De bedste venner

68 5 7
                                    

Jeg vågnede op og kiggede rundt efter Stefan, men han var der ikke. Så jeg tænkte tilbage på igår og huskede hvordan Maria og stefan stod og kyssede.. Jeg skulle til at græde igen, men jeg valgte at glemme ham, så jeg gik ud på toilettet og gør mig klar til en ny dag.

 Jeg skulle til at græde igen, men jeg valgte at glemme ham, så jeg gik ud på toilettet og gør mig klar til en ny dag

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lige da jeg kom ud fra toilettet af, så stod Stefan der. " Sofie vi bliver nød til at snakke sammen " jeg trak vejret tungt for ikke at gå amok på ham " Stefan jeg har intet at sige til dig, du skal overhovedet ikke engang snakke til mig! " Jeg kunne se hans ansigt udtryk ændre sig til at blive såret. Det gjorde ondt at se ham være såret, men alligevel så havde han fortjent det for at såre mig så meget som han gjorde... Jeg kiggede ham i øjne og kunne tydeligt se tåre der dannede sig i hans øjne, men jeg var på en måde ligeglad. Jeg valgte at gå forbi ham og bare give ham den kolde skulder.

Jeg kom ud i køkkenet og så Pelle stå og kigge ud af vinduet, han stod med armene på køkkenbordet. Han drejede hovedet og kiggede på mig med et lille smil, men jeg kunne tydeligt fornemme at der var noget galt. Jeg studerede hans brystkasse og kunne tydeligt se hvordan den bevægede sig hurtigt op og ned, hans arme var strakte og spændte som om han prøvede at fortrænge noget. Pelle rystede til sidst på hans hovede og gik hen til mig og trak mig ind i det største kram. Man kunne tydeligt mærke at han var ked af det over det med Maria og Stefan, og det var også forståeligt. De sårede os begge.

Vi gik ind i stuen hvor Maria og Stefan sad med hinanden i hænderne, trangen til at slå dem begge voksede i mig, men med et slappede jeg af. Jeg kiggede ned og så Pelle havde taget min hånd i sin, og uden jeg viste af det kyssede han mig på munden. Først stod jeg helt lam, men af en eller anden grund, så begyndte jeg at kysse med. Det var som om at hans kys fyldte mig med varme, hans tunge legede ved min mund, som et spørgsmål om at få lov til at komme ind, og jeg gav ham lov. Inden længe havde vi rykket os ind på hans værelse og lå i hans seng. Hans hænder bevægede sig hurtigere og hurtigere op af min krop, og jeg snig min hånd op under hans trøje og nussede hans mave.

Uden jeg viste af det havde han min trøje af og jeg havde fået hans af. Det havde nok udviklet sig til mere, hvis ikke det var fordi Stefan og Maria brasede ind og man kunne se deres øjne slog lyn. Jeg fangede hurtigt min trøje og fik den på, hvor imod Pelle bare rejste sig op, og bad dem skride, fordi de intet havde at gøre her. " Pelle du har ikke ret til at bestemme hvad jeg skal!" Man kunne tydeligt se at Stefan var sur, så derfor blev jeg sur! " Stefan ærligt skrid, om jeg vil være sammen med Pelle, eller en anden, det skal du ærligt ikke bestemme, du var ligesom pænt meget ved at være mig utro, og bare lige hvis du ikke viste det. Så har vi SLÅET OP! " og med det sagt skubbede jeg dem begge ud af døren og låste. Man kunne tydeligt høre Maria og Stefan banke på døren, men ærligt så var jeg pisse ligeglad!

Pelle trak mig ned til ham igen og begyndte at kysse min hals, jeg trak mig fra ham og kiggede ned i hans øjne. " Pelle hvad betyder det her? Er det bare for at få hævn over dem, eller er der virkelig følelser indenblandet? Fordi hvis der ikke er, så burde vi virkelig stoppe det her nu ". Jeg kunne tydeligt mærke at hans puls og hjertebanken blev hurtigere, han måtte trække vejret dybt før han overhovedet kunne få fremstammet et ord. " Sofie, til at starte med var det bare hævn, men jeg må indrømme at efter vi bevægede os her ind, så følte jeg noget, noget jeg ikke har følt længe for nogen. Ikke engang for Maria " Jeg måtte kigge ned for ikke at græde eller rødme, men selvfølgelig hjalp det ikke, fordi Pelle tog fat om min hage og løftede mit hovede, og før jeg viste af det, så kyssede han mig.

Jeg lagde mit hoved ned på hans brystkasse og lyttede til hans hjertebanken og følte mig med et smeltet sammen med ham. Han begyndte at nusse mit hår, og sang nogle sange. Vi havde lagt der i noget tid, lige indtil det bankede på døren. Jeg valgte bare at råbe tilbage " hvem er det? " og med det samme kunne jeg høre at det var Jonas og Lau, fordi de flækkede af grin. Jeg rejste mig op og låste døren op, de løb ind på værelset og faldt sammen af grin. " hvad griner i af? " smågrinede Pelle, Jonas han måtte virkelig tage sig sammen for ikke at flække sammen af grin igen. Han fik rejst sig og tig sig endelig sammen " det er fordi, Stefan og Maria er så pist på jer, at de seriøst har lavet en sang om jer, hvor de så derefter låste sig inde på deres værelse, og man kunne tydeligt høre, at de havde igang med noget frækt " efter Jonas havde sagt det, så flækkede han af grin igen og det sammen med Lau. Og ikke for at lyve, så gjorde mig og Pelle det samme. Uden vi viste af det, så lå vi som 4 idioter på jorden og grinede højt.

Efter 10 min, fik vi endelig taget os sammen og rejst os. Vi lagde os op i Pelles seng, og satte en film på, og efter den film endnu en film. Og sådan blev det ved i mange timer.

Pelle og jeg prøvede at holde tæt med, at vi havde noget med hinanden lige nu, men det var svært når man kunne mærke trangen til at kysse ham og bare være sammen med ham! Værst af alt, så viste jeg at Pelle havde det på sammen måde, og jeg viste at han snart ville gøre noget dumt. Så jeg valgte at sige til de andre at jeg lige skulle på toilettet, og jeg kunne høre Pelle sige at han lige ville hente noget at drikke.

Pelle fulgte efter mig ud på toilettet, og med det samme jeg havde låst døren, så trak han fat i mig, og kyssede mig som om han ikke havde set mig i flere dage. Jeg undslap et støn fra mig, og måtte holde igen for ikke at gå all in nu, men selvom at jeg havde det sådan, så ville Pelle ikke vendte. Han kyssede mig og ned af min hals, og hans hænder bevægede sig hurtigt op og ned af min krop, så jeg viste selvfølgelig godt hvad han ville. Jeg fik hans trøje af og prøvede virkelig at håndtere mig selv, men det var svært når Pelle kunne alle mine svagheder... Uden jeg viste af det begyndte mine hænder langsomt at begyndte at lege med kanten på hans bukser, og jeg kunne hurtigt mærke at han med et spændte. Jeg tror at jeg fandt hans ene svaghed. Vores kroppe bevægede sig i takt med hinanden. Vores vejrtrækningen var hurtig og tung.

Til sidst måtte jeg trække mig for ham, bare for at få kontrol og mig selv, fordi jeg ved det ikke er sådan her jeg ville have at det skulle forgå. Pelle trak mig ind til ham igen og viskede " vi kan ikke stoppe nu " så kiggede jeg på ham med et drilsk smil, og lod min hånd bevæge sig lidt frem og tilbage ved hans you know what, også skulle jeg til at låse døren op, men han trak mig hurtigt ind til ham og sagde " hvis jeg går ud nu, så finder de ud af, hvad der har været ved at ske! " så kiggede jeg på ham og grinte " hvorfor ped? ". Så kiggede han ned og pegede, hvor det så viste sig at han havde fået boner. Jeg kunne ikke lade vær med at grine over det, så jeg låste bare og og gik ind på værelset igen.

Der gik ikke mere end 2 minutter så fik jeg en besked fra Pelle
P- Pelle
S- Sofie

P: ikke fair det der, du skylder mig virkelig for dette!
S: jeg sagde jo vi blev nød til at stoppe, fordi vi ikke bare skulle gøre det for hævn
P: forfanden du betyder jo noget for mig, ellers havde jeg jo ikke været tæt på at være sammen med dig!
S: bevis det!

Pelle kom brasende ind af døren og trak mig ind til ham, og før jeg viste af det, så kyssede han mig direkte på munden...

Så kom der endnu et kapitel ud, hvordan tror i de andre drenge reagerede på kysset og hvad tror i der sker mellem Pelle og Sofie?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mødet Where stories live. Discover now