M-am trezit pe o planeta necunoscuta, nu stiu cat timp am stat lesinat dar stiu ca am pierdut timp pretios. Nu imi mai amintesc cum m-am prabusit aici dar incercarea de a imi reaminti nu era prioritatea mea acum, eu trebuie acum sa imi repar nava neaparat si stiam ca daca nu o sa fac rost de resurse urgent o sa mor din cauza caldurii infernale de pe planeta asta. Din fericire pentru mine costumul meu protector nu era avariat dar trebuia incarcat cu plutoniu. Intr-o cutie din nava am gasit o arma speciala care ma putea ajuta in recoltarea plutoniului . Am reusit sa repar arma, ea avea un laser montat care putea distruge orice planta sau minereu. Am gasit cristale de plutoniu in apropiere si am folosit arma ca sa le recoltez si deîndata ce le-am recoltat mi-am incarcat costumul. Dupa ce l-am incarcat am facut rost de fier ca sa imi repar propulsoarele navei dar mai lipsea un singur lucru, acela era heridium-ul. Ca sa il pot gasii trebuia sa repar scan-erul armei. Dupa ce l-am reparat l-am folosit pentru localizarea heridium-ului. Scan-erul imi arata ca e heridium la cateva sute de metrii distanta. Am pornit imediat dupa el dar ceva a intervenit in calea mea. O creatura mare cu colti si coarne uriase, avea cam 3 metri si o greutate de circa 400 kg, nevrand sa am deaface cu ea am incercat sa o iau printre plante. Eram doar la cativa pasi de a trece de acea creatura dar o planta veninoasa m-a intepat in picior si din reflex am tipat de durere. Creatura s-a repezit la mine cat de repede a putut iar eu am cazut la picioarele ei acceptandu-mi soarta. Cand credeam ca totul s-a sfarsit au venit salvatorii mei. De sus s-a auzit un bum sonic si trei navete au aparut din cerul luminat de soare. Ele au interceptat creatura si au alungat-o numai decat. Din nava cea mai mare a iesit o forma de viata extraterestra cu o tehnologie mai avansata decat a mea. El m-a adus inapoi la nava mea si a reparat-o folosind cateva din tehnologiile sale apoi mi-a dat combustibil pentru plecarea de pe aceasta planeta. Cand am iesit din admosfera am privit spatiu cu ochii larg deschisi si am realizat ca aventura mea va continua si ca mai am multe lucruri de descoperit.
CITEȘTI
No Man's Sky-Jurnalul calatorului
Science FictionUn astronaut prabusit pe o planeta necunoscuta, intr-un sistem necunoscut din galaxia Euclid , incearca din rasputeri sa îsi repare nava si sa îsi aminteasca cine e si care era telul lui. El trece prin mai multe aventuri cunoscand diferite forme de...