În acest capitol o să vorbim despre cei doi băieți( puțin yaoi nu strică si in cartea asta).
Jeff Stain, 24 de ani, unul din cei mai buni spioni de sub acoperire. El e cel mai viclean si cel mai bun atlet din toți assassinii. Păr brunet, puțin lung încât și-l poate prinde într-o codiță și are puțină barbă. Ochi albaștri sticloși, o fire serioasă si știe să atragă persoane pentru a ști cât mai multe. Îi place mult să bârfească. Singurul defect e că vorbește foarte mult si uneori dacă nu e atent vorbește si tare. Se enervează repede, dar nu e foarte puternic precum Khris.
Ei doi se aflau in mașină dar nu au plecat tocmai in misiune.
- Jeff? De ce ne-am oprit? Mai avem vreo 5 km de parcurs, plus că deja ști cum reacționează Kira dacă iar întârziem.
- Stai liniștit, acum Kira nu mai are treabă cu noi, a zâmbit Jeff. I-am localizat in ce casă să plece mai întâi fiindcă acolo apare motocicleta ei. Deci acum putem sta cât vrem noi aici, a zâmbit pervers.
Din perspectiva lui Khris
Nu am apucat să mai spun ceva, fiindcă văd cum Jeff mă aruncă direct in spatele mașinii. Era peste mine. A început să-și lipească buzele sale de ale mele. Și-a băgat limba in gura mea încercând să scot niște sunete pe care le-a vrut.
- Mhm... Jeff AH! Nu... acum.
Nu m-a ascultat și fără să-mi dau seama cămașa mea era deschisă, lăsându-mi câteva urme pe gât, apoi m-a sărutat pe tatuaj si tot in jos, până la curea. Am tresărit puțin. De ce a vrut tocmai acum. Mi-am ridicat genunchiul rapid între picioarele lui. Era clar. L-am excitat puțin.
Când a încercat să-mi deschidă pantalonii, l-am prins de umeri si in 2 secunde eram peste el.
- Nu esti asa de puternic eh? Lasă-mă să te ajut. Tu ai acea umflătură, nu eu. I-am zâmbit perves spre pantalonii lui.
- K-khris...nu pune...mâna aco- ahh...
Mi-am pus mâna spre boxerii lui si am strâns ușor obiectul lui de valoare. I-am frecat din ce in ce mai repede si am simsit cum îi se umezesc boxerii. Jeff a încercat să-și acopere sunetele pe care le scotea dar degeaba.
- Nu-ți acoperi vocea aia drăguță. Vreau să aud mai tare așa că liniștește-te puțin și lasă asta in seama mea, am zâmbit la el iar după aia l-am sărutat adânc.
Am ajuns din nou jos si i-am sărutat ușor capul si direct am intrat cu totul. Pe mine ma excitat gemetele lui. I-am supt din ce in ce mai rapid si simt cum curge lichidul alb in gura mea.
- Scuze. Trebuia să-ți spun că vin dar era cam prea târziu.
M-am dus să-l sărut cu tot cu sperma lui.A incercat să mă îndepărteze dar degeaba. Sunt cel mai puternic. Arăt eu slab dar sunt puternic.
- Hah... Aaahh.. Khris...mai încet...
- Are gust bun Jeff. Dar acum si eu vreau să fiu satisfăcut. I-am spus in timp ce mi-am dar pantalonii jos. Deeeeci, să intru eu sau tu?
- Khr-
- Prea târziu. Și asa tot eu intram.
- Nunununu te rog nuu AAHHHH mmhhmm...
Am intrat din prima fără să-mi fac grijă lui Jeff. Am accelerat puțin iar după aia din ce în ce mai tare. Îmi plăcea la Nebunie cum striga Jeff de plăcere.
- Khris... cred că ...mmmhhm...vin.
- Așteaptă puțin fiindcă eu vin mai greu darlin'.
I-am ținut capul ca să nu vină înaintea mea. E el rapid dar nu si aici.
- Ahhhh Khris viiiiiin! Striga Jeff.
- Și eu!
Și ne-am dat drumul deodată. A fost minunat până când am primit un mesaj: " Dacă vă mai futeți mult, vă amendez si pentru asta >:] Și rău de tot!"
- DU-TE IN IAD KIRA!! Nici să mă relaxez nu pot de tine! De unde dracu și-a dat seama? Am strigat.
Mai primesc un mesaj: " Simplu! Am pus o cameră in mașină si vă văd ce faceți. Și da, am vazut tot nebunilor :3... Și auzit :D."
M-am îmbrăcat rapid la fel si Jeff. L-am îmbrățișat fiindcă se simțea rușinat. Mai am primit încă un mesaj: "Awwwww cât de kawaii ca unu de 19 să-l dărâme pe unu de 24. Ia-o mai încet Khris :P"
Jeff și-a acoperit capul pe pieptul meu ca să nu vadă Kira cât de supărat si de rușinat s-a simțit. Am început să mă enervez tare:
- TU NU AI CE FACE FEMEIE?! NUMAI SĂ VEZI PE ALȚII CUM SUFERĂ? NU CUMVA AI AVUT DE LUCRU?
Mesaj:" Ba da, dar am terminat si partea mea și partea voastră. Oare ce va spune șeful când va vedea că eu am facut totul? Șiiii am găsit si evadatul dar acum e mort! Mamă să vezi de fier am primit în cap încât am leșinat plus că mi-a spart capul, IAR EU NICI NU MI-AM DAT SEAMA HAHAHAHAHA XDDDD! Ne vedem spre destinație peste 10 minute. Sper să mai ramân în viață... Pffff ce tot vorbesc! Am primit si mai rele de atât!"
Femeia asta nu e nebună, e du-să cu pluta. Zici că a venit de pe altă planetă si s-a deghizat in om. Așa de mult îi place să vadă pe alții suferind. Am vazut după un timp camera aia nenorocită. Uneori chiar îmi doresc să o ucid pe Kira cu mâinile mele.
Mesaj: " Tu plătești camera dacă o-"
Nu mi-a păsat ce a spus. Am spart camera pe loc si am aruncat-o pe geam.
Mesaj: " Am știut că vei face asta"
Să vorbim si de persoana care s-a enervat pe Kira.
Khris Tsuyoshi. 19 ani. Parul vopsit blond si scrut( gen Levi din Attack on Titan). Ochii verzi smarald. Cu alte cuvine, el e cel mai puternic dintre toti assassinii.Poate ridica si un automat cu sucuri cand e nervos.
E si cel mai priceput în a minți. El poate juca multe personaje numai ca să nu afle nimeni adevarata atitudine. Până și Kira nu știe cum e el cu adevărat.
Ei doi s-au cunoscut acum 4 ani intr-o misiune din California. Jeff era pe cale să moară împușcat dar a fost salvat de Khris. Părinții lui au murit si nu mai avea nici bani ca să plătească chiria. Aunci Khris a spus:
- Vrei să vii cu noi? Vei deveni agent si vei avea mulți bani si vei trăi in lux. Ce zici?
- Vaaai, a venit Khris salvatorul. Suntem assassini nu agenți si nu facem aici grădiniță! A strigat Kira.
- Tu să taci fiindcă voi avea eu grijă de el. Atunci vrei să stai cu mine? Voi avea eu grijă de tine.
Cu teamă a acceptat.
- Bine! I-ați iubitul si du-te! Eu mai am de ucis ceva.
La nunta Kirei cei doi au avut prima noapte de dragoste. Și de atunci au rămas împreună. Nu există o misiune unde să fie ei doi despărțiți.
Asta înseamnă munca in echipă pentru ei.
CITEȘTI
I will be inside you forever!
Teen FictionVeți afla viața mai multor personaje din carte, dar mai întâi ve-ti face cunostină cu Kira Yutaka,o adolescentă spion si assassin care își îndeplinește misiunile si să-l caute pe dușmanul ei evadat de 4 ani Jack Yoshinori , spus si "Jack the reaper"...