Šaňov príchod

80 1 1
                                    

KEVINOVPOHLAD:

Novýdeň nová šanca ked to nevyšlo s Maytenom skúsim to s Rexom akeby ani s ním už mi ostal len Jake.Odišiel som do školy ked smtam prišiel mal som napísané na skrinke:Teplý kokot pojeb simater:kto mi to mohol spraviť??no neviem možno niake dievča,ktoréchce aby som s ním chodil.Pripísal som k tomu :tvoju mater<3.Išielsom do triedy a posadil som sa celý čas na mňa chalani divnekukali asi im to Mayten vytáral.No super teraz sa budú báť žeich znásilním a nebudú s chcieť so mnou baviť.Dnes pôjdem zaRexom a skúsim to s ním.Ked som k nemu kráčal tak k nemu pribehlaKetrin a dala mu pusu.Ked som to videl môj svet sa rozpadol na malékúsky a mal som chuť sa zajebať.Ked sa mi nedalo zbaviť Nini akosa zbavím Ketrin??No bolo to viac a viac horšie lebo ku mne kráčalanajebaná Nina.Doriti ten kokot Lucky to nesplnil a tom som mu ajvyfajčil kvoli tomu.Myslel som si že mi Nina jednu prijebe ked sempríde no v tom sa ma opýtala:''Si v pohode?'No vieš Maytenrasista a myslela som si že ťa už zabil''uufff myslel som že užto nedopadne dobre ale nakoniec je Nina viac v pohode akoMaytenom.''Ni hej až na tože mám asi zlomený dick,spal som predcudzím domov,odviezli ma smetiari ,stratil som sa na skládke amusel som 5krát vyfajčiť vodičovi kamióna som v pohde''povedalsom''Ježiš chudák ja si to s Maytenom vybavím.Dnes munevyfajčím.A ktomu Lucky je kokot vraj si sa snímvyspal.''povedala mi podozrievavo.''No vlastne to bolo lenomylom.Už musím isť''vyhovoril som sa a odišiel.Už všetcivedia že som chcel znásilniť Maytena a čo by si mysleli kebyzistili že som spal s najvätším kokotom na škole(LUCKYM).Poškole som sa rozhodol že pôjdem za Jaekom a poviem mu všetko čosa mi za posledné dni stalo.Už som s ním dlho nebol.No ked som knemu prišiel našiel som ho plakať pri Búrlivom víne.''Čo sati stalo?'' spýtal som sa no bol ticho.Časom som sa dozvedel ževraj sa rozišiel s Selly pretože to bola strašná piča.Radšejsom odišiel domov a ani som mu nestihol povedať čo ma trápi.Zapolsom počítač a pustil Justina Biebera.Rozhodol som sa že sizaložím bolg:KEVINKObujak 69, a budem tam písať príbehy zosvjojho života.Napísal som čo sa mi stalo s Maytenom alesamozrejme som zmenil mená aby ma chalani zo školy nespoznali.Kedsom to dopísal vypol som pc obliekol som si moje oblúbené ružovéspodky a išiel do práce.Bordel kde robím sa voláANAKONDA.Dostávam tam celkom dobré peniaze.Dnes to bolo celkomrýchle len 5 zákazníčok a 2 zákaznící.Dostal som 100na ruku.Noked som išiel domou zacítil som strašný smrad a v to am prepadlahrôza.Takto velmi smrdel len jediný človek.Otočil som sa a stáltam ON!!!!Šaňo!!!''No čo chýbal som ti Kevinko??Dnes si nemaldobrý deň čo??Ja ti ho napravím'''povedal.''Zabudni''povedal som a začal utekať no ten jeho smrad bol taký strašný žesom už nemohol a padol som na zem.Šaňo sa pomalypribližoval.Postavil sa nado mňa a zatiahol ma za roh.Zase sa tostalo 2krat posebe.Viac si toho nepamätám.Zobudil som sa ráno o 5a ked som sa uvedomil bežal som domov.Začalo strašne pršať a jasom celú cestu preplakal.Ked som prišiel domov mamka už bolanaštastie het.Osprchoval som sa a lahol si.Ked som si dával dolemikinu zistil som že Šaňo mi ujebal 100..Nemám nič ..môj životje zničený.Asi sa zabijem ale na to som až príliš pekný.

POHLADJAKEA:


Tápojebaná Selly.Videl som ju ako bola v trojke so Samom a s Lukom-toje učitel telesnej.Hovorila mi že vraj ich iba učil pyramídu apreto boli všetci na sebe.Ale prečo potom boli nahý??A prečo bolaposledná-na nej bol Sam a Luke.Všetci mali v sebe strčení kkt aleot čo som naozaj nečakal bolo že aj ona mala kokota a najväčšiehoz nich.To neni vtipné ale smutné!!!Včera Kevin začal mi niečo rozprávať o Maytenovi a kamionistovi no velmi som honevnímal.Chudák ma ťažký život.Vraj musel pojebať Luckyho adnes nebol v škole.Dúfam že sa mu niečo nestalo alebo že ho zasenepojebal ten Šaňo.Pomaly som išliel do školy a zastavil sa predjeho domom.Zazvonil som a otvoril mi Kevin.Povedal mi všetko čo samu včera stalo o Šaňovi vraj si ho pomýlil s býkom.Chudák malsom ho rád a tak som mu povedal čo všetko sa stalo soSelly.Nejaksa to zvrhlo a začal mi rozprávať ako ma miloval.Dal mipusu na líce a pozval ma na zmrzlinu.Vraj miluje čokoládovú.Srandamoju bývalú prezývali zmrizlinka-asi ju pojebal aj ked neviemčím.Išli sme do školy ,celú cestu mal skolenú hlavu a chytillma za ruku.Bolo to divné.Už sme boli pred školou zrazu na násvyletel Mayten a jeho parta s bejzbalkami a chceli nás zmlátiť.Nov tom prišla Nina jej kamoška Elly a a Nina so ako vždy hodila naMaytena a šetkým dokopala do gulí.ked už všetci ležali na zemiElly ich ešte dokopala nech uhnú s cesty.Boli radšej tihco lebo Nina ako správna satanistka mala pri sebe obetný nôž a vyberalasi 2 obeťe.Nakoniec zobrala Mikeho a Maxa.Zachránila nás a potomsa hned rozišla s Maytenom a ešte viac ho dokopala na zemi......


Nová časť je tu aš dnes.Dakujeme za vaše videnia a detičky v Afrike aj ti eteplé sa velmi tešia.Aj ked tých komentov by mohlo byť trochu viac ..viete aby mali aj čo piť.Lucky neskapal pretože ho Nina zabila on skapal od smädu,Vidíte čo spôsobujete nevinným deťom?tak ich podporte.A špecial dnes  podporujeme aj teplých chlapcov s HIV -na počesť Kevina.Aby som povedala pravdu na Kevin A JEHO život 2sme sa vyjebali..ale tak možno dakedy bude.A hlasujte lebo deti potrebuju aj kondómy aby bolo menej HIV.Zdielajte na FB,INSTA,Twitteri alebo u svojej mamky aj ona nak zdiela v robote.♥♥

Kevin  a jeho životWhere stories live. Discover now