PART THREE

160 18 1
                                    

Herec, ktorého pozná len s televíznych obrazoviek. Nikdy jej neprišiel príliš sexy či príťažlivý. Brala ho ako každého iného herca. No lenže stretnúť sa s ním naživo bolo pre ňu ako detský sen. Tak to bolo s každým hercom. Veľmi ho chcela spoznať, no vedela, že práve tu nebude mať príležitosť.
Preto radšej sklonila a pridala sa k Tobeymu...


Tobey sa usmial a podal jej ruku. Ruka v ruke kráčali smerom k vstupu do kina. Nesmeli sa prestať usmievať. Pár krát si ich ešte zopár novinárov odchytilo. Vkuse sa pýtali na to isté. Celý čas Tobey rozprával, Cece nenápadne pozerala na Chrisa. Nikdy si ho v skutočnosti takého. Vždy si ho predstavovala menšieho, či nebodaj chudšieho. No žiaľ predstavy väčšinou klamú.

,,A vy? Čo na to hovoríte?" Novinárka sa na ňu obrátila.

,,Prosím?" Cece sa usmiala.

,,Čo hovoríte na to, že váš snúbenec bude naďalej Spider-Man." Novinárka otázku zopakovala.

,,Och. Som neskutočne pyšná a šťastná." Usmiala sa od ucha k uchu.

Ďalej už nepočúvala. Pohľadom si premeriavala všetkých naokolo. Stovky novinárov, kopec celebrít. Snažila sa nájsť Chrisa či Jessicu. Sú to prakticky jediný ľudia, ktorých tu pozná. No, teda,  Chrisa nepozná osobne. Keďže neregistrovala svet okolo, nevšimla si, že Tobey už stál pod schodmi a ona stála vedľa tej  moderátorky ako totálny blbec. Rýchlo sa spamätala a zišla dole. 

,,Je ti niečo? Vyzeráš nesvoja." Ustarostene sa na ňu Tobey pozrel.

,,Nie. Nič mi nie je. Všetko je v pohode." Trošku sa zasmiala.

Tobey len prikývol a pokračoval v chôdzi ďalej ale teraz už do sály. Našli si svoje miesta, a tam čakali na začatie. Keď to všetko začal, všetci hlavný herci sa postavili pred obrovské plátno a asi režisér mal dlhý príhovor. Ten však Cece ani Tobeyho nezaujímal. Len tak sedeli, niekedy medzi sebou prehodili taký ten romantický pohľad. Keď už konečne začali predstavovať hercov, ako tak spozorneli. Po príchode si väčšinou všímala jednu z jej najlepších kamarátok Jessicu Alba. Potom len tak jedným očkom sledovala Chrisa. Sama netušila prečo. Len tak sedela a letmo počúvala. Nerozmýšľala nad tým o čom hovorili, skôr o tom čo si dá na druhý deň na obed. Niekto povedal Užívajte si film, a vtedy vrátila svoj pohľad na plátno. Najprv sa tam objavilo obrovské logo Marvel, potom názov filmu a nakoniec až prvé scény. 


Po filme všetci vstali a začali tlieskať. Potom sa všetci pomaly odobrali na menšiu afterparty, kde sa však Cece a Tobey rozhodli po chvíli odísť. Nebavilo ich to tam. Všetci sa točili len okolo hercov z filmu, a oni nepotrebovali byť ďalšími. Odišli zadným vchodom. Žiadny paprazzi, len tmavá ulička. Vyšli hneď vedľa parkoviska. Po rýchlom nastúpení, rýchlo odišli. Ulice LA už boli takmer prázdne, takže ich osvetľovalo poväčšine len pouličné osvetlenie. V aute aj napriek dobrej nálade po filme panovalo ticho. Počuť bolo len rádio. Po asi pol hodine došli domov. Okamžite obidvaja vyšli do izby a vyzliekli zo seba formálne oblečenie, a nahodili sa do toho domáceho. Na chvíľu si sadli na postel a len tak sa k sebe túlili. Po pár minútach Tobey vstal. 

,,Idem si dať sprchu. Ak chceš môžeš sa pripojiť." Zaškeril sa a Cecilia tiež. 

Naklonila hlavu na bok a jemne prikývla...



Po väčšej izbe bielej a čiernej farby sa ozval otravný zvuk budíka. Ten naznačoval to, že Tobey za chvíľu odchádza na pracovné stretnutie a Cecilia na kávu z najlepšou priateľkou Lian. Kým sa vzpamätali, že je druhý deň prešlo 10 minút. A kým sa opäť pozbierali prešlo ďalších. Tobey sa ihneď začal obliekať. Cece ešte chvíľu ležala v posteli. Po tom sa zabalila do bielej periny a prešla do kúpelne. Po menšej kúpeli, sa nachystala a taktiež zišla dole, kde si dopriala menšie raňajky, v podobe chleba s maslom a šunkou. Chvíľu jej trvalo kým do seba dostala malý chlebík. Keď sa jej to konečne podarilo zjesť, zbalila posledné veci a ešte napísala Lian, že vyráža. Všimla si, že Tobey tu ž dávno nemá auto. To mi asi mohlo dojsť keďže bývame v jednom dome. Povedala si v duchu a pousmiala sa a pretočila oči sama nad sebou. Nasadla do auta a odfrčala do kaviarne za Lian. Rádio si opäť vypeckovala na plno. Musela preladiť nespočetne rádiových staníc. Aj keď počúva čokoľvek je vyberavá. Na jednej išla pesnička o jej mene, ktorú zo srdca neznášala, na druhej hrali nejakú blbosť, a na ďalších ďalšie blbosti. Keď sa konečne dostala k stanici, ktorá sa jej páčila, bola už žiaľ na mieste. Vystúpila z auta a namierila si to rovno k stolu kde už sedela Lian. 

,,Už bolo na čase. Kde si toľko bola? Zase ste si Tobym vyznávali lásku na trávničku pri dome?" Zasmiala sa Lian.

,,Nie, ale ani nevieš aké ťažké je nájsť tú správnu rádio stanicu?" Cece zo srandy pretočila očami a Lian dobre, že nevybuchla od smiechu.

Chvíľu len tak kecali a popíjali kávu. Cece a Lian boli najlepšími kamarátkami od vtedy čo spolu natáčali film. Je pravda, že Lian je od nej skoro o 10 rokov staršia, ale v tomto veľkom priateľstve im to neprekáža. Vždy si rozumeli, a ak sa niečo nepokazí budú si rozumieť stále. 

,,Lian?" Cecilia zdvihla pohľad od kávy k jej spolu-sediacej naproti. 

,,Hmm?" Tá tiež zdvihla pohľad od kávy.

,,Dnes ideme na jednu Marvel párty, no a keďže už patrím do Marvel-u, môžem ešte niekoho pozvať. A ako poznám Tobyho, bude tam kecať so svojimi kamarátmi zo Spider-Mana a ja sa tam budem zase nudiť. A tak sa pýtam či nechceš ísť so mnou." Usmiala sa od ucha k uchu.

,,Počkať, počkať. Kedy si mi chcela povedať, že si ten konkurz spravila?! A samozrejme, že rada pôjdem. Ale teraz mi povedz všetko o tom konkurz!" Lian bola prekvapená.


Po asi hodine v kaviarni sa vydali do nejakých obchodov aby mali na večer niečo nové. Prešli kopec obchodov, ale ani v jednom sa Cecilii skoro nič nepáčilo. Nakoniec si však vybrala asi v tom najposlednejšom obchode, ktorý v nákupnom centre bol. Vybrala si čierne šaty zo sukňou do A, čierne lodičky, zlatú listovú kabelku, čierno-biely hrubý náramok, náušnice v tvare kvietov v čiernej farbe a nakoniec masívny zlatý náhrdelník. 

Keď už konečne mohli odísť z obchodov, každá si kúpila ľadový čaj, dohodli sa kedy a kde sa stretnú a potom sa každá vydala svojím smerom

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Keď už konečne mohli odísť z obchodov, každá si kúpila ľadový čaj, dohodli sa kedy a kde sa stretnú a potom sa každá vydala svojím smerom. Cece sa rýchlo ponáhľala domov. Hneď ako prišla dnu, zavrela sa  do kúpelne a strávila tam dobré tri hodiny. Spôsobom akým ani ona sama nevie si spravila hnedo-čierne dymové líčenie, pery si namaľovala silným červeným, matným rúžom. Svoje dlhé vlasy si vyžehlila, a vzadu si urobila z dvoch pramienkov malý chvost. Obliekla sa, obula a ako kráľovná sa vydala dolu schodmi. Keď ju Tobey uvidel, sánka mu padla až niekde na mramorovú podlahu. Cece sa len pousmiala, jemne sa začervenala a prijala jeho rameno. 

,,Si naozaj nádherná." Povedal jej a venoval jej dlhý bozk na pery. 

Ako správny gentleman jej otvoril dvere od auta a ona ako poslušná slečna nastúpila. V tej chvíli cítila, že keď dokončí Spider-Mana, bude stáť po jeho boku až do konca života. Svadbu odkladajú už rok aj pol. Stále im do toho niečo príde. Ale vedela, že čakať už nebude dlho.


Po pár minútach strávených v aute sa dostali na miesto. Klub ožiarený kopec svetlami, z červeným kobercom pred vstupom. Asi to bude ono. Vystúpili, prešli pár krokov a dostali sa pred klub. Gorila bez krku ich pustila dnu a tam začalo to šialenstvo. Lian písala Cece, že už dávno vnútri a, že sa stretnú pri bare. Pretĺkala sa cez snáď tisíc ľudí, než dostala k baru. Tam už stála Lian s drinkami. Cece si jeden zobrala a poriadne sa napila. Hneď na to si objednala pohár vína. Lian zatiaľ zmizla za nejakými novinármi , ktorým sľúbila rozhovor. A tak sa Cecilia pobrala k jednému gauču. Sadla si tam a z diaľky sledovala všetok ten blázinec. Hlasná hudba kopec ľudí. 

,,Smiem si prisadnúť?" Z rozmýšľania ju vytrhol celkom známy, ale aj neznámy hlas.


Takže po 1000 rokoch je tu tretia časť :D držte palce nech vydávam častejšie :D 

papa

Raise Me Up {Chris Evans}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang