Úgy festett odabent, mint egy üveg kalitkába zárt, jól öltözött madár, aki hihetetlenül elfoglalt. Csodás kilátás nyílt odafentről Gothamre, és a Nap is fényesen sütött a tegnapi szakadó eső után. A Wayne toronyból valósággal már úgy tűnt, ez egy szép, tiszta város...
Hallgatta a reggeli ülést, aminek ő volt az elnöke, bár az esze máshol járt, ez egyértelműen látszott, ahogy a tollát piszkálta a kezével. Próbálta fegyelmezni magát, és minden figyelmével összpontosítani a vállalat vezetésére, azonban két gondolattal visszább leragadt egy ponton. Két hónapja azon az éjjelen ismét megküzdöttek egymással. Úgy gondolta csak a szokásos. Alaposan kiverekedték magukat, majd Joker elsüllyedt a hajóval együtt ahol kirobbantotta a balhét. A különbség az eddig megélt csatározások között az, hogy általában egy hónap után felbukkan. Nem tesz semmit, csak kiáll egy térfigyelő kamera elé, vagy elmegy egy boltba, ahol van kamera, és azonnal tudtára adja, hogy él és virul, és hamarosan szervírozza a következő akciót. De most nem. Már két hónapja se híre se hamva a nyavalyásnak, és Bruce Wayne agya azon kezdett kattogni, hogy életre szóló vetélytársától ezúttal csak sikerült megszabadulnia. Az egyetlen hibapont, hogy Joker holttestét nem találták meg a roncsok között, tehát konkrét bizonyíték nincs a halálára. Azt azonban biztosan tudja, hogy Harley sincs mostanában a nagy nyilvánosság előtt, hetek óta nem látták az informátorai, és hírt sem hallott felőle.
Elhagyták volna a várost? Nem, Joker ahhoz túl agyafúrt, Harley pedig kitartóbb. Terveznek valamit? Valami nagy tervet forralnak, csak nem veszek észre semmit? Ennyire még sem lehet minden titokban, főleg nem az én városomba. Szokatlanul, már- már gyanúsan csendes körülöttük minden. És ha valóban meghalt? – gondolkozott a vezérigazgató milliárdos, és azon is megfordult a feje, hogy azért hiányzik neki Joker jelenléte a városból, mert túlságosan is megszokta a vele való macska egér játékot. Ám ezt az elméletet hamar leszavazta. Sokkal nagyobb tétről volt szó, ezért volt annyira ideges. Ha Joker ennyire nagy csendben van, az mindent jelent, csak nem jót, azt pedig egyenesen kizártnak tartotta, hogy meghalt volna, túl sok mindent élt már túl az az ember, hogy egy egyszerű robbanásban eltűnjön.
Elkalandozott gondolataiból az ülésen előadást tartó üzletember szakította félbe, aki épp végzett a bemutatójával, és kíváncsian várta, hogy a híres Bruce Wayne mennyire elégedett vele.
- Nagyon jó, Mr. Torikawa, a jövő heti időpontban mindent fixálunk. – felelte a férfi hűvös határozottsággal, majd lapozott egyet a füzetében, ami az aznapi napirendi pontokat tartalmazta. Hosszú nap előtt állt, a gondolatai pedig közel sem voltak a helyén.
Mikor beszállt a luxus sportkocsijába, az óra elütötte az este hat órát. Meglazította a nyakkendőjét, majd beindította az autót, és tárcsázott.
- Uram? – szólalt meg Alfred mély hangja a vonal túlsó oldalán.
- Van valami tervem ma estére előjegyezve Alfred? – kérdezte Bruce, hangja fáradt volt az egész napos tárgyalásoktól. Szerette a vállalatot a kezében tartani, és erről a szintről is irányítani a várost, de valahogy az ő terepe mindig is az éjszakai utca marad.
- Dick úrfi nemrég hívott, azt mondta eljön az őrjárat előtt. Más nincs, uram.
- Rendben. Jó is, hogy jön. Hamarosan érkezem. – közölte majd bontotta a vonalat. Abban reménykedett, hogy Dick hallott vagy látott valamit, ami valamennyire megnyugtatja. Ha csak halk suttogások is vannak Jokerről, az már elég.
Mire begurult autójával a Wayne birtok udvarába Richard Grayson motorja már ott várta. Amúgy is ritkán toppan be a fiú a bokros teendői mellett, de most valamiért eljött, és Bruce abban bizakodott, hogy híreket hozott. Mielőtt beléphetett volna a főbejáraton Alfred már nyitotta is az ajtót neki.
YOU ARE READING
Kings of Clowns
FanfictionBatman. Mindenki ismeri ezt a nevet, ám ebben a történetben nem ő lesz a főszereplő, hanem kimázolt ellensége Joker, és egy új rivális, aki nem csak Joker jó hírét, de Gotham City-t is veszélyezteti. Már csak az a kérdés, ki fogja megállítani az újd...