*2

363 23 25
                                    

Evet kardeşlerim şimdi de sizinle anneme yaptığım diğer bi şakayı paylaşacağım (girişleri pek beceremem idare edin )
Annemle 1 hafta önce Migros'a alışverişe gittik çünkü annemin yine temizlik ürünleri bitmiş (buarada arkadaşlar annem aşırı temizlik hastası her gün temizlik yapan birisi) oradan annem işte Cif , cam sil falan aldı eve geldik annem yatınca Cif i boşaltıp içine diş macunu sıktım bi 3 tüp kadar sonra annemin aldığı cam sil i boşaltıp içine Powerade enerji içeceğinin mavisini boşalttım tabi biliyorum annemin ertesi gün temizlik yapacağını neyse yattım sabah kalktığımda yine tahmin ettiğim gibi annem temizlik yapıyor yerleri siliyordu neyse aldı cam sili camlara geçti sıktı sıktı kuruladı bi güzel sonra Dedi ki Allah Allah annecim bizim aldığımız bu cam sil hiç parlatmıyor diyor bende gülüyorum çaktırmadan sonra tam banyo nun musluğunu temizliyor annecim bizim bu aldığımız Cif farklı kokuyor değiştirmişler sanırım kokusunu ama güzel olmuş naneli iç açıcı ama şimdi o kadar parlatmıyor ki Dedi (işin en kötü tarafı Da annem 'Cif heryer' i hem mutfağa hem banyoya hem tuvalete de kullanmış şimdi her yer nane kokuyor ve yapış yapış)

Not; evet burada bi şakanın da burada sonuna geldik eğer hikayeyi beğendiyseniz vote atmayı ve yorumlamayı unutmayın
hepinizi seviyorum üyecanlar 👍💕

Efsane Şakalar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin