Am zburat de pe planeta pe care m-am prabusit cu ajutorul formelor avansate de viata si am ajuns in spatiul cosmic unde ma aflam printre frumoasele sale corpuri ceresti. In fata mea se afla o planeta si am decis sa folosesc scane-rul pentru a vedea ce se afla pe ea, scane-rul a identificat o fabrica abandonata si am decis sa ma duc imediat la ea dar nu aveam destul combustibil pentru a ajunge acolo asa ca m-am dus la cea mai apropiata statie spatiala pentru a vinde cateva din resursele mele gasite pe planeta pe care am naofragiat misterios si a folosii unitatile primite pentru cumpararea combustibilului. Deindata ce am intrat in statie am urcat scariile din stanga si am incercat sa intru dar din pacate acea usa era incuiata. Deindata ce ma vede, un extraterestru vine la mine si imi spune ca am nevoie de un Atlas tehnologic special cu care pot deschide usa, am devenit curios imediat asa ca l-am intrebat mai multe lucruri. Din nefericire pentru mine aceasta nu era ziua mea norocoasa, forma de viata nu stia totul despre Atlas deoarece el nu il avea. Am urcat pe scarile din dreapta unde am fost intampinat de catre un robot care mi-a aratat unitatea prin care eu puteam vinde sau cumpara resurse. Am folosit acea unitate pentru a cumpara combustibil cu care sa imi incarc propulsoarele. Deindata ce le-am incarcat am plecat catre fabrica abandonata, am pornit saltul in hyperspatiu si am intrat in atmosfera planetei cat ai bate din palme. M-am indreptat catre fabrica si cand am ajuns am aterizat cat de aproape am putut din cauza posibilelor creaturi ostile. Usa fabricii era distrus complet iar peretii erau avariatii si cuprinsi de plante extraterestre. In mijlocul camerei era un fel de computer asa ca m-am gandit sa folosesc un chip pentru a copia datele din el. In computer erau cuprinse memoriile unui razboinic intergalactic care a decedat cu cateva zile in urma. Am decis sa explorez fabrica, eu credeam ca voi gasii ceva legat de acel atlas dar am gasit cu totul alceva. O noua arma se afla inramate pe un perete asa ca am decis sa o iau cu mine si sa o las pe a mea acolo dar cand am luat arma o alarma asurzituare a inceput sa sune si o voce de nicaieri care spunea: "Elite Sentinels activated". Dintr-o trapa au iesit doua drone care au inceput sa traga in mine asa ca m-am pus la adapost imediat si am folosit noua arma ca sa ma apar. Spre deosebire de arma mea aceasta putea fi setata sa fie automata. Am inceput sa trag in ele in timp ce ma indreptam spre iesire. Am reusit sa le distrug pe amandoua si sa scap cu viata deacolo asa ca am intrat in nava si am introdus chipul..........
CITEȘTI
No Man's Sky-Jurnalul calatorului
Ciencia FicciónUn astronaut prabusit pe o planeta necunoscuta, intr-un sistem necunoscut din galaxia Euclid , incearca din rasputeri sa îsi repare nava si sa îsi aminteasca cine e si care era telul lui. El trece prin mai multe aventuri cunoscand diferite forme de...