3

595 59 20
                                    

"Ik tani"
Vajza e pafajshme qe kisha zgjedhur, epo ishte e merzitshme. Duheshin ore qe te me eksitonte dhe pastaj ore te tera te me prishte.
Seks i quar dem po mendoja. Pastaj mendimet e mija u pushtuan nga ca kembe te gjata, te bardha , nje prapanice e rrumbullaket , bel i ngushte dhe nje gjoks, oh nje gjoks fanatastik. As i madh, por sigurisht jo i vogel. Ajo dukej e bute , duhet ta ndieja ,vetem duke e menduar po merrja nje reagim nga vetja qe brunja as per duke u tundur poshte e lart meje se mori.
Rrembeva telefonin
" Ku eshte ajo"
"Duke veshur uniformen" Xander me ktheu pergjigje ne sekonda sikur te ishte duke pritur kete telefonate nga une.
Shkova drejt garderobes. Ajo po vishte nje fund dhe kishte veshur vetem sutjenat ne pjesen e siperme. Doja kaq shume te beja seks me te . Kishte nje trup qe te cmendte.
Hyra ne dhome qete. Ajo nuk ndjeu asnje levizje timen. U ula ne poltron . Sapo ktheu koken te merrte bluzen e veshtroi ate te mberthyer ne duart e mija. I fshehur ne erresire drejtova dy gishta dhe i bera me shenje te afrohej.
" Me jep bluzen"
Mesa duket se kishte kuptuar qarte mesazhin tim
" Te thashe te vije afer meje apo jo"
Toni im ishte kercenues
"Dhe une me duket te thashe te me jepje bluzen "
"Tsk tsk tsk neqoftese vazhdon keshtu nuk do kete mbarim te bukur historia jote"
"Tsk tsk tsk pse se kupton akoma se mua nuk me intereson se si mbaron historia ime engjell"
Me thirri engjell perseri kjo k*rve. Sapo i nenshkruvi vetes kontraten e vdekjes. Isha zemeruar , shikoja vetem kuq. Askusj nuk guxonte te mos me friksohej mua, te mos me bindej , te me tallte. Kjo bjonde me kembet e bukura e kishte mbushur kupen
E mbertheva fort nga floket dhe perplasa trupin e saj me timin .
Nga kontakti me trupin e saj te bute e ndjeva menjehere "mikun" tim te emocionohej. Por un nuk isha i vetmi. Me ne fund mora nje reagim nga ajo qe me pelqei. Ajo po eksitohej nga une .
"Si quhesh " pyetja ishte e vrazhde
"Bambi" nderkohe qe me kthente pergjigje syte e saj me shikonin me inat dhe duart e saj kishin shtrenguar te mijat duke u perpjekur te me bente ti leshoja floket .
"Bambi"
Testova emrin e saj ne buzet e mia dhe me pelqente. Ishte kaq ... jo ajo , ajo nuk ishte nje drenushe e pambrojtur dhe e friksuar. Veshtrimi im u be i erret tek e imagjinoja ate te me nenshtrohej mua dhe pastaj qesha me nenvetdije. Shume shpejt do jesh nje drenushe e pambrojtur dhe e friksuar. Do dridhesh nga frika, une do sigurohem per kete.

BAMBI POV

"Bambi"
Dukej sikur po testonte emrin tim , por tek degjoja te nxirrte emrin tim nga goja tij trupi im reagonte me rende. Perse po me pelqente qe me kishte kapur floket? Perse po me pelqente qe ishte kaq i madh ne krahasim me trupin tim dhe dukej kaq dominant. Perse doja ti nenshtrohesha. Perse doja te ndjeja veten poshte tij nderkohe qe ai me qonte orgazem pas orgazme.
Jo ky burre eshte nje psikopat.
Nje psikopat qe doja te me bente tijen .
Pastaj qesha me veten.
Une skam asgje per te humbur  dhe isha gati te lojera lojera deri sa ky mashkull te pushtohej nga cdo mendim per mua.
E kuptova sesi reagonte trupi i tij ndaj meje sepse e ndjeja veglen e tij te me shponte mes kembeve. Nderkohe qe shtiresha sikur doja te clirohesha nga shtrengimi i tij i ngjesha gjokset e mia te  zbuluara drejt kraharorit te tij e sigurt se do te ndiente dicka dhe buzet e mia pothuajse ne fytyre. Pershperita ngadale
"Me lesho" dhe ne kete moment e humbi toruan
"Askush nuk me jep urdhera mua" syte e tij u erresuan dhe buzet e tij pushtuan te miat. Me lepiu me kafshoi studioi gojen time me tijen derisa u be i njoftur me cdo cep. Kjo ishte nje puthje denuese dhe dominuese. Ai donte te me tregonte se kush eshte shefi. Reagimi im i lehte e la te mendonte se ishte ai . Por ne fakt isha une engjell. Ti me puthe sepse une doja dhe oh sa e pelqeva ate puthje. Trupi im ishte skllav i prekjes se tij dhe une akoma si dija emrin.

BratislavaWhere stories live. Discover now