Bu arada size ondan hic bahsettim mi? O bakislarinda saatlerce kaybolabilecein gozlere,ipek gibi saclara ve asla bulunmayacak kalbe sahip..Adi esra..Tum bu guzelliklerin adi Esra'ydi evet..Onu davet etmistim ve gecmis zaman tam hatirlamiyorum nasil oldugunu..Bize gelmisti.Ev arkdaslarimla tanisti daha sonra odama gectik.Odamda bir tane tek kisilik yatak bir de yer yatagi vardi.Biraz sohbet ettik.Ona kendi yatagimi verdim ben de yer yatagina gectim.Sonra oyle yataklarimizdan konusmaya devam ettik.Ona baktikca heyecanlaniyordum..Karsimda yatagimda uzandigina inanamiyordum..Yanina gectim,sanirim geceydi kizlara konusma sesi gitmesin diyeydi..Konusurken uykum geldi,kafami yastiga koydum o da koymustu.Allah'im sevdigim kizla ayni yastiga baskoymustuk resmen..Bir anda onu opmek istedim ama yanagindan o yumusacik bugday tenli yanagindan.Opmeye basladim,kucucuk dudaklarim sadece yanagina degiyordu ve opucugu tamamlayamiyordum bile dudaklarimi geri cekip tekrar yanagina degdiriyordum..Esra'm hic birsey yapmiyor ve soylemiyordu..Neden oyle dudaklarimi yanagina degdirmemden rahatsiz olmamisti ki..Bu dusunce bana bi cesaret getirdi dudaklarimi dudaklarina daha yakin bir yere getirmistim ama yine yanagi gibi...Ben tam dudagimi tekrar ona yakinlastirirken kurban oldugum yuzunu hafif bana dondu.O an var ya resmen yorgan uzerimde kalkip iniyordu kalbimin heyecanindan..Onun oyle o kucucuk hareketinden cesaret alip dudaklarimi dudaklarina degdirdim..Buz gibi soguktu dudaklari ve yumusacik..Neesini hissediyordum ve geri cekilmedi..Hafif dogruldum elimi yanagina koydum ve artik dudaklsrini opuyordum.O da bana cok az karsilik veriyordu..Biraz opustukten sonra dudaklsrini icine cekti yani artik opmemi istemiyor gibi..Ben elimle cenesini hafif tuttum ve dudaklarini birakmak zorunda kaldi.Uzerine dogruldum ve artik bedenim onun uzerindeydi..Biraz opusmeyle birlikte vucudum uzerinde hareketleniyordu ve ben o hazzi yasamistim..Uzerinden indim.atek kelime etmedi ben de birsey diyemedim.Artik hersey ortadaydi.Benim nasil bir insan oldugumu anlamisti..Kalktim yataktan kapinin arkasindan bir kapsonlu aldim ve disari cikip hava almak istedigimi soyledim..O da gelmek istedigini soyledi.Disari ciktik yuruyorduk ben aglamaya basladim."ozur dilerim esra,ben boyle bir insanim..."hic cevap vermedi sadece yanimda yuruyordu."istersen seniyurda birakayim bu gece artik benimle kalmak istemezsen.Ve benimle artik gorusmek istemezse da saygi duyacagim"ben yurumeye devam ediyordum birkac adim arkamdaydi..Kolumda bir el hissettim koluma girdi ve aglamaya basladi..Seni nasil birakayim ben dedi.Yurda gitmek istemedigini ve benimle kalacagini soyledi..O an karanlik olan gece aydinlandi..Onun gozleri bana gunes oldu,sozleri idam sehpasinda olan adamin affedilme ilani gibiydi..Eve gectik uyuduk.Sabah ben ise gittim o uyuyordu.Is yerind ehep aklimdaydi..Bu bir cinsel haz degildi ben ona asiktim..Aski anlatir misin deseler iste ben hep onu anlatirim..Benden sonra oglene dogru yurda geldi mesajla felan haber veriyorsu artik..Sanirim biz bir iliskiye baslamistik.Sukurler olsun Allah'im..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGECEMEDIGIM..
Non-FictionCocukluktan beri kendisini bulundugu bedene ait hissetmeyen bir kizin hikayesi bu..Ve gorur gormez asik oldugu bir baska kiz icin yillarca devam eden mucadelesi....