Pauza s-a sfarit si acum avem ora de sport, multi se plangeau deoarece nu prea le placea sportul mai, ales fetele care se duceau sa se invoiasca.Ce mai clasa, unul are piciorul in gips,o tipa are mana in gips iar alti pur si simplu nu au chef.Eu am inceput sa dau cateva cosuri cand dintr-o data m-a lovit o minge in cap."Bine...care e gogomanul care a facut asta?Ăăă!" am intrebat eu nervos in timp ce ma uitam in jur, deoadata se aproprie tipa nouaputin cam jenata. Cu ochii indreptai in jos a spus "Imi pare rau, vezi tu eu nu am mai jucat basket asa ca nu prea ma pricep si mingea mi-a alunecat, din nou imi pare foarte rau".Era trista si avea o fata oarecum draguta, ceva era inneregula cu mine. Simteam ceva ce nu am mai simtit pana acum, oare incepea sa imi placa de ea........."E in regula.........a fost doar un accident nu? se mai intampla, nu iti face griji"am spus eu in timp ce îi dadeam mingea inapoi."Ok atunci, ma bucur" spuse ea cu un zambet larg pe fata dupa care se intorsese la celelalte fete.Shin se aproprie de mine cu un zambet ciudat pe fata."Se pare ca cineva sa indragostit de fata noua" spuse el in timp ce se uita direct la mine."C-ce-ce!Nu stiu despre ce vorbesti, nu imi place de ea" am spus eu in timp ce ma inroseam la fata."A tunci de ce inrosesti?"spuse Shin, "Pentru e......e...e..c-c-cald!" am spus eu in timp ce imi indreptam privire in alta parte. "Aha, cumspui tu amorezule" spuse Shin zambind.Clopotelul suna iar ora se termina........hei am facut o rima, oricum veni ora pranzului si ca de obicei eu si Shin ne-am dus pe acoperis deoarece clasa era prea galagioasa in timpul pranzului."Deci ce ai la pranz?"intreba Shin."Ca de obicei, orez cu pui si takoyaki" am spus eu deschizandu-mi cutia cu mancare."Nee, de ce ai aceiasi mancare mereu? Intreba Shin nedumerit. "Pentru ca asta imi place" am raspuns eu, "Ma rog, hei cum ar fi daca Yukiko-san ti-ar face pranzul?" intreba el? can am auzit asta am scuipat sucul suprins ce ce a spus el."Uuuuu, deci iti place de ea nu-i asa?" spuse Shin din nou cu zambetul lui ciudat."Vrei sa taci din gura?am spus deja ca nu imi place" am spus eu nervos. "Atunci de ce o privesti tot timpul?" intreba Shin. "Ce?.....despre ce vorbesti? nu o 'privesc' cum spui tu" am spus eu."Daca tu spui" Spuse Shin in timp ce manca in continuare.Dar era adevarat, chiar incepea sa imi placa de Yukiko defapt ma indragostisem de ea fara sa imi dau seama, se putea vedea deoarece negam asta.Va urma......