Pašileidžiam:
Aš vampirė. omg aš vampirė. ir šutikau šava Deimoną. OMG nu taš ir ledukaš, omg pz. šu jou jaučioši kaip deinžeros vuman. tokia galinga ir tvirta kaip ažuoliukaš.
kad ir dbr meš šėdim Deimono menšione, geriam kraują iš taurių aukšinių. žn prisikaupė per amžiuš. ne, džokinu tik. tg ūbagaš iš humanos nusikniso :DDD tj va meš šėdim, aplinkui daug lavoniukų. taip gražu ir gardu kad omg :O
- kur tava broliukaš?
- su elena ta dx - pašako deimonas.
- aaa. o tu myli mani?
- be galio bia krašto, mažiti.
meš pradedam laitis. aš viša šudrėkgštu. td deimonas praded laižiti mania ir įkanda i kaklą. aš šurinku ir nušpišiu ji nuo šaviaš. nu kokš dx?? kdl manes negali traukt normalūs bx? tai višokie zein, seth. nu dbl visi. reik eit pas šavo mamitę Agatą i kekšiną.
- palieku tave, neš tu man ikandai.
tai pašakius išskleidžiu sparnus ir išškrendu iš mystik folso. greit nuškrendu į šiaulius, i kekšina. nueinu paš mamite. ji greit ateina paš mania
- arijanulea? či tu??? - šurėkia. nu blt kdl jin rėkia, gi aš ne kokia bomžė, nu. - tiu gi mirei, buvo tava laidotuvėš, šėtone išnyk!!!!
- bet aš dar giva, proto turiu dar.
- geriau gimti bia proto nei kad bia grožio, valkata tu - nubėgo mamite rėkdama.
ne nu tai nieko ir nešakau. kam gi reikia tokio vampiro vaiko?? nu i i pašol nx tokia mamite. tegu eina i šavo kurvina, ngl pakešt još. jau geriau but šu deimonu. bet taš man įkando.
- arijanulea???? - staiga mane pamato Godga, o aš nuštebus i ja žiūriu.
- bet tu gi eši mušu party harde. mes tau pinam kašites, auginam barzdite, dbr aš ėjau nupirk cyzikų. nu blm kaip tu giva.
-nešikeik godga. dx jūš višos, tg ten zein, ne aš. jiš ten buvo kad apgautų seth. aš juo apšimečiau bet mane nužudė ir aš dbr vampirė oiš tvd.
- omg omg omg šetonas. dbl kaškoke. - pašako ir nubėga.
nu kaš per givenimas? jau geriau būč nudvėsus, dbr nko nebeturiu. nei draugu nei šeimitės. bu blm kas per giviamimas.... iš to šielvarto pradejau bliaut. griuvau ant žemes, begriudama ššušitrenkiau galvite bet nešvarbu neš aš dbr vampire. laimei mani pamate šeth...
šoriukaš, kad ilgaj nerašiau. bet dabar šulaukšite daugiau šios fab story daličių. myliu višuš kaš škaito šita dalika :))) :* vaut ir koment :))))
BINABASA MO ANG
Goberment huukeraaayyy
HumorIstoryje apie zviozdą Arijaną ir jos fab gyvenimą. Laik ir vot :)