İdil Uygar
Sabah yine mutlu bir şekilde uyandım. Ve odamda ki balkona çıkıp doğaya gülümsedim.... Demek isterdim ama maalesef bu benim için sadece hayal.
Birde hayatlara bakalım..
O sinirlerimin üstüne horon tepen bulunuşundan tuttun, yapan kişiye kadar küfrettiğim canım(!) çalar saatimle uyandım. Bu nasıl hayattır arkadaş ya! Sanırım birazdan 'lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgi' demeye başlayacağım.Hayır yani, millet hiç uyumamış gibi yatağından kalkıyor. Ben samaraya meydan okuyorum resmen. Canımm yatağımdan kendimi atarak kalktım yine. Biraz popom acımıştı ama olsundu.
Bana göre kendimi yataktan attığım zaman biraz da olsa uykum açılıyor . Bu yüzden bende alışkanlık haline gelmiş bir durum. Oturduğum yerde sürünerek odamda ki banyoya gittim . Tabiki odamda banyo var saçmalamayın lütfen khjdhd
Banyoda işlerimi hallettikten sonra, dolabıma ilerledim. Her ne kadar özel okul olsa da formamız vardı. Maalesef. Formamı giyecekken, aklıma gelen şeyle gözlerim kocaman oldu. Bugün okulun ilk günü olduğu için, su savaşı vardı okulumuzda.
Bu bizim için ve okul müdürü için gelenek haline gelmişti artık. Her yıl okulun ilk günü su savaşı yapardık. Biz Demirhan'lılar için vazgeçilmezlerimizdendi. Bu yüzden sırt çantama yedek okul formamı ve çamaşırlarımı koydum. Su savaşı bittikten sonra ıslak köpek yavrusu gibi dolaşmak istemem sonuçta.
Eteğimi altıma geçirdikten sonra, içime siyah rambo giydim. Üstüme de gömleğimi geçirdim. Hava sıcak olduğu için çorap giymedim. Saçlarımı at kuyruğu yaptım. Allah'tan bizim okulda makyaj yasak değildi. Gerçi ben çok makyaj yapan biri değilim. Makjaydan kastım da zaten dudak koruyucusu ve rimeldi.
Ama gelin görün ki her okulda olduğu gibi bizim okulumuzda da kendini boya küpüne çeviren kızlar var. Onları gördükçe, makyaja tövbe edesim geliyordu yani. Ben her zaman doğallıktan ve sadelikten yanayım. Sade ve doğal olmak varken neden kendimi o kızlar gibi boya küpüne çevireyim ki ?
Merdivenlerden hoplaya zıplaya inip annemin yanına gittim. Mutfakta kahvaltı hazırlıyordu. Her zaman ki gibi. Yanağından öpüp
"günaydın valide hanım" dedim şirin bi sesle
"Sana da annecim" dedi oda gülümserken.
"Bakıyorumda artık bensiz eğleniyorsunuz" dedi babam
"Aa babacım ayıp ediyorsun vallahi"
Dedim gülerken . mutluluk kaynaklarım benim."Yine bensiz gülüşüyorsunuz. Yanlış anlayacağım artık" dedi bizim öküz.
"Anla , anla hatta evi terk et. Odayıda boşalt ben yerleşeyim" dedim onun odası daha büyüktü. Pislik cem. Annem kolumu cimcikledi
"Kız yırtacağım ağzını şimdi" dedi . vallahi bu kadınında bir hali bir halini tutmuyor. " gidiyom ben ya " dedim ben de . o sırada kapı çaldı . cem " varmısın iddasına cadı kesin ada geldi " dedi serçe parmağını bana uzatırken. Annemler olmasa orta parmağımı gösterirdim ama işte. Göz devirmekle yetindim.
Gidip kapıya baktım cem doğru demiş ada gelmişti.
" niye geldin lan sabahın köründe." dedim dalga geçerek.
"Sana mı geldik sanki Allah Allah arzu teyzem su böreği yapmış ona geldim ben. Sen git okula ben gelirim birazdan." dedi ve omzumu itip geçti
Vay anasını! Resmen kendi evimden kovuldum. Neyse ya hıncımı bugün okulda alırım nasıl olsa . düşüncesiyle mutfağa gittim bende ada'nın peşinden.Annem sofrayı kurmuş babam, cem ve ada yemeye başlamışlardı bile. Demek beni beklemeden yersiniz ha !
" Anne cem yüzünü yıkamadan softaya oturdu" dedim
pis pis sırıtırken. Cem'in yediği boğazında kaldı ada ben ve babam gülüyoduk.
"Cem oğlum kalk sofradan çabuk yiyeceksin yoksa terliği yüzünü yıka gel" dedi annem
Cem bana sözde öldürücü bakışlar atıyordu ay göçüm nasıl etkilendim!" anne ada ellerini yıkamadı ki " dedim bu seferde .
ada bana 'seninle görüşeceğim kızım' der gibi baktı
" ada kalk kız ellerini yıka sende." dedi annem ve ada' da kalktı böylece . yaşasın kötülüq :DOnlar giderken ben böreklere gömüldümm daha sonra onlar da geldi ve kahvaltımız bitti. Cem daha oyalanırken biz adayla çıkıyoduk. Allah bilir saçlarını yapıyodur şimdi o salak.
Ada'yla yürürken "kanka ya acaba yeni birileri gelmişmidir okula şöyle kaslı,kibar bide yakışlı olsa of of " dedi bu kız çok salak ya
" kanka gelse bile bize bakarlarmı lan sence şu tipimize bak " dedim. Kendimi beğenen biri değildim. Ada'yla 'Bu bekarlıktan bıktım usandım' şarkısını söyleye söyleye okula vardık .
İşte Demirhan koleji. Okulumu seviyordum. Girişten geçince bahçenin bazı bölümlerinde sepetlere su balonları olduğunu gördük. Zaten hemen hemen herkes bahçedeydi bizde hemen adayla yeni sınıfımıza çıktı ve çantalarımızı bıraktık. Tekrardan koşa koşa bahçeye indik.
Başlasın bakalım Su Savaşı..Evett
İlk bölüm geldi .
Düşüncelerinizi merak ediyorum.
İyi geceler:*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PORTAKAL ZAMANI
Teen FictionHayat bize ne getirir bilemeyiz . İyi mi Kötü mü ? Yoksa başımıza gelen en kötü şey mi ? Ya da ' onsuz bu zamana kadar nasıl yaşamışım acaba?' dedittircek kadar önemseyeceğimiz biri mi ? Okuyup göreceksiniz . Onu kocaman sevmek istedim. Çok kocaman...