Sonra ki gun yine geldi kantine bir tost istedi ona bir tost yaptim..Odemesini yapti ama bozuk para olmadigi icin oturmasini para ustunu getirecegimi soyledim.O oturdu ben de on dakika sonra felan para ustunu alip masasina gittim oarayi masanin uzerine biraktim.Elimi telefonuna attim dokunmatik ekrani actim sifresini girmesini istedim..Bana degisik degisik bakti neden der gibi..Numarami yazcam ya bi sikinti felan olursa ararsin dedim hem bir ara su bilmedigim konulari konusuruz dedim.Ekrani acti numarami kaydettim..Birtej mesaj atti sadece ismi yaziliydi..Numarasini kaydettim hemen ama gunlerce hic arayip soran olmadi..Kantine gelip gidiyordu ama konusmuyordu bile.Kantine geldigi birgun "hic arayip sormadin" "neden arayayim ki" "birgun aksam cikista beraber cikalim mi sen burda birinci sinifsin sikilirsin bir yemek felan yeriz.Hangi gunlerin bos" "sadece cuma gunum bos,musait okursam ararim"dedi..Ama bir daha ne aradi ne sordu.Pes etmedim..Bir aksam aradim acmadi..Meger aramami gormus ama kasitli acmamis sonradan anlatti bunlari bana.Bir gun yine mesaj attim "goruselim mi" "Daha yeni yurda geciyorum kendimi fazla iyi hissetmiyorum" "Neden?Sen sevgilini de boyle ugrastiryorsan yazik cocuga"(amac sevgilisi olup olmadigini ogrenmek) "sevgilim var desem nolcak?" "Bisey olmayacak gayet normal bi olay" "iyi o zaman sevgilim var" Sanki benim ona ne amacla yaklastigimi anlamis gibiydi..Sabah oldu ise gittim.Merdivenlerde karsilastik."gercekten sevgilin var mi?" "Yok yeni ayrildik" oohhhhh icime bi ferahlik geldi..Aksam tekrar disari cikmayi teklif ettim olur dedi ama olcektim heyecandan allahim..Hemen is yerine inip herkese soyledim is yerindekiler benim tercihimi hemen hemen tahmin edebiliyorlardi.Arkadaslardan biri onu asla elde edemeyecegimi sadece bir yemek yemekten ibaret olacagini soyledi..Ben de ona"Gorursun bak onunla cok samimi olcam ve en gec bir aya istedigim olcak" Guldu bana,sadece birinci sinif oldugu icin benimle isari cikacagini gozu acilinca bana selam dahi vermeyecegini soyledi..Is cikis saati geldi,is arkadaslari servise dogru yurudu.Ben de onun odasinin onune gittim bekledim..Ben en guzel pantolon ve tisort uyumlu bir ayakkabi bir de parfum.sisesini nerdeyse uzerime bosalttim cunku yemekhanede uzerimiz hep yag kokardi..Kapi acildi cikti..O ani asla anlatamam hep yirtta normal haliyle gormeye alistigim kiz bir cikti,saclar yapili,kiprikler rimelle iyice uzatilmis,koyu kirmizi bir ruj,topuklu ayakkabi....Aman allahim dedim oldugum yere dusecektim nerdeyse..Hoslantim yerini hayranliga birakmisti..Yurttan ciktik yanimda salina salina yururken,benim is arkadaslarin yanindan gectik hepsi saskinlikla bakti o ani da hic unutmuyorum..Onlarin yanindan geverken derin bir nefes aldim ve yaninda iyice dik durmaya calistim..Bulundugumuz sehirde ki tek avmye gittik.Birsey yemek istemedigini sadece birsey icip kalkacagini soyledi..Iceceklerimizi soyledik ve ben basladim konusmaya..Hersey anlatiyordum..Bu arada konusmama cok guvenirim..O da o gece benim konusmamdan etkilenmis daha dogrusu anlattigim seylerden..O aksam gayet guzel gecti ve ben heyecanimi kisman yenmistim artik.Avm den cikista birden aglamaya basladi,anlattigim bir olaydan cok etkilenmis..Sadece uzuntusunu paylasmak icin kendime dogru cekip cok kisa bi sure sarildim.Ama omrumdeki en anlamli sarilmaydi..Yurda biraktim onu.Evime gectim yine hep onu dusundum.Bu aksami gecirdigim o kizla bir omur boyu olmak istedigimi dusundum.Ama imkansizdi cunku beni bilmiyordu,arkadas okarak yaklastigimi dusunuyordu,ben ona soyleyemezdim bunu..Gun gectikce de daha cok dusunuyor ve baglaniyordum..kantine gelmelerinde konusmalarimiz daha cok uzuyordu artik..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGECEMEDIGIM..
Non-FictionCocukluktan beri kendisini bulundugu bedene ait hissetmeyen bir kizin hikayesi bu..Ve gorur gormez asik oldugu bir baska kiz icin yillarca devam eden mucadelesi....