První věcí bylo, že Fred a George pozítří odjíždí do Londýna. Hermiona věděla, že je zase tak blízko u toho, jestli se má rozhodnout mezi teď nebo nikdy. Vůbec nevěděla, jak z toho ven. Kluci ji uviděli skrz okno a začali na ni mávat - Fred gestikuloval, aby šla ven a šla hrát a nimi, George ji zase zdravil gestem plameňáka.
Kousla se jemně do rtu. Harry a Ron byli položeni hluboko do své hry a sledovali, aby jeden z nich náhodou nedal šach mat. A to ji opravdu nezajímalo. Takže jen řekla: "Jdu ven," a zamířila ke dveřím. Tam zachytila pouze konec věty, kterou Ron řekl. "...trochu šílené, nemyslíš?" Nečekala na Harryho odpověď a šla ven, kde krásně hřálo sluníčko.
Fred a George se sní setkali na trávníku. "Právě jsme skončili," řekl George. "Vyber si barvu a můžem hrát znovu."
"Je moc horko, nemyslíte?" řekla, ale najednou ji zahltila vlna paniky, že by si to mohli vyložit úplně jinak, než myslela.
"Počasí akorát na procházku. Co ty na to, sněženko?" A George začal znovu skřehotat jako plameňák.
"V tom s tebou souhlasím," řekla Hermiona a doufala, že to neznělo moc ustaraně.
"A tohle odneseme do kůlny." Fred vzal ježka a hodil ho do pytle.
Šli ke kůlně a Hermiona si přála, aby se s nimi mohla držet za ruce. Když odklidili kroket, Fred zatlačil na kličku, která byla v kůlně na zdi. Za ní se otevřela tajná místnost. Hermionu to však nepřekvapilo.
Fred a George na ni počkali. Všichni věděli, co se stane, jestli Hermiona překročí práh. Hermiona si pomyslela, že to je šílený nápad, ale přála si, aby se to mohlo stát bez nějakého ohlášení, jaký záměr mají. Ale dvojčata už odjíždějí další den a ona už nebude mít možnost s nimi něco někdy mít. A její neposkvrněnost se s ní potáhne dál. Tak vešla do místnosti a Fred s Georgem ji následovali.
Bylo to tam zatuchlé, ale nebylo tam horko. Mdlé sluneční světlo prosakovalo skrz díry v dřevěných deskách. Na podlaze byly podušky, vypadalo to téměř jako v hnízdě a Hermiona na chvíli zauvažovala, kdo tam mohl být před nimi.
"Líbí se ti to?" řekl George a obtočil svou ruku kolem jejích ramen.
"Připomíná mi to, jak jsem jednou byla v Savojsku," řekla a uvažovala, jestli ti dva vůbec tušili, že mluví o Francii. Ale to teď fakt nebylo důležité. Fred ji vzal za ruku, přitáhl si ji sobě, aby si lehla mezi ně. Začali ji líbat, dotýkat se jí a jejich těla se vzájemně o sebe třela.
Tentokrát, když na to dojde, už neodejde. Georgeovy ruce přejížděly po jejích prsou a Fred jí pomalu rozepínal zip na zádech. Sedla si, aby mu to ulehčila a byla vděčná, když si uvědomila, že si vzala pěkné spodní prádlo.
"Rozkošná dívka," řekl Fred, naklonil se nad její pupík a políbil ji. George si svlékl košili. Hermiona se dotkla jeho hrudi a její druhá ruka zajela do jeho vlasů. Fred zajel svým jazykem do Hermionina pupíku a bylo mu odezvou slastné vzdechnutí.
Její podprsenka skončila na zemi i s Fredovou košilí a Georgeovými trenýrkami. Po chvíli byli všichni nazí. Nevěděla na koho se má dívat dřív, tak prostě zavřela oči. George jí začal líbat prsa a Fredovy prsty hladily vnější strany stehen.
"V pořádku?" zeptal se Fred.
"Ano," odpověděla Hermiona, "prosím.". Otevřela oči. "Potřebujete teď taky losovat?"
A všichni se rozesmáli. George olízl její břicho. "To už jsme udělali," řekl s úsměvem.
"A kdo vyhrál?"
"Nevím, tak bychom se měli zeptat tebe," řekl Fred. Políbil ji na líčko a pohladil ji po prsou.
"Mohu jen říct, že každý zvlášť." Hermiona otočila hlavu. "Frede." A kousla ho do rtu. "Není to tak těžké."
Byl překvapený. Když to samé udělala Georgeovi, ten byl ještě víc.
"Tak," řekla. "Který to je?"
"Já," řekl Fred.
"Tak fajn," řekla Hermiona a usmála se na něj. "Můžeme jít na to?" Byla vzrušená a trochu vystrašená, jestli totiž bude ještě chvíli mluvit, začne se smát a pak nebude k zastavení. "Oh, co takhle..."
"Neboj se," řekl George. "Máme pro to kouzlo. O všechno se postaráme."
"Ne jeden z vás," řekla Hermiona.
"Ne," řekl Fred, "Ale byl to jen nápad, že?"
"Mlč," řekla Hermiona, políbila ho velmi tvrdě a ukázala mu, že to myslí vážně.
"Připravena?" zeptal se, když se trochu odtáhl.
Přikývla a zkusila se uvolnit. George jí chytil za ruku. Fred se k ní posunul blíž, až se jí téměř dotýkal. Roztáhla nohy a silným přírazem do ní vnikl. Bylo to tak bolestivé, až začala Georgovi drtit ruku.
"Jsi v pořádku, miláčku?" řekl Fred a Hermiona se na něj usmála. Ta bolest nebyla však tak velká, jak si myslela, že by mohla být. Začal se v ní pomalu pohybovat. George políbil její ruku a začal ji líbat na tvář.
Bolest už polevila. Pouze se cítila trochu napnutá. Líbilo se jí, když se kolébali, ten rytmus. Zjistila, jak by to asi mohlo být nejpříjemnější. Položila ruce na Fredova záda a jejich kůže se o sebe otíraly a narážely do sebe.
Fred ze sebe dostal přidušený výkřik a přišlo mu to. Trhl boky a jeho tvář se zkřivila. Když byl hotový, svalil se na ní a snažil se popadnout dech. Hermiona si užívala ten pocit, když na ní ležel. Georgeovy ruce hladily Hermioniny vlasy a klouzaly po jejích spáncích.
Fred ji ještě políbil a svalil se vedle ní. George jí taky políbil a podíval se jí do očí. "Chceš to ještě?" zeptal se. "Jestli ale už nemůžeš -".
Je sladký, pomyslela si a pohladila ho po tváři. Ale ona chtěla plný zážitek, ten nejlepší zážitek. "Chci to," řekla a přitáhla si ho k sobě.
Poloha byla trochu jiná, a taky rytmus byl jiný. Hermiona to však zbožňovala. Fred ji hladil po tváři. Georgeovi to trvalo trochu déle, nevydal žádný zvuk, ale ten zkřivený obličej měli stejný.
Později ležela znovu mezi nimi. Líbala jednoho a pak druhého. Byla unavená a její oči se pomalu zavřely. Prsty se omotaly kolem ní a všichni usnuli. Nakonec zjistila, že má na šatech jejich sperma.
Nešikovně si je oblékla. Místnost se teď zdála omnoho menší, než před tím. Její oblečení bylo vlhké a ona opravdu nevěděla, kam se má nyní podívat. Ale jedno udělala - ještě jednou se s nimi políbila. "Nemáte v plánu to komukoli říct?"
"Ne, nemáme," řekl Fred. "Je to přece jen letní hra."
Začala se smát. George jí otevřel dveře a Hermiona se vrátila zpět k domu.
Ron, Harry a Ginny hráli Třaskavého Petra. "Jdeš si zahrát?" zavolal na ni Harry.
"Později," řekla Hermiona a šla nahoru, aby se vykoupala. Byla unavená, bolelo jí celé tělo, ale byla šťastná. Chtěla si umýt vlasy, ale nakonec si to rozmyslela, protože věděla, že jí zase budou schnout přes hodinu.
Oblékla se a šla dolů. Stále ještě hráli a ona se k nim připojila.
Další den si Fred s Georgem zabalili a všichni je šli vyprovodit. Paní Weasleyová plakala a dávala jim plno rad, dokud se nezačala taky sama smát. Dvojčata ji políbila, pak také Ginny i Hermionu, každou na líčko. Fred vtiskl Hermioně něco do ruky. Dopis. Nenápadně si ho vložila do kapsy.
Byli už pryč asi hodinu, když si ho šla přečíst.
Lepkavá smolničko,
Léto nekončí, dokud se nerozjede vlak. Zastav se v našem obchodě, když budete na Příčné ulici. Fred má už dlouho tvou dvouhlavou minci.
F+G
Hermiona se pro sebe usmála. Možná by mohla. Vrátila dopis zpět do kapsy.
ČTEŠ
Summer Game
FanfictionZačalo to jako nevinná letní hra, ale do konce léta zbývá ještě sedm týdnů. Hermiona se zamiluje, ale jeden z nich také....