1.5

383 36 21
                                    

Molly Weasley sıcaktan kaçıp gölgeye oturmuştu. Yüzüne vuran rüzgar iyi hissetiryordu.

Yanında Lucy ve Dominique vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanında Lucy ve Dominique vardı. Fred, James, Frank, Louis ve Brooklyn Quidditch oynuyordu. Molly'e göre en iyi Brooklyn oynuyordu. Babası Quidditch yıldızıydı sonuçta! George amca Brooklyn'nin yürümeden önce uçmayı öğrendiğini söylüyordu. James ve Fred'in de aşağa kalır yanı yoktu. Frank en kötü oynuyordu. Profesör Longbottom bu konuda başarılı değildi bildiği kadarı ile.

Onlardan dikkatini çekip telefonuna bakmaya devam ederken tanıdık bir ses duydu.
"Weasley!"
Üç kızıl da kafasını kaldırdığında Fred ve James gülmeye başladı.
"Brook! Onların hepsi Weasley!"
"Ah! Evet. Ozaman oynamak isteyen gelsin!"
Herkes gülmeye devam ederken Brooklyn sırıtıyordu. Molly onu çağırdıklarını biliyordu. Brooklyn ondan başka herkese adı ile seslenirdi çünkü.

"Biraz beynimi dağıtmam iyi olucak aslında. Hala Garfield'in Platoniği'ni bulamadım."

Molly süpürge'ye binmeye çalışırken Brooklyn'nin şaşkın sesini duydu.
"Garfield'in Platoniği mi? Kedine aşık biri mi var?"
Molly gülerek uçmaya başladı.
"Sanırım öyle."

Brooklyn ve Louis ile takım olmuştu. On dakika sonra dinlemeye karar verdiler. Brooklyn, Louis ve Frank içki getirmek için içeri girerken, diğerleri de dışarıda ki masalara oturdular. Telefonundan gelen ses ile Molly şifresini girdi.

04010203

Ona göre kolaydı.

Garfield'in Platoniğinden mesajınız var!

Garfield'in Platoniği: Saçlarına bayılıyorum.

Molly: Bu nerden çıktı?

Garfield'in Platoniği: Saçların senden çıktı herhalde Weasley.

Garfield'in Platoniği: Ama sen aklımdan çıkmıyorsun.

Molly oflayarak telefonu masaya bıraktı. Anında James'in dikkatini çekmiş olucak ki "Ne oldu Mol?" sorusu ile karşı karşıya kaldı.
"Önemli birşey değil. Birilerinin kalbini bilmeden kırıyorum sadece."
Fred yüzünü anlamsız bir ifade koyup Molly'e baktı.
"Ne demek istiyorsun?"
"Yok birşey. Boşverin."

Diğerleri ellerine şişeler ile gelirken herkes telefonlarını bıraktı. Molly elini bir şişe almak için uzatırken yine Brooklyn'nin sesini duydu.
"Weasley sen onun için küçük değil misin?"
Molly sırıtarak şişeyi açtı ve Brooclyn'e cevap verdi.
"İki ay Wood. Benden sonra en küçük te sensin bu arada."
Brooklyn de sırıtmaya başlarken James Frede baktı ve sessizce mırıldandı. .
"Sesini çıkarma Freddie! Bizi unuttular."
İkisi hızla iki şişe aldılar. Çoktan sohbete başlanmıştı bile.

"Weasley'ler için içelim!"
Molly'nin sözleri üzerine üç kişiden aynı ses çıktı.
"Ben Weasley değilim!"
Gülüşmeler devam ederken saat yavaşça ilerliyordu.

GarfieldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin