Şapşal! <3

48 3 0
                                    

Her şeyden sıkılmış durumdaydım. O bana her 'seni seviyorum' dediğinde kalbime hançer saplanıyordu sanki. Hani annemle babam ayrıldıktan sonra hiç bu kadar acı çekmemiştim. Aşık olmak istemiyordum ben ama galiba üzgünüm aşık olmuştum. Elimde olan bir şey değil ki bu! LANET OLSUN!  Tüm gece uyumamıştım. Ağlamaktan başıma ağrılar girmişti. Ben ona bunu söylesem sevgili olacaktık biliyorum. Sevgili olursak derslerimi etkileyebilirdi. Bu benim son senem ve derslerime çok iyi çalışmam gerekti. Ne saçmalıyorum ben! Ders çalışırken sanki onu hiç düşünmeyecektim! Eğer sevgili olursak en azından bu kadar mutsuz olmazdım. Ama ama eğer sevgili olursak ve ayrılırsak bu kadar da iyi olamayabiliriz. :'( 

Bu gün okula gitmek istemiyordum bu yüzden hazırlanma zahmetinde hiç bulunmadım. Kapı çaldı ve koşa koşa kapıyı açmaya gittim. Mert'in geldiğini düşünerek sevinmiştim fakat çok telaşlanmıştım. Mert'in beni bu halde görmesini istemiyordum. Ama seven insan sevdiği insanı her haliyle sevmeli diye düşündüm bir an. Evet, HAKLIYDIM! Hemen kapıyı açtım. Mert bu halime gülmüştü. Onun gülüşüne bayılıyorum. Ve bende tebessüm ettim. :) 

''Bu halin ne çok şekersin.'' dedi Mert. 

''Bu gün okula gitmek istemiyorum. Evde takılmak istiyorum. Tek başıma ve yalnız.'' dedim. 

''Çok mutsuz gözüküyorsun. Eğer okula gelseydin seni mutlu edebilirdim. Aman ne diyorum ben. Bende okula gitmiyorum ve bu gün beraber alemlere akıyoruz!'' dedi sevinerek. 

Bu hoşuma gitmişti ama ona daha çok bağlanabilirdim. Kimin UMRUNDA! Her şeyi akışına bırakıcam. 

''Haydi hazırlan bende yarım saate kadar geliyorum.'' dedi göz kırparak. 

''Pekala görüşürüz.'' dedim. 

Hemen koşar adımlarla merdivenlerden indi. Kapı kapandı. Bende pencereye baktığımda koşarak gidiyordu şapşal! Bu halina koca bir kahkaha attım. Kahkahamı yarıda kestim ve hazırlanmaya başladım elimi yüzümü yıkadım, dişlerimi fırçaladım, saçlarımı yıkadım, saçlarımı kuruladım, elbisemi seçtim onuda giydikten sonra makyajımı yaptım son olarakta saçlarımı yaptım. HAZIRDIM!

Hazırlandıktan 5 dakika sonra kapı çaldı. Gelen Mert'ti. Mert beni görünce ağzı açık kaldı 2 dakika sonra şoktan çıkınca ıslık çaldı. 

''Ohaa! Okulda bambaşkasın , burda bambaşkasın gerçekten çok güzelsin!''

''Ohaa! Teşekkür ederim.'' dedim kahkaha atarak. 

O da kahkaha attı. Hadi amaaa çok tatlıııı! 

''Hadi alemlere akmaya gidelim hazırsan.'' dedi gülerek. 

''Peki haydi alemlere akalım!'' dedim kollarımı havaya kaldırıp zıplarak. 

Anahtarımı aldım kapıyı kapattım, kapıyı kilitledikten sonra anahtarları çantama attım. Merdivenlerden aşağı indik, dışarı çıktık. Dışarı çıkınca onun üstünü daha yeni fark ediyordum. 

''Çok şık olmuşsun beyefendi.'' dedim gülerek.

''Teşekkür ederim hanımefendi o sizin şıklığınız!'' dedi kahkaha attık beraber.

Çok cooluz öyle değil mi? 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 13, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İLK GÖRÜŞTEKİ AŞKA İNANIR MISIN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin