Kapıyı Kim Çaldı?

81 5 0
                                    

Şimdi 1970 yılına dönelim. Londra'nın banliyö semtlerinden biri olan Surrey'deki evinde uyuyan Helen Tillotson, sabah saat beşte kapısının vurulmasıyla uyandı. Uyku sersemi kapıya gitti ve diyafona basarak "Kim o?" dedi. Dışarıda sabahlığının üstüne mantosunu giymiş annesi vardı ve "Helen, orada mısın? Aç içeri gireyim..." diyordu. Helen, kapıyı açtı. Annesi karşısındaydı ve annesi sordu: "İşte geldim. Ne var? Neden çağırdın?" Helen şaşkındı. Annesine kendisini çağırmadığını ve gece 11'de eve gelip hemen yattığını, kapı çalıncaya kadar da hiç uyanmadığını söyledi. Ama annesi ısrar ediyordu. Çeyrek saat kadar önce kapısı çalınmış ve Helen, evin önünde durarak pencereden bakan annesine hemen arkasından eve gelmesini, hiç soru sormamasını ama çok acele etmesini söyledikten sonra koşarak gitmişti. Genç kadın, bunun imkansız olduğunu, hiç dışarı çıkmadığını tekrarlıyordu. Fakat annesi, kendisini gözüyle gördüğünü ve konuştuğunu ısrarla söylüyordu. İşte tam o anda, iki kadın tartışırlarken, korkunç bir patlama oldu. İki sokak ötedeki Helen'in annesinin oturduğu apartmanda bir gaz kaçağı olmuş ve bilinmeyen bir nedenle alev alan gaz patlayarak evin bir bölümünü yıkmıştı. Ölü yoktu; ama patlamanın en etkili olduğu yer, Helen'in annesinin katıydı ve yangın, orada başlamıştı. Olay yerine gelen itfaiye şefi, "Hiç kuşkum yok. Eğer kadın orada o anda uyuyor olsaydı, sağ kalması asla mümkün değildi." dedi ve iki kadın, yangını seyrederken kazadan çok yaşadıkları inanılmaz olayın etkisindeydiler.



***Bu hikayeler ve bilgiler hoşunuza gidiyor mu? Cevapları bekliyorum. Beğenmeyi unutmayın.

Esrarengiz OlaylarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin