2.6

241 23 24
                                    

Molly elinde ki telefonu hızla dağınık yatağına fırlattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Molly elinde ki telefonu hızla dağınık yatağına fırlattı. Ağlamak üzere olduğunu hissediyordu. Brooklyn'nin canını yakmasından bıkmıştı.

Derin derin nefes almaya devam ederken ev kapısının açıldığını duydu. Sonra koşarak merdivenleri çıkan adım seslerini. Lucy gelmiş olmalıydı.

Sorun değildi. Molly kapısını kitlemişti zaten.

"Molly! Bir sorun mu var?"

Lucy'nin sesini duyması ile kapının çalma sesini duyması bir olmuştu.
"Ben çok iyim...Gerçekten."
Molly derin ve sessiz bir nefes aldıktan sonra devam etti.
"Git kapıya bak."

Molly Brooklyn ve Frank'ın geldiğine emindi. Onlar ile durmak istemiyordu o yüzden dışarı çıkmaya karar verdi. Hava herzamanki gibi yağmurluydu. Molly deri ceketini hızla üstüne geçirdi. Altında uzun yeşil bir etek ve üstünde ise beyaz kısa bir bluz vardı.

Küçük bej çantasını hızla kaptı ve odadan çıkmak için kapıyı açtı. Açar açmaz karşısında eli havada bir Brooklyn beklemediği için sıçradı ve sonrasında derin bir nefes aldı.

"Molly, senin ile birşey konuşmam la-"

"Üzgünüm Brooklyn. Birisi ile buluşmam lazım acele ediyorum. Başka zaman konuşuruz. Cao, cao!"

Brooklyn hala ağzı açık kapının önünde dururken Molly çoktan birinci kata inmişti bile. Lucy'nin bağırmasını aldırmayarak ayakkabılarını giyip hızla evden çıktı.

Sokak'tan uzaklaşıncaya kadar hızla yürüdüğü için durduğunda derin derin nefesler almaya başladı.
To-Salem köyünde yağmur yağdığı için çok insan yoktu. Herkes kafelere veya mağazalara giriyordu. Molly de onlara uydu ve Jersey and Book'a girdi.

Burası Molly'nin çok sevdiği bir yerdi. Birinci katı kütüphane, ikinci katı ise kafeydi. Canı sıcak çikolata çektiği için hızla kafeye yöneldi. Köşeyi döndüğü an birisine çarptı. Çarptığı kişi yere düşerken Molly şaşkınlık ile gözlerini açtı.

Onu tanıyordu. Burada ne işi vardı?

"Molly?"

"John?''

Bu gün hiç bir okuduğum hikayeye yeni bölüm gelmedi 😞 Keyfsiz hisediyorum.
Bölüm kısa çünkü final bölümlere bir geçiş gibi.

GarfieldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin