4

967 65 29
                                    

Pasi dola nga garderoba Xander me qoi ne kuzhine. Aty ishin edhe e vajza te tjera. Njera prej tyre ishte e njohur per mua. Ajo ishte vajza e "perzgjedhur" dje. E urreja dhe pike. Ajo po buzqeshte dhe bente si e embel me te gjithe.
"Po sigurisht" " Faleminderit" " Te ndihmoj une"
Ugh
"Marina "
Ky qenka emri i saj Marina. Ishte kaq femereor.
" Si mundem tju sherbej"
Cfare bythlepiresje qenka. Te gjitheve ju jepte shikime dhe buzeqeshje te embla ndersa kur me shikonte mua me jepte nenqeshje te shemtuara. Kurve me dy ftyra.
Partaj e pashe te ulte koken ne shenje respekti. Ajo dhe te gjithe ne ate dhome. Nuk kisha nevoj te ktheja koken te dija kush ishte. Trupi im e njohu. U ktheva dhe sigurisht su perula. Cfare dreqin mendon se eshte ai nje zot? Me shikoi drejt e ne sy sikur po me sfidonte. Dhe me la te fitoja.
"Marina pasi te mbarosh punet eja perseri ne dhomen time"
Ajo u kthye e gezuar. Mungonte vetem te bente nje kercim lumturie. Budallaqja.
Idjote.
E urrej.
Blleh
Cfare dreqin pse po ndjej kaq inat ajo vajze sme ka bere asgje.
Epo.....

Ruslov Pov

Kisha nje tjeter qellim kur hyra ne ate dhome. Te rrembeja Bambin dhe te mbaroja ate qe nisem ne garderobe, por ajo me sfidoi. Kjo loje nuk do te zgjaste gjate sepse sapo te mbaroja pune me te do e hidhja tutje. Duhet te me falenderoje qe sdo e vras. Sjelljet e saj jane te papranueshme. Por duhet ta pranoj qe eshte shume seksi kur behet xheloze.
U ngjita ne dhome pas 4 oresh pune ne zyre. Gjithe ato idjote qe sdine te bejne punen e tyre. Meritojne plumb ballit.
Kur hyra ne dhome drita u ndez. Ne mes te shtratit ndodhej Maria ose Marina ose sido e ka emrin. U ula ne divan dhe ajo filloi te bente nje striptize per mua. Pastaj me levizje seksi u ul ne preherin tim . Di pergjigje vetem ngrita njeren vetull dhe mbertheva te pasmet duke e afruar me shume drejt vetes. Ajo me puthi duke u mundur te ishte dominusja ne puthje. Budallacka. E mbajta nga te pasmet perseri dhe nderrova ane tani une isha siper. Sapo po filloja te eksitohesha nga ajo hapet dera
"DARKA ESHTE GATI"
E njoh ate ze dhe nuk u ktheva. Vazhdoja te kryeja marrdhenie me Marinen nderkohe qe ajo ishte ne dere. Kur erdhi koha e leshimit tim u ktheva nga dera dhe mezi cprisja te shikoja reagimin e saj. Ajo kishte ikur
.....

"Bambi me sill kemishen"
Kishin kaluar 2 jave. Bambi akoma nuk ishte ne shtratin tim dhe fakti qe nuk me perulej me acaronte. Por perderisa eshte sherbyesja ime "personale" do e shfrytzoja ne maksimum.
" Ma vish dhe mbertheje"
U afrua. Ishte shume e gjate. Femra me e gjate ne kete vile, por ne krahasim me trupin tim ishte e vogel. Koka e saj mberrinte pikerisht ne gjoksin tim.
Kishte veshtiresi te mbyllte pullen e pare por une nuk po i kushtoja rendesi. Futa doren ne floket e saj dhe ia largova nga shpatulla. Qafa e saj ishte e zbuluar, keshtu fillova ta prekja lehte me dore. Po ndjekja nje vene te dukshme ne qafen e saj deri sa ajo ndaloi, bashke me edhe duart e mia. Mu ne mes te bluzes se saj .
Qova edhe doren tjeter dhe e shkyva ne dysh.
Nuk vonoi dhe duart e saj po mbulonin gjoksin e saj.
" Cfare dreqin pate?" E bertitura e saj thjesht me dha siguri. E shtyva fort ne shtrat dhe zura vend mes kembeve te saj. Sikur po lexonte mendjen time ajo i mbertheu kembet rreth belit tim dhe ngjishej ne trupin tim duke kerkuar nxehtesi. Zgjati duart rreth qafes time dhe me puthi. Filloi nje beteje. Asnjehere nuk me eshte dashur te lufroj me nje femer qe te kem dominimin, por Bambi po luftonte te kishte kontrollin.

Bambi Pov

Nuk mundesha te rezistoja me deshirave te trupit tim dhe e putha. Por ndryshe nga hera e pare qe me puthi ishte rradha ime te dominoja. Ose te pakten te perpiqesha, sepse pavaresisht sa u ndesha ne fund ai mori kontrollin dhe mua sme mbetej asgje tjeter veqse te nenshtrohesha.
Por 2 mund ta luajne kete loje zoti "shef". E shtyva duke i dhene idene se dua te hipi siper tij , por une kisha plane te tjera...
Sapo isha siper trupit te tij fillova ta puthja nga qafa , ngadale, lashe nje puthje te lagur ne klavikulen e tij dhe mendoj se lashe ca shenja "dashurie" ne gjoksin e tij .
Veshtrimi i tij me ndiqte me kujdes..
Vazhdova ta puthja lehte dhe me joshje ne pjesen e barkun dhe u ndalova ne piken kulminante. Fillova te zgjidh rripin e tij. Ai mezi cpo priste. Mund ta dalloja formen e "mikut" te tij duke pritur prekjen time, por pikerisht kur sistemi i toj ishte gati vrapova drejt deres , rrembeva celesin dhe e mbylla ne dhomen e tij.
Serves you right engjelli im💅

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 19, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BratislavaWhere stories live. Discover now