28 Temmuz 1900'de İtalyan Kralı Umberto, sporculara ödül vermek için Roma'dan Mileno'ya giderken dinlenmek ve bir şeyler yemek amacıyla küçük bir kır lokantasının önünde arabasını durdurdu. Lokantanın sahibi, Kral'ı karşılamaya koştu ve işte o anda herkes şok geçirdi. Çünkü lokantanın sahibi, Kral Umberto'nun sanki ikiziydi. İki ikiz, birbirine ancak bu kadar benzeyebilirdi. Üstelik onun adı da Umberto'ydu. Ama bu benzerlik, hiçbir şey sayılmazdı. Çünkü daha arkası vardı. Her iki adam da aynı gün 14 Mart 1868'de aynı kasabada doğmuşlardı. Her ikisi de 22 Nisan 1868'de evlenmişlerdi ve her ikisinin de karılarının adı Margherita'ydı. Her ikisinin de birer oğlu vardı ve her iki çocuğun da adları Victorio'ydu. Kral Umberto taç giydiği gün, lokantacı Umberto da dükkanının açılışını yapmıştı. 1866'daki savaşta Kral'ın albay rütbesiyle orduya katıldığı gün, Lokantacı Umberto da askere alınmıştı. Çavuş olduğu gün ise Kral da alay komutanı olmuştu. Kral ve Umberto, dost oldular. Kral Umberto, çok etkilenerek bunun önemli bir olay olduğunu belirtti ve tekrar görüşmek istediğini lokantacı ikizine söyledi. Ertesi gün yardımcıları, Kral meclise gitmeye hazırlanırken ona kötü bir haber getirdiler. Lokantacı Umberto, silahla şakalaşan bir arkadaşının kaza kurşununa kurban giderek yaşamını yitirmişti. Kral, çok üzüldü ve lokantacının cenazesine katılacağını söyledi. Sarayın merdivenlerinden inerken üç el silah sesi duyuldu. Suikastçinin ilk kurşunu boşa gitmişti; fakat diğer ikisi, kralın kalbine isabet etti ve Kral, kader ikizinin öldüğü gün yaşamını yitirdi.
***Siz bu tür olaylara inanıyor musunuz? Biraz saçma olacak ama bu tür ve yahut benzeri bir şey başınıza geldi mi? Yorumlarınızı bekliyorum.Beğenmeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esrarengiz Olaylar
TerrorEsrarengiz cinayetler,olaylar.. Dehşet geceleri,ürpertici gerçekler... Aklınızın almayacağı gizemler... Hepsi burada. Ayrılmayın!!