Charakteristika hlavních postav Nicka a Rebeci

34 4 0
                                    

Nick:

Je to mladý kluk a ve svých 17 letech vypadá skvěle.

 Je vypracované postavy. 

Vysoký zhurba 180 cm. 

Má šedé vlasy, které jsou trochu delší.

Jeho oči jsou asi nejzajímavější, co na něm najdete, aspoň z venku. Ty oči jsou čistě  bílé až průzračné, jako čirý led, který právě roztéká na prudkém slunci. Když se do nich zadíváte úplně se vnich ztatíte.

Povahou je spíše mírné, je optimista, který nikdy nic nevzdává.

Jeho pravý potenciál a podstatu celý týhle rádoby knihy ještě, ty co to budou číst sedozvědí.

Rebeca:

Mladá dívenka ve stejném věku jako Nick.

Postavou se spíše podobá hrochovi než-li topmodelce.

Je dosti malinká 167 cm. (Doufám, že teď neurazím někoho kdo je menší. :D )

Má krásně dlouhé vlasy až k zadku. Ale jejich barva, to je úžasné, jsou tak tmavě hnědé až to připomíná černou.

Oči má normálně zelené.

Povahou je spíše akčí, někdy až moc, ale tu její akčnost jí vynahrazuje její chytrost, která jí vždy včas zarazí, než udělá nějakou hloupost.

A jejíma schopnostma se nechte překvapit. Věřte ono to příjde.



Díky, že jste přetrpěli tuto kapitolu.Dělal jsem to proto, abych vám více přiblížil naše hrdiny. Musím se přiznat, že je to i vodítko pro mě. Na 100% se sem budu vracet, aby všechny budoucí informace seděli s tím co jsem teď napsal. Jestli se líbilo tak vote nebo koment. Díky, že to aspoň někdo čte.

Zrozen LedemKde žijí příběhy. Začni objevovat