Pasiklausom:
- labuka zein. (pašakau škardžiu balšeliu ir jiš atšišuka i mania.
- zdre (atšako ir man nušišypšo, bet mane sujaudin taš tarpaš tarp dantuku)
- tu ląšvas?
- kų... (nišupranta vaikš)
- klaušiu a tiu turi merga.
- jo dbr šu niggaga šušidėjau. pašikabino mane mergitka.
tada ir prašidėjo. asaroš pradėjo krišti man škruoštaiš. man šudaužė širdy. višy gabaliukai išširideno ant asfalto. zein maneš nemyli!!!! ta niggaga susidejo su anuo!!! kale kale kale dbl nx!!!!!
- bet aš tavia miliu. ( šurėkiu)
td prie mūšų atein niggaga ir pradeda lažitis su zein. nu omg kur matyta?? atrodo toj numiršiu iš širdgėlos. tod pabėgu iš pamokų. nueinu i kekšina kur šutinku savo mamite agata. ji lbj nuštemba mane pamašius.
- ku daraj arijanulea?
- man reikia pašipišt kad pamirščiau zein. mano miale zein. miliu aš tavi bet tu durnš. tj nebamilešiu aš tavis.
- eik arijanulea i kambariuka ten lauk seths rolins iš wwe.
ok tu krv... tas raumenš lauk maniš. če buš geliau negu pilki atšpalviai. nu omg kaip man šekas. net seth rolins. vaaaau. buš nauja mialė. galėš sudayt ta zein. man jo nebereikia.
tdl šu nšipsenite veiduke nueinu i raudona kambariuka kuriam yra višokiu šex suduku. ou damn bus karšta naktite. greit pamatau set šėdintį ant lovoš višai nogą. greit viša šudrėkstu.
- ateik miažule paš mania. (pasako šavo balšeliu ir pašižiuri i mania taip:
- tik td jei šudaužisi zein neš jiš maniš nemili.
niu va įdomu kaip toliau klostysis veiksmas šitoje story. su kuo liks arijana ar su zewin ar su set? ar jis sudaužys zein nes jišai imtynininkas? omg like ir vote. miliu :*
KAMU SEDANG MEMBACA
Goberment huukeraaayyy
HumorIstoryje apie zviozdą Arijaną ir jos fab gyvenimą. Laik ir vot :)