Q&A de final.

603 31 12
                                    

De la : Blackdead29
1. Care a fost sursa ta de inspirație cand te-ai apucat sa scrii cartea asta?
Sincer... acum vreo 2 ani.. primisem o carte asemănătoare cu cea din poveste... si m-am apucat sa desenez pe ea chestiile despre care vorbea... insa aceea nu forma un traseu... M-am gandit ca ar fi o idee bună si cum nu scrisesem vreodată o carte de proză scurta am decis sa o pun in practică.

2. Ce iti place sa faci în timpul liber?
Fac multe. Am multe hobby-uri. Imi place sa scriu piese si sa le cânt, imi place sa desenez schițe, imi plac efectele speciale cu machiaj asa ca imi mai pun ideile in practica uneori. Imi place sa fac fotografii... si joc fotbal! Su da... sunt fată. Prea ciudat? :))

3. Care este motivul pentru care Mike i-a lăsat ei cartea si nu altcuiva?

Presupun ca acum știi ca nu el a facut-o! :))

De la:un_micut_emo

1. Ce va face ea când il va vedea pe Mike?

Il va plesni :))) (glumesc acum dar nu... serios.. in adâncul inimii ei asta a vrut sa faca)

2. De ce a făcut Mike asta?

Nu se credea suficient de bun pentru ea... se subestima si din cauza asta a încercat să o îndepărteze.

De la : anonimusmihai

1. Cum ti-a venit ideea pentru carte?

Voiam sa scriu ceva de proză scurtă... dar de asemenea.. voiam o carte spontana.. cu final neașteptat... si este 30% inspirata din fapte reale!

2. Care sunt asemănările dintre tine si ea din carte?

Amândouă suntem prietenoase dar si foarte serioase in unele cazuri, nu credem in dragoste la prima vedere si suntem realiste... știm ca basmele nu există si încercam mereu sa ne menținem sus, sa facem totul profesional si ca la carte... insa invitabil.. ne aruncam cu capul înainte si cedăm sub presiune!

3. Spune 13 lucruri despre tine.

Nu sunt deloc spontana, trebuie sa planific totul ca la carte daca vreau sa imi iasa ceva. Sunt o persoana serioasa care consideră ca munca este mai presus de noroc. Nu cred in chestii fanteziste ca dragostea la prima vedere sau a trai fericiti până la adânci bătrâneti. Imi place sa dau tot ce-i mai bun din mine când vine cazul si ma dedic fie 0 fie 100 %. Mulți imi spun ca am "toate talentele"de la muzica pana la dans si desen... dar eu nu cred.. cred ca am din fiecare cate puțin! Nu consider vârsta adolescenței ca pe o scuză pentru a greși de multiple ori si nu a învăța nimic din greșeli! Fac tot ceea ce fac bine si daca iese rau atunci simt ca dezamăgesc.. pe mine sau pe cei din jur! Sunt perfectionista si am idoli si modele in viață pe care știu ca-i pot copia daca vreau..  dar prefer sa iau cate putin de la fiecare si sa ma formez dypa propriul model. Sunt de obicei foarte confidenta si daca am ceva de spus o spun si gata. Nu imi e teama sa spun ce gândesc si mi s-a spus ca sunt foarte buna la dar sfaturi. Daca vreau sa ma distrez... ma concentrez pe asta. Si trebuie sa o fac la maxim... daca vreau sa muncesc sau sa primesc ceva... nu ma opresc până nu o fac. Scopul scuza mijloacele! Psihologul mi-a spus ca nu a mai văzut vreo data un nativ care sa se potrivească atat de tare cu zodia din care face parte. Ce zodie credeti voi ca sunt? :))

4. Te gândești sa mai scrii o carte nouă?

Off.. exact asta voiam sa va spun! :)) trebuia sa fie ceva gen "surpriza" dar na! Deci... cartea asta nu va avea volumul 2 insa o sa public in curând ( azi sau mâine) primul capitol dintr-o nouă carte de proză scurta! Iuhuuu. :)) Se va numi "Clouds in my coffe" si va fi o care "filozofica" sa zic așa... cu puțin romantism si la fel... un final spontan.. din 42 de capitole! Eu sper din suflet sa va placă!

Ok deci astea au fost întrebarile. Sper sa ne revedem in cartea nouă! ;) va pup! :*







Things I SawUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum