Jeg vågnede op til lyden af min dumme vækkeur, men jeg kom hurtigt i tanke om at det var idag jeg skulle have, min bedste veninde med til en page Four koncert. Jeg skyndte mig op og tog det her tøj på.
Jeg glæder mig så meget til at se drengene igen, og self til at se Stefan. Der var 10 min til at jeg skulle mødes med Maria, så jeg begyndte at gå ned mod byen. Da jeg var kommet der ned fik jeg hurtigt øje på Maria, hun havde også opdaget mig nu så hun var på vej herhen. " Hey soffe " kom det super hypper fra Maria, jeg kunne ikke lade vær med at grine " Hey Maria, glæder du dig? " hun nikkede ivrigt og begyndte at gå ned mod koncert stedet. " når Maria, hvordan tror du det vil gå? " hun kiggede ned i jorden og stoppede op, jeg lagde 2 fingre på hendes hage og fik hende til at kigge mig i øjne. Hun græd. " Maria kom her " sagde jeg og trak hende ind i et kram, jeg viste godt at det var fordi hun var vildt nervøs for hvordan koncerten vil gå. " Maria, alt vil gå godt okay? " hun nikkede og fjernede en tåre. Vi kom ned til koncert huset, og så at vi var nogle af de første. Vi satte os ned på et tæppe som Maria havde taget med. Der var nu gået et par timer, da nogle piger begyndte at skrige. Jeg vendte mig om og begyndte også st skrige, page Four stod lige ved siden af os. " Maria, Maria kig " hun rejste sig op og fik øje på drengene, også skreg hun selfølgelig også. Stefan og Pelle kom hen til mig og Maria " Hej piger " sagde Stefan. Jeg kunne ikke lade vær med at smile, men svarede så " Hej stefan " han grinte lidt. Maria ned stirrede Pelle, så jeg valgte at tage over " Pelle det her er min bedste veninde Maria, og det er hende første koncert med jer " han nikkede og sagde så " Hej Maria, vil du gerne have et billede med mig? " hun nikkede og fik taget et billede med Pelle. Efter billede førte de en samtale med hinanden, så nu kunne jeg snakke med Stefan. " når men Sofie, vil dig og Maria med indenfor, så kan i komme med om backstage " jeg nikkede og rev Maria med mig. Vi fulgte efter Pelle, Jones, Lau og Stefan. Der kom en vagt og sagde " i må ikke være her " jeg skulle til at sige noget, da Jones kom " de er med os, så jo det må de godt " vagten trak sig tilbage, så Maria og jeg kunne komme forbi. Da vi kom ind i rummet hvor drengene skulle klæde om, og alt det der. " når Maria, som jeg har forstået på Pelle er det her din første koncert " kom det stille fra Lau, hun kiggede ned i jorden og nikkede. Pelle gik hen til hende og lagde 2 fingre på hendes hage, så han kunne kigge hende i øjne. " søde det er okay, der er mange der ikke har været til en koncert endnu " jeg kunne fornemme en tåre der gled ned af hendes kind, men det havde Pelle så også opdagede. For han viskede hende i øret også rejste de sig og gik ud af rummet. Stefan kom hen til mig, og satte sig ved siden af mig " når glæder du dig til koncerten? " jeg nikkede og kom i tanke om at jeg havde et brev til Stefan, og Lau. Jeg skulle til at gå, da jeg for lavet en forkert bevægelse på min fod, så jeg falder ned på gulvet. " Sofie er du okay " kom det uroligt fra Stefan, jeg rystede på hovedet. Jonas kom bugede sig ned og bar mig op, så jeg kunne komme hen på sofaen og sidde. " Sofie her tag den her ispose på din fod " kom det stille fra Lau, jeg tog posen på foden og lagde mig ned. Stefan kom hen og løftede mit hovede op, så han kunne side der. Jeg lagde så mit hovede ned på hans skød, da han havde sat sig. " lægger du godt Sofie? " grinede han. Jeg kunne ikke selv lade vær med at grine og svarede så " ja meget, men hvad gør jeg med koncerten? " de kiggede rundt på hinanden også hen på mig også på hinanden igen. " øhh Sofie jeg tror dsv at du bliver nød til at side her omme " kom det virkelig trist fra Stefan. Jeg kunne mærke tårne presse sig på, men jeg måtte bare gøre det så jeg svarede " okay, det er super nederen, men okay " de nikkede sig enig med det. Pelle og Maria kommende hånd i hånd, vi alle stirrede på dem, men de var ligeglade. Indtil Pelle opdagede min fod " Sofie er du okay? " sagde han og slap Maria,s hånd. " nej, jeg lavede en forkert bevægelse med min fod, så nu kan jeg ikke komme ud og se koncerten " Maria kiggede ned i jorden og begyndte at ryste. Jeg rejste mig hurtigt op og greb hende inden hun faldt ned på gulvet. Fuck det med min fod, Maria hun er vigtigere " Sofie hvad sker der med Maria? " kom der virkelig uroligt fra Pelle. Jeg kiggede ned i jorden og svarede så " hun har angst, hun kan ikke gå ind til koncerten uden mig ved hendes side " jeg kunne se drengene kigge rundt på hinanden da Pelle så sagde " hun sidder på scenen igennem hele koncerten. Jeg nikkede okay til det, Maria hun vågnede og vi fortalte hende det. Hun havde det okay med det, jeg havde det stadig dårligt med at jeg ikke kunne være med. Når men Andy kom ind og hentede dem og de gik ud, dog lige inden Stefan gik kyssede han mig på kinden. Jeg ville væde med at jeg var helt ræd i hovedet, når men jeg sad og hørte koncerten omme bag scenen. Det var fucking nederen, men altså sådan er det. Efter en time kom de alle ud igen, virkelig glade. " hvad så drenge? " de kiggede alle på mig også sagde Stefan så " det var fucking fedt " de andre drenge nikkede sig enig. Vi satte os til at snakke da Pelle kom med en ide " hallo skal vi ikke allesammen tage hjem til Lau og jeg, også se film? " vi kiggede på hinanden og nikkede så. Stefan tog hans og mine ting, og gik så ud med dem. Han kom så tilbage og hjalp mig ud i bilen, da vi var kommet der ud kiggede de andre på mig og Stefan. Så jeg sagde bare " hvad. Det er ikke mit problem at jeg ikke kan gå " de begyndte at grine også kørte vi. Da vi var kommet hjem til Lau og Pelle hjalp, Jones mig ud af bilen og indenfor. For så kunne Stefan tage tingene, Jonas hjalp mig ned og side i sofaen også kom Stefan hen til mig, og lagde sig ned. Han trak mig ned til ham, så jeg lagde mig mere ind til ham. De andre kom og gjorde sig klar, Pelle og Maria i den anden sofa, og Jones og Lau på gulvet. De satte en eller anden film på, som jeg endeligt ikke ved hvad hedder, når men jeg var virkelig træt så jeg lukkede mine øjne og faldt i søvn.
Okay det var så første kapitel af min nye bog. Hvad synes i om den, og jer der læser min anden bog, den vil jeg stadig blive ved med at skrive på. I må meget gerne skrive hvad i synes om den.
YOU ARE READING
Mødet
FanfictionMødet handler om en pige som hedder Sofie, hun er kæmpe fan af page Four, og har været til mange koncerter med dem. Hun kan bedst lide Stefan Hjort, hun har fulgt ham siden han lavede videoer på youtube. Sofie har så også en bedste veninde der hedde...