Skys perspektiv
Klockan ringde in och jag gick snabbt iväg till salen där jag skulle ha lektionen. Jag hörde fotsteg bakom mig och Lucy dök upp vid min sida. Hon hade sitt hår uppsatt i en brun hästsvans. Jag gav henne ett snabbt leende och gick in i salen. Jag slog mig ner längst bak och Lucy satte sig i jämte mig. Vår lärare kom in med en ny elev.
Han var sjuk snygg! Han hade en muskolös och vältränad kropp. Hans bruna hår var perfekt och hans blåa ögon tindrade. Jag kände ett finger under min haka.
"Är det dräggel jag ser?" Viskade Lucy med ett flin. Jag himlade med ögonen och sänkte motvilligt ner blicken från den perfekta killen. Vänta nu lite... Sen när blev jag intresserad av killar? Jag kände hur någon stirrade på mig och när jag lyfte blickem så mötte jag hans ögon.
'Mate' hörde jag honom säga. Men hans läppar hade inte rört sig? Jag måste inbillat mig.När lektionen var slut kände jag en arm ta tag i min och drog mig mot toaletterna. Jag tittade upp och det var den perfekta killen Alec tror jag han hette. Det kändes som om det slog gnistor i min arm och mina ben blev mjuka och jag kunde inte göra annat än att följa efter honom. Han tryckte in mig i en toalett och låste dörren. Jag backade mot väggen.
"Vad gör du?" Viskade jag tyst när han kom närmare. Han tryckte mig mot väggen och hans läppar mötte mina. Jag besvarade kyssen och hans händer letade sig in under min tröja. Hans läppar kysste min hals tills han kom till början av min axel. Då kände jag hur han bet mig. Det gjorde sjukt ont och jag ville skrika så högt jag kunde men det enda som kom ur mig var ett tyst stön. Smärtan blev till en skön känsla och mina ögon föll trött ihop.
"Du är min." Var det sista jag hörde.-----
YOU ARE READING
Mitt allt
WerewolfKAN VARA DIRTY! Sky är en sjuttonårig tjej som har blont hår och blåa ögon. Hon och hennes kompis Lucy är helt normala människor. Men en dag träffar Sky på den vackraste killen hon någonsin sett och föll direkt för honom. Det hon inte vet är att han...