Stateam in pat si asteptam venirea parintiilor acasa, mai exact asteptam noua veste . In asteptarea mea , entuziasmat de ce plecare va fi vorba , deschid pc-ul si dau drumul unui film horor , stiu eram mic dar iubeam filmele de acest gen . In cateva minute de la pornirea filmului aud un ciocanit la usa ( bang ,bang ) ,stau si ma gandesc cine ar putea fi , in niciun caz nu sunt parintii , ei aveau cheia de la usa ar fi intrat fara sa ciocane , stau cateva minute in fata usi , gandinduma ce sa fac , sa deschid usa sau nu , mama imi spusase destul de clar in bilet ,, tine usa incuiata , pana ajungem noi acasa " , insa eu aveam o curiozitate prea mare ca sa imi mai pese de vorbele ei , asa ca deschid usor usa , si ma uit fara sa fiu observat cine este, spre surprinderea mea era chiar colegul meu de banca kevin ( eu eram un baiat , timid , nu imi placea sa imi fac prietenii, imi placea sa imi petrec timpul singur , imi placea sa stau izolat in lumea mea ) , insa eu raman surprins la aparitia lui Kevin , chiar daca eram colegi de banca , nu eram prietenii , nu vb niciodata cu el , ne salutam si atat , eu ocupam mereu locul de la perete , acelasi loc vroia si el sa il ocupe , insa eu nu il cedam niciodata , ca urmare aveam cam tot timpul mici conflicte , eram un copil , gandeam ca un copil si ma manifestam ca un copil normal , insa dupa atatea filme vazute ( crime , ura , cearta etc...) , nu stiu , poate ca imi placea sa le vad si in realitate , poate dasta eram un baiat singuratic , rautaceos etc....( toate astea vor fi explicate concret mai tarziu , atunci cand voi avea prima victima).
Il poftesc pe kevin in casa , vroiam sa vad care este motivul veniri lui la mine , din pacate era unul tragic ...In momentul in care kevin incepe sa imi povesteasca , este intrerupt brusc de venirea parintilor mei acasa , intra se uita putin ciudat la mine vazandul pe Kevin , despacheteaza bagajele si ne invita in living .
Acesta era momentul cand voi afla despre ce plecare este vorba .
Mama: Krabat vrem sa iti spunem ceva , nu stim cum sa incepem ...Krabat: Da mama , poti incepe cu inceputul
Mama :Krabat tatal tau a avansat in functie la servici, fapt care nea oferit o oportunitate la o viata mai buna , aceasta oportunitate consta in plecarea noastra din tara , o poti loa ca pe o excursie ..
krabat : Da mama ar fi frumos , sunt foarte entuziazmat ( unde Kevin intervine )
Kevin: Dar cu noi cum ramane , cu scoala , prieteni tai ?... ( unde eu adaug un ras sarcastic )
Krabat: Ha ha ha .. Care prieteni ? ... Nu am niciunul ! ( unde Kevin , suparat ofteaza )
kevin : Off dar eu , nu insemn nimic pentru tin ? ( la auzul acestor vorbe ma ridic de pe scaun si ma asez pe canapea langa el zicandui ..)
Krabat: Nu stiam ca suntem prieteni ! ( si il tin strans in brate )
Kevin : Putem fi de acum ? Eu te consider prieten inca din prima zi de scoala , imi va fi asa dor de tn !😢
Krabat : Da , de ce nu ? ....putem fi prieteni , chiar daca voii fi plecat vom ramane cei mai bunii prietenii( unde mama intervine , cu un zambet larga pe buze , privind la cei doi prietenii)
Mama: Sigur Kevin asa va fi nu ai dece sa iti faci griji ( insa Kevin raspunde )
Kevin: Nu mai am pe nimenii , de acea am venit la Krabat , singura persoana in care pot avea incredere . Sa intamplat ceva foarte ingrozitor ... Acum doua saptamani .....
CITEȘTI
Umbrele Trecutului
TerrorKrabat , un baiat normal devenit peste noapte unul dintre cei mai mari criminalii in serie ...in urma unei tragedi ..isi face noi prietenii...care il vor ajuta in lupta lui pentru razbunare , care mai tarziu se transforma intro placere de a ucide