Intrus in pat

190 18 0
                                    

Domnul Inov era gata de plecare. Era 8 si jumatate si avea timp destul sa ajunga la munca. Cafeaua aburinda pe care o facuse era langa castronul cu cereale. Pe tavita unde aranjase frumos micul dejun al fiicei sale pusese si o tigara. Stia ca din micul ei dejun face parte si tigara, asa ca incerca sa-i faca pe plac. Voia sa se apropie de ea, sa nu-l mai urasca pentru decizia luata, voia sa poata fi ca atunci cand era mica. Ofta lasandu-si cana de cafea jos si stinsese tigara. Inainte sa plece totusi voia sa se asigure de ceva.

Ciocani incet si apasa pe clanta. Mia putea auzi ca Brad Pitt vrea sa deschida usa, doar era visul ei. Il putea auzi de asemenea si strigand-o. Era ciudat ca in visul ei Brad Pitt ii e tata.

- Tata! se ridica in fund strigand, realizand ca tatal ei e la usa, nu vreun Brad Pitt. 

Miscarea rapida o facu sa simta intepaturi in tot capul si sa ameteasca. Se lasa inapoi pe perna in timp ce-i asculta vocea tatalui sau.

- Scumpo, esti bine? 

- Aham, da.

- De ce ai incuiat usa?

Mia cerceta in amintirile sale si o lovi. Intorsese capul usor spre dreapta sa sperand ca nu e adevarat. Scapa un tipat scurt la vederea lui si-si pusese mana la gura.

- Mia! -vocea tatalui sau era mai accentuata- Esti in regula? Lasa-ma sa intru! 

Tatal sau apasa din nou pe clanta si din nou, insa fara speranta.

- Mnu, sunt bine. Tata, vreau sa dorm, noapte buna.

Domnul Inov ofta langa usa fetei sale si se indeparta. Fata ii putea auzi pasii cum se departau, auzi si usa incuiata si poarta inchisa. Motorul masinii indica faptul ca tatal sau plecase intr-adevar.

Se intorsese spre el. Dormea pe burta, fara tricou. Ii privi spatele pentru cateva secunde si apoi realiza ca nu are tricou. Se stransese in coltul ei si se dezveli. Pantalonii erau cei de ieri, dar hanoracul? Ce e cu hanoracul? Ce s-a intamplat aseara? De ce dormea el langa ea, fara tricou? Ce facuse azi noapte? Capul o intepa.

Il impunsese usor cu aratatorul in coasta. Nu primi nici o reactie.

- Andrei, trezeste-te.

Baiatul se foi in pat si se intorsese asezandu-si capul in poala ei. Mia nu misca, iar Andrei deschisese larg ochii. Se departa brusc de Mia retragandu-se pe partea sa. Acum se priveau amandoi fara sa scoata vreun cuvant. Era ciufulita, machiajul ii era intins sub ochi si era speriata.

- Buna. -Andrei zambi si astepta un raspuns.

- Ce cauti aici? -ea vorbea clar, voia doar sa afle ce se intamplase-

- Nu-ti aduci aminte noaptea trecuta? -spranceana lui Andrei se ridica usor, iar Mia se panica pentru cateva clipe.

- Ma doare capul, nu-mi pot aminti. Spune-mi te rog ca nu am facut ce cred eu.

- Noi? Sa facem sex? rasul lui Andrei o calmase.

- A? -obrajii ei o furnicau din cauza sangelui acumulat- nu. Sex? -ridica spranceana privindu-l, apoi continua cu un zambet rautacios- Nu. Sex cu tine in niciun caz. 

Andrei se simti putin jignit, dadu sa-i intoarca replica insa prefera sa o analizeze. Era frumoasa, avea cearcane adanci, parul ii statea umflat si putin cret la varfuri, iar hanoracul larg ii alunecase pe umar, una din maneci era trasa. Isi plimbase privirea peste cicatricea ei, apoi fara sa gandeasca ii prinsese antebratul si-i mangaie cicatricea cu degetul mare. Maria incremeni, se opri din respirat. 

Ridica privirea si pentru o secunda ea putea sa jure ca o priveste in suflet, rascolind.

- Te doare? vocea lui ragusita sparsese linistea si-i dadu voie fetei sa reia respiratul.

- Nu.

- Te-a durut.

- Da

- E veche.

- Da.

O conversatie robotica, inima ei astepta ca totul sa se termine, sa-si reia bataia normala.

- De ce? atat ii trebui, acum nu numai ca simtea ca inima o sa-i sparga cutia toracica, simtea si ca pamantul se invarte. Dar nu voia sa lase garda jos, nu voia sa fie slaba. Isi trasese mana si se freca la ochi.

- Asa trebuia. 

Maria se ridica de pe pat si-si cauta cu privirea pantalonii scurti de pijama. Ii zari langa pat, ii lua in mana si disparu in baie. Il lasa acolo, fara sa-l lase sa continue, fara explicatie, brusc il intriga blonda. Voia sa o descopere.

- Nimeni nu trebuie sa fie ranit sau sa se raneasca. Gura il lua pe dinainte. Usa de la baie se deschisese brusc, ea-i zambea din cadrul usii. Avea o tigara neaprinsa intre degete. 

- Buna gluma, asa vrei sa ma binedispui de dimineata? -pasea prin fata patului spre usa, iar el o urmarea cu privirea, fata abia daca il privea. Deschisese usa si lua tava, continuandu-si drumul.

Andrei statea acolo, in mijlocul patului, privind-o cum se departeaza, iar cand aceasta se facu disparuta el se lasa pe spate. Camera ei era normala, simpla, fara obiecte personale precum poze, doar un mic tablou plin de culori. Isi permisese sa inchida ochii si sa rememoreze seara trecuta. In camera isi facu simtita prezenta un miros atat de cunoscut. Cafea si tigara, preferatele mele, gandi Andrei si se ridica in fund. Ea-l privea din usa, avea o cana in mana si-o tigara din care tragea cu pofta. Zambi cand o vazu.

- Te mai astept mult? Cafeaua e gata.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 20, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cine e "Ea"?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum