Chat na Omegle

53 1 2
                                    

JAKEOV POHLAD:

Po tom čo nás Nine s Elly zachránili pred Maytenom bol som šokovaný a musel som sa ísť ukludniť na omegle.Bol som tam asi pol h.3chlapci ma chceli znásilniť a dievčatá ma prepínali.Ked som už strácal nádej uvidel som na kamere JEHO!!Nevedel som že Rex chodí na Omegle.Bol taký veľký.''Ahoj chlapče''povedal mi Rex.Och moj bože skoro som sa urobil ked som ho počul.''Ahoj ty bujak''povedal som mu.Rex sa usmial.Bavil sa so mnou asi hodinu a pol.Potom prišla mamka že nech sa vyjebem do piče lebo ona ide na sex zoznamku.Cel noc som kvoli Rexovi nemohol spať.Aj som si vyhonil  5x.Myslel som si že nie som buzerant ale teraz neviem možno som po mojej mamke.Aj ona je miestna buzerantka.Na drhý de som išiel do školy a dufal som že nestretnem Rexa-bolo by to divné.No hned ako som vošiel stál tam on.Chcel som odísť ale nedalo sa odolať.Teraz je zo mna už 100% buzerant :OOOO.Prišiel ku mne .''Ahoj chlapče.Nešiel by si dneská so mnou von.Dnes idem s ocom na české orgie.Pridáš sa,'' spýtal sa ma.Bože o tomto som sníval a k tomu ten jeho otec je tiež pekný kanec.''Ano  pojdem''odpovedal som a rýchlo ušiel na dievčenské wcka.Hanbil osm sa pred Rex bol taký zmyselný.Išiel som domov a večer po mna prišiel aj zo svojim tatkom.Nastúpil som do auta a.......

KEVINOV POHLAD :

Včerajšia noc s Gregorom bola tak užasná.Neviem na ňu zabudnúť.Dnes som bez Gregora lebo išiel kopať zemiaky pred bezdomovcov.Teraz ma už pred Šaňom nič nezachráni.Von z domu som prešiel cez okno aby ma ten kkt nevidel.Gregor mi slúbil že ked zarobí dosť peňazí zobere ma do gay klubu Black Big  Dick-je to luxusný klub pre mladé páry.Gregor je muž mojich snov má už 18 takže je skúsený.Naučil ma také veci o ktorých nevie ani Nina.Cestou do školy ma chcel znásilniť kamionista  ale naštastie som mu ušiel ale povedal mi že to neni naposledy čo sa vidíme.UFF mal som dosť ešte od Greora.V škole som videl Jakea a Rexa spolu.Skoro mi odpadol a aj ja som skoro odpadol.On sa baví s tým kokotom??Ved on chodil s Kerin ale že vraj ho nechala a teraz ide po mojom najleom kamošovi s výhodami.Mayten sa v škole neukázal bol v nemocnici.Vraj mu museli urobiť plastiku kokota.Na mna nemá♥♥Po škole som bol smutný s toho čo som videl.Išiel som za Jakeom nech mi vysvetlí čo sa stalo lenže nebol doma.Jeho mater mi povedala že vraj išiel s kamošmi niekde do klubu..Hned som vedel o čo ide-české orgie :OOO s Jakeom som tam už bol viackrát ale toto som si o nom nemyslel.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 14, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kevin  a jeho životWhere stories live. Discover now