THRTYTHREE

1.6K 72 10
                                    

,,Fajn tak asi by jsme se měly jít připravit." Usměju se na Em asi v pět hodin odpoledne. Celý den jsme prokecaly, ale ted je čas připravit se na večírek protože kluci s holkama tady budou asi za hodinu. 

,,Dobře, já mám oblečení už na sobě." Ukáže na své zářivě růžové šaty bez ramínek. 

,,Tak je asi řada na mě. Hned jsem tady." Mrknu na ní a zamířím do šatny. Co si jen vzít na sebe ? Mám náladu na něco uvolněnějšího takže se nakonec rozhodnu pro úzké, dole ohlé džíny, bílé tílko a černé volné tričko s tříčtvrtečním rukávem. A na nohy ? Vezmu si džínové conversky. 

,,Tak co myslíš ?" Zeptám se Em, když vylezu ze šatny. 

,,Sluší ti to." Obdivně hvízdne nad čímž se zasmějeme a pak se jdeme upravit. Vlasy si nechám volně. Na obličej nanesu make-up, řasenku, tenké linky a lesk na rty. Em si vlasy stáhne do drdolu. Take si upraví obličej make-upem. Pak si dá ještě řasenku a červenou rtěnku a jsme hotové. Já si pak zbalím do velké kabelky věci k Niallovi a pak už slyšíme zvonek u dveří. Jelikož je mamka v práci musíme jít dolu a otevřít. A jsou tu všichni. Niall, Harry, Loui, Liam, El i Soph. Se všemi se přivítáme pusou na tvář, teda kromě Nialla samozřejmě. S tím si vyměním další úžasný polibek. 

,,Můžeme jít pěšky, je to kousek." Oznámím když výjdeme z domu a kluci chtějí zavolat taxíka. 

,,Tak fajn." Všichni souhlasí a vydáme se na cestu. První jde Harry s Em, pak Liam se soph, Louis s El a nakonec já s Niallem. Naše ruce jsou propletené a užíváme si pohledu na podvečerní Londýn. Kluci jsou samozřejmě zahalení v kapuci a slunečních brýlích. 

,,Moc ti to sluší." Zašeptá mi Ni do ucha.

,,Děkuju, ale vždyt na sobě mám jen obyčejné džíny a tričko." Zasměju se.

,,No a ? Tobě sluší všechno." Věnuje mi jeden z jeho nádherných úsměvů. 

,,Seš blázen." Uchechtnu se. Co mu na mě připadá tak krásného ? 

,,Blázen do tebe a víš proč ? Protože tě miluju." Zastavíme se.  

,,Taky tě miluju." Usměje se a spojí naše rty. Jako vždy mi v břiše vyletí miliony motýlků.

,,No tak vy dvě hrdličky, hněte kostrou."  Křikne Loui a všichni se zasmějou. S Niallem jim věnujeme vražedný pohled, ale pak se rozejdeme za nima. 

,,Tak a jsme tady" Řekne Em, když stojíme před Chrisovou vilou, nebo spíše vilou jeho rodičů. Vejdeme dovnitř a se všemi se přivítáme. Steve se opravdu omluví Niallovi a nakonec si i docela rozuměli. Hned jak jsme přišli jsme začali pít. Tak tohle nedopadne dobře....


,,Notak zlato už máš dost, pojd jdeme domů." Řekne mi Ni, když do sebe chci koupnout dalšího panáka ani nevím čeho. Celý večer si pořád na něco připíjíme. Na to že je konec roku, že se máme rádi, že jsme talentovaný nebo dokonce jen na to že někdo řekl vtip, nebo se zvedl z gauče. Jsem totálně zlitá a je mi to úplně jedno. 

,,Ještě jednu skleničku." Zadrmolím a kopnu do sebe posledního panáka. 

,,Ted už ale vážně pojd." Vezme mě za ruku a druhou mě podpírá abych cestou nespadla. Jaktože je tak střížlivý. 

,,A jak se dostaneme domů ? Co kdyby jsme letěli na támhletom jednorožci ?" Zasměju se, když už stojíme před vilou. Ni vezme telefon a někomu volá pak se na mě otočí a odpoví mi na otázku. 

,,Zaprvý jednorožci nelítaj, za druhý pojedme domů taxíkem a za třetí tam žádnej jednorožec není. Ty jsi asi hodně mimo vid ?" Starostlivě na mě koukne. 

,,Já jsem v pohodě, je mi fajn." Uchechtnu se. 

,,No uvidíme jak ti bude fajn ráno." Taxík přijede, my do něj nasedneme a pak už jen vím jak jsem si položila hlavu na Niallovo rameno a usla jsem. Zbudí mě až když cítím dvě silné paže, které mě chytnou a vyzdvyhnou do své náruče. Obmotám rucke kolem Niallova krku a nechám se ním odnést až k domu. 

,,Počkej já sama, to ještě zvládnu." 

,,Jsi si jistá ?"  Přikývnu a on mě tedy nejistě položí na zem, ale stále mě přidržuje rukou. Zdá se mi že ze mě alkohol postupně vyprchává. Odemkne dveře a vejdeme dovnitř. Zuju si boty, ale jak se ohnu zvedne se mi žaludek a já okamžitě vystřelím na záchod, kde začnu zvracet do záchodové mísy. Niall hned přiběhne za mnou a chytne mi vlasy. 

,,Ni, bež pryč nechci aby jsi mě takhle viděl." Řeknu mezi zvracením.

,,To nic zlato, je to normální." Povzbudivě mě hladí po zádech. Když usoudím že je to vše poprosím Nialla, aby mi přinesl tašku s věcmi. Ihned mi jí přinese. 

,,Jak ti je ?" Zeptá se. Stoupnu si, vtáhnu z tašky kartáček na zuby a pastu a přejdu k umyvadlu. 

,,Jo už je to lepší. Nevadilo by ti kdybych se vysprchovala ?" Jakoby jsem vyzvracela i tu kocovinu. 

,,Jasně že ne, ale jsi si jistá že to zvládneš ?" Koukne na mě nevěřícně. Jen přikývnu. 

,,Tak já ti přinesu ručník a něco na spaní." 

,,Ale já mám pyžamo." 

,,Ale já ti chci dát něco svého." S tímhle odejde a po chvíli mi přinese to co řekl. Ještě mi řekl že bude čekat za dveřma, kdyby cokoliv. Rychle vlezu do sprchového koutu opláchnu si tělo a vlasy. Pokožku si přejedu sprchovým gelem a do vlasů nanesu šampon. Ještě že jsem si vše potřebné zabalila. Vše spláchnu a ještě si dám do vlasů kondicioner, který následně spláchnu taky. Během deseti minut jsem hotová. Vylezu a usuším se. Obleču si kalhotky a Niallovo tričko, které mi sahá do půlky stehen. Vysuším si vlasy, odlíčím se a vyleu z koupelny.

,,Tak co jsi v pohodě ?" Ptá se starostlivě. 

,,Jo, ale mohli by jsme si jít lehnout ?" 

,,Jasně tak pojd." Vezme mě do náruče a nese k sobě do ložnice, kde mě položí na jeho postel a následně si lehne vedle mě a přitáhne si mě do náruči.

,,Promin." Řeknu jen. Ctím se strašně trapně.

,,Za co se omlouváš ?" 

,,Za všechno. Měli jsme jít na večírek a pak si udělat hezký večer třeba u filmu a já se místo toho takhle opiju a zvracím do záchodové mísy." 

,,To nevadí. Miluju tě." Řekne a políbí mě na čelo.

,,Miluju tě." Více se k němu natisknu a usnu.


Další díleček je na světe. Doufám že potěšil. Prosím o komenty a voltes. Niki <3


Random Meeting(N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat