   

Umbrele  Trecutului Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum