2

643 60 18
                                    

Ruslan Pov
" He pra Dixlan kaq mund te besh , jepi me fort"
Ai vrapoi rrembyshem drejt meje duke shtrenguar nofullen dhe duke mbajtur grushtet perpara.
Me nje levizje te shpejte arrita ta mbertheja pas trupit tim dhe tek i shntregoja krahun ne meyre te dhimbshme prisja qe hungurimat te mbulonin vendin. Asgje nuk e kenaqte egon time me shume se gjurmet e dhimbjes te kundershtarit.
" Tsk tsk. Je shum gjakenxehte Dixlan. Asnjehere mos sulmo i pari , ky eshte rregulli i pare i luftes"
Me nje levizje te lehte shtrengova krahun e tij ne nje tjeter kend te dhimbshem. Kur degjoba kervirjen e kockave te tij isha i kenaqur e leshova ne toke dhe qesha i kenaqur me veten .
"Eshte thyer" edhe pse ishte miku im thirrja e tij e dhimbshme me bente te qesh.
"Bos"
Ktheva koken nga dera e palestres. Aty qendronte Xander.
"Eshte koha te bejme kontrollin e klubeve"
Xander ishte i dyti ne komande pas meje. A i besoja atij qe sdo me tradhtonte kurre mua dhe biznesin? Sigurisht . Por a i besoja miqesise se tij? Aspak . Jo edhe pse i dyti ne komande ai nuk ishte miku im , askush nuk ishte miku . Edhe vete burrat e mi me kishin frike. Me kete mendim fillova te buzqeshja . Me pelqente frika. Frika qe kishin te tjeret nga une.
" Beni gati makinat Xander. Do jem aty per 10 minuta"
Pasi bera dush u nisa per te makinat . Furidrata e zeze ne krye te rradhes po me priste.
"Per ku shef ? "
" Bloody moon. Dua te kontrolloj ardhjet e reja"
...
Per 10 minuta ishim ne hyrjen e klubit tim te preferuar. Cdo blerje e re kalonte ne kete klub dhe une i dashuroja blerjet e reja. Frika nuk duket vetem ne syte e tyre ajo ndihet ne cdo inch te trupit tyre. Dhe Ruslan Bratislava ushqehet me frike.

"33,34,35.."
"Bos"
"Cfare do Xander"
"Vajzat jane gati"
U futa ne dhomen kryesore ne pjesen e pasme te klubit. Ah ja ku ishin 50 prurje te reja. Nuk ndjeja aspak meshire per ta sepse secila ishte ketu me deshiren e tyre. Ata donin te benin para lehte une iu jepja menyren. Ndryshe nga familjet e tjera te mafies Bratislava nuk merr kurre nje femer kunder deshires te saj. Te gjitha te ndryshme por me nje te perbashket friken nga une. Secila ishte e kujdesshme te mos bente levizje te gabuara. Nje brune ne pas te rralles kapi vemendjen time. Ajo ishte e turpshme e frikesuar dhe shume delikate. Keto ishin pikerisht tipi im.
"Silleni ate ne dhomen time"
E pashe sesi menjehere fytyra e saj u ndricua dhe i dhashe njw gjysem buzqeshje ngacmuese. Secila prej ketyre bushtrave donte te futej ne shtratin tim edhe pse vetem emri im i bente te dridhej.
Sapo hyra ne dhomen time ne klub degjova nje terheqje arme.
Nenqesha .
"BRATISLAVA TE ERDHI FUNDI"
"Draxler?" Pyetja ume ishte ironike. Edhe pse me arme ne dore ky deshtak  nuk do mundej kurre tia dilte kunder meje. Perfekte , mund te perdorja tradhtine e tij te vendosja nje shembull per vajzat .
Shume shpekt kemba ime isjte ne kontakt me armen duke ia hequr nga dora. Dora tjeter e tij ishte e thyer nga stervitja paradite. Me nje te shtyre te forte drejt deres ai ra pertoke bashke me te . Sapo kuptoi qe tashme une e kisha armen vrapoi , por goditjet e mia ishin te shpejta dhe te pagabueshme. 7 plumba nga balli ne stomak. Ishte e peshtire per te tjeret po ky imazh i nje tradhtari me jepte kenaqesi. Vajzat ishin te tmerruara shume prej tyre mbanin gojen me duar, disa edhe po qanin
Frike frike dua me shume. Frika ishte pushtet per mua. Pastaj ne nje moment syte e mi pershkuan vajzen me te bukur dhe prrallore qe kisha pare ne jeten time . E ndjeva veten te behesha dru aty poshte vetem duke e pare. Syte e saj. Isha i shokuar. Ajo i kishte ngulur syte kufomes por asnje ndjenje nuk ishte ne to. Nuk ndiente meshire apo peshtirosje . Mbi te gjitha nuk ndiente frike. Nje femer me pa duke vrare nje nga burrat e mi pa meshir dhe ne trupin e saj nuk kishte asnje gram frike.
I vendosa armen ne koke.
Duhet te ndieja frike te vinte nga ajo.
"Sa plumba do? "
" Zbrase karikatorin engjell mua aq me ben " fytyra e saj mbante nje buzqeshje tallese. Ajo po tallej me mua ,Ruslan Bratislava, burri me i frikshem i mafias ruse. Dreqi e marrte edhe bosat e familjeve te mafies spanjolle italiane franceze me trembeshin. Un kisha ne dore jeten e saj dhe perseri ajo refuzonte te shfaqte frike.

BAMBI POV
Kur e pashe trupin e atij burri te binte ne toke fuqishem bashke me deren ktheva koken. Pastaj ne ceshtje minutash trupi i tij ishte i mbular ne plumba. Te gjithe ishin te frikesuar dhe peshtirosur. Por une sdoja tia dija. Ai ishte thjesht nje funderrine tjeter e kesaj bote qe vrau Alesion tim . Ne ate moment syte e tij u kthyen drejt meje. I ndjeja ne trupin tim dhe menjehere ndjeva nje nevoje te isha e tij. Qe ne momentin e pare qe hyri ne kete dhome ai burre terhoqi vemendjen time. I bukur i fuqishem me nje hije te zeze qe dominonte qenien e tij.
Papritur ne anen e djathte ndieva dicka te ftohte. Koka e nje arme.

Sa plumba do? "
" Zbrase karikatorin engjell mua aq me ben "
Engjell une po qeshja me veten me kete nofke. Ai ishte larg nje engjelli. Jam e sigurte se ai mund te ishte biri i djallit por cfare kisha per te humbur. Mua nuk me interesonte jeta ime , nuk kisha aspak frike ta humbja prandaj flisja dhe veproja pa menduar.
Hmmm
Pra keshtu do jete vdekja ime. U tall me burrin me te rrezikshem te shtetit. Bukur mund te jem histori.
Ai e largoi armen nga une dhe u drejtua nga nje tjeter burre qeishte me te qe ne fillim.
" Xander , ajo nuk do kerceje ne kete klub. Merre me vete ne vile. Ajo do jete ....sherbetorja"
U kthye perseri nga une dhe priste nje reagim. Un e dija cfare donte engjelli dhe nuk kisha ne plan t'ia jepja vetem qesha dhe kryqzova duart.
"Sherbetorja ime personale " nderkohe terhoqi vajzen qe zgjodhi ne fillim drejt daljes dhe u largua. U ndjeva e zhgenjyer qe nuk isha une ajo qe terhoqi...
Prit Bambi a je mire , idiote.
Kam qendruar gjate pa ngrene . Po prandaj ndjej keto gjera te cuditshme.
Duhet te ha me mire.
"Zoti Xander kur eshte orari i ngrenies se sherbetoreve "
Ai u kthye i surprizuar qe guxova te flisja dhe pastaj qeshi
"Bratislava me duket zoti e gjeti menyren sesi te te gjunjezoje" dhe u largua duke qeshur dhe duke tundur koken.
WTF ai nuk me ktheu pergjigje. Ku eshte ushqimi im.

BratislavaWhere stories live. Discover now