2.7

246 24 35
                                    

"Sorun olmaycağından emin misin?"

Aynı soruya beş kez cevap vermesi gerektiği için John'a baktı. Molly'e bir kaşını kaldırmış bakıyordu.

"Hayır. Lucy de seni gördüğüne sevinecektir. İki arkadaşımız daha var evde, onlar ile de tanışırsın."

John Weasley'lerin eski komşusuydu. O da bir büyücüydü. Hogwarts'ta Rawenclaw binasında okuyordu ama taşınmak zorunda kaldılar ve transfer oldu.

Molly onu Jersey and Book'ta gördüğünde eve davet etmişti. Lucy de onu özlemiş olmalıydı.

Eh, birazcık ta Brooklyn yüzündendi.

Eve geldiklerinde kapıyı çaldı. Hızla çıktığı için anahtar almamıştı. Birinisin kapıyı açmasını beklerken John eski evlerine bakıyordu.

Nihayet kapı açıldığında ikisi de o tarafa döndü.
"Molly anahta-MERLİN JOHNNY!"

Lucy zıplayarak John'a sarıldığında John nerdeyse dengesini kaybedecekti. Üçü de kahkaha atıyordu.

"Bende seni gördüğüme sevindim Lucy!"

Uzun süreli sarılmadan sonra içeri girdiler. Salonda kimse yoktu. Lucy ve John koltuklara otururken Molly de etrafa bakındı.

"Diğerleri nerede Lue?"

"Ah, Frankie birşeyler almaya gitti, Woody ise yukarı-Geliyor bile."

Molly arkasını döndüğünde merdivenlerde Brooklyn'nin tişötünden birşey çıkarmaya uğraştığını gördü.

"Hey, bak seni John ile tanıştırayım."

Molly'nin yüksek ses ile bağıran sesinden sonra kafasını kaldırdı. Göz bebekleri büyürken ağzı da şaşkınlık ile açıldı. John da oturduğu yerden kalkmıştı.

"Merhaba Wood..."
John tek elini kaldırmış salıyordu. Brooklyn ise konuşmadan kafası ile selam verdi.

"Siz tanışıyor musunuz?"
Lucy de Molly gibi şaşkındı. Tanışmalarına değil de verdikleri tepkiye şaşırmıştılar.

"Evet. Hogwarts'ta iki üç konuşmuşluğumuz var."

⭐⭐⭐

Frankie Brooklyn ile John'nın arasına oturmuştu. Bir Brooklyn'e bir John'a bakıyordu. Lucy de gözlerini kısmış üçünü izliyordu. Gerçi Molly de aynısını yapıyordu.

Frank eve geldiginde daha kapıdan girmeden şişe çevirmece oynayalım diye bağırmıştı. Tabi John'u gördüğünde yüzünden pişmanlık okunmaya başlamıştı.

Ama ne olduğunu anlamayan Lucy ısrar edince oynamaya başlamışlardı. Lucy çevirmiş ve John ile onun arasına düşmüştü. Lucy biraz düşündükten sonra birşey bulmuş gibi kendini alkışladı.

"Brooklyn ile nerden tanışıyorsunuz?"

Şimdi ise birbirlerine bakıyorlardı. John cevabı bulmakta zorlanıyor gibiydi.

"Kız meselesi işte. Gereksiz."

"Kız meselesi mi? Nasıl bir kız? Hangi kız? Ne zaman oldu bu?"

Benim sorularıma karşı herkes bana şaşkınlık ile bakmaya başladı. Brooklyn ise sanki gülmemek için zor duruyordu.

John sakince konuşmaya başladı.
"Kız ikimizi de bir arada idare ediyordu-"

"Sen benim ile çıktığını biliyordun."

"Onlar dedikodu sanıyordum."

"Yalan söyleme, bal gibi de biliyordun işte."

İkisi de sustuklarında diğerler birbirine bakmaya başladı. Kimse ne diyeceğini bilmiyordu.

"Kim o kız?" diyebildi sonunda Molly.

John hala Brooklyn'e bakmaya devam ederken, Brooklyn ise Molly'e döndü.

"Önemsiz biri işte."

⭐⭐⭐

Brooklyn ve Frankie de gittikten sonra Molly John ile salonda oturuyordu. Lucy odasına kadar çıkmıştı.

"Bana Wood ile arkadaş olduğunu söylememiştin."

Molly derin bir iç çekti ve bluzunda ki püsküler ile oynamaya başladı.
"Keşke sadece arkadaş olmasak Johnny."

John kafasını hızla Molly'e döndürdü.
"Ondan hoşlanıyor musun?"

"Ona aşığım."

GarfieldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin