Hope's POV
Casa ta nu este acolo unde dormi sau iti petreci timpul , este acolo unde inima-ti este impacata, acolo unde imparti iubirea cu cineva!
Viata mea a fost un haos pentru mine, timp de cinci luni.Acum locuiesc in Boston cu mama.Casa noua, scoala noua, colegii noi! Totul era si este nou pentru mine.Aici nu stie nimeni de Darcy Hope Styles , ei stiu numai de colega de la arte :Hope!Imi este asa dor de familia mea, dar I-am promis mamei ca nu va afla nimeni unde suntem!
Da, am continuat cu cantatul si da voi participa anul acesta la preselectiile X Factor, dar mai este pana atunci.
Razele soarelui au patruns printre perdele in camera mea.
M-am ridicat din pat voioasa si pregatita de o noua zi.
Mi-am ales o camasa in carouri roz si o pereche de blugi maro , asortati la UGG-uri mov.
Parul l-am strans intr-o coada si am iesit pe usa.Mi-am luat ghiozdanul din birou si am coborat pentru micul de jun.
"Neata, Sunshine! "Mi-a zis mama , in timp ce se uita la televizor, savurandu-si cafeaua.
"Neata, mama! Diseara dorm la Tessa!"I-am zis eu .Tessa este unica mea prietena. Logic, ca multe alte fete este directionera.Din pacate am ales s-o mint in legatura cu tatal meu.
Mama a inceput sa caute nervoasa telecomanda , in timp ce la televizor se vorbea de...tata.
Directionerelor, diseara trupa voastra favorita va canta Live la American Music Awards!.
Dupa ce a inchis televizorul , mama s-a ridicat si m-a imbratisat , apoi m-a lasat sa plec la scoala.
"Pa, mama!"Am zis eu , inchizand usa in urma mea.
Pe drum mi-am pus castiile in urechi si mi-am deschis casuta de mesaje.Hmm..am un nou mesaj de la Tessa!
Tessa:Ce faci? :-)
M-am hotarat sa-I scriu un mesaj, dar dorinta mea s-a ruinat atunci cand am primit un apel cu numar necunoscut.Probabil este Tessa, face glume proaste de la prima ora.
"Dap?"Am intrebat eu.
"Hope? "A zis vocea din telefon, care sigur nu era a lui Tessa.
"Cine e?"Am intrebat speriata.
"Justin!"A zis vocea.
M-am panicat! Am inchis brusc telefonul si l-am bagat in geanta!
Justin' s POV
Am cautat numarul asta ca disperatul timp de cinci luni si ea imi inchide?!
Stii ceva nici nu-mi mai imi place de ea?! E doar o rasfatata...
Pe cine pacalesc ?! Inca o iubesc, numai de ar stii si ea!?
"Haide , Justin!"A tipat tata de jos.
Am oftat si mi-am ridicat valiza.Azi zburam spre America , unde vor concerta One Direction la American Music Awards , dupa care isi vor continua turneul in America de Nord.
Hope's POV
Am intrat pe usa scolii.Eram inca speriata! Daca ne vor gasii pe mine si pe mama? Ce se va intampla atunci? Tata o sa ma desparta de mama? Va trebuii sa aleg? Ganduriile mi-au fost intrerupte de Tessa.
"Wow! Ai o fata de zici ca ai vazut o fantoma!"A ras ea.
"Nu e amuzant! "Am zis eu, incercand sa ma calmez.
"Diseara petrecere in pijamale!"A tipat ea entuziasmata.
"Deabia astept!"Am zis eu , zambind.
Am mai barfit si vorbit pana cand am ajuns in clasa, unde ne-am asezat amandoua la locuriile noastre.
CITEȘTI
Darcy Hope Styles
FanficDupa acea seara in club, cand Harry a aflat ca va fi tata, a fost cel mai fericit pentru ca urma sa aiba un copil.Toate directionerele mi-au fost alaturi mie si lui Harry.La scurt timp , Zayn a confirmat zvonuriile cum ca Perrie ar fi insarcinata. ...