Hra končí

88 2 0
                                    

Hermiona se probudila s Fredem, když se chystal do práce. Před jeho odchodem se rozloučili dlouhým milováním.
"Smolničko, přijď se za mnou podívat dnes s ostatními, budu na tebe čekat."
"Dobře. Vezmi, prosím, moje věci z Děravého kotle, tady máš klíč od pokoje. Dáš mi je u vás v obchodě."
"Nerad tě opouštím, budeš mi chybět, princezno."
"Tak už jdi nebo tě nepustím."
"Slečno Grangerová, zdá se mi, že se asi z tebe bez tebe zblázním, co jsi se mnou provedla?"
"To musíš vědět sám, Frede."
Čas se pro ně zastavil, jejich rty se přibližovaly až se spojily v jednom něžném polibku. Znovu splynuli v jedno tělo a oba cítili, že to tak má být.
Hned, jak se Fred přemístil, vešla do pokoje paní Weasleyová.
"Hermiono, kde je Ginny? Musíme se vypravit, pokud chceme dnes do Londýna."
'Bože, ti dva mají snad tolik rozumu, aby se už rozloučili,' pomyslela si.
"Myslím, že bude v koupelně, zkusím jí najít a společně přijdeme na snídani."
"No dobrá, probuď i ostatní, za hodinu vyrážíme."
Hermiona si ten den na sebe vzala světle zelené šortky, krémové tílko, přes něž natáhla děrovaný zelený svetřík a šla vzbudit ostatní.
Nejdřív šla probrat Rona.
"Vstávej, za hodinu jdeme do Londýna, tvoje mamka na nás čeká s jídlem."
"To nemůžeme jet dýl? Já chci ještě spát," zívl a přetáhl si deku přes hlavu.
"Vždyť jsi sám navrhl, že je lepší jít ráno," stáhla z kamaráda přikrývku a roztáhla záclony.
"Jdu vzbudit Harryho, sejdeme se se u snídaně, "zmizela za dveřmi.
Nechtěla však nachytat Ginny s Harrym inflagranti, zaklepala na dveře, aby ti blázni měli čas se obléknout.
" Harry, Ginny, to jsem já, Hermiona. Jdu dovnitř."
Otevřela dveře, nikde ale nebyli.
" Harry? "
Z koupelny se ozval hlasitý smích.
"Už jdeme, Hermiono, dej nám chvilku,"a za několik okamžiků se z vedlejší místnosti ozval tlumený hlas jejího kamaráda," Ginny, jestli toho nenecháš, tak s tebou nebudu tři dny mluvit. "
'Tohle poslouchat nebudu', otočila se na patě a sešla do kuchyně.
Konečně po hodině byli všichni připravení k odjezdu.
"Harry," špitla Hermiona," máš s sebou neviditelný plášť?"
"Jo, mám, ale proč se ptáš?"
"To jen tak, pro jistotu."
Ron stál v pozadí, jeho dva nejlepší přátelé mají vlastní život. Díval se na ně a nedokázal pochopit, proč je tak osamělý. Harry randil s Ginny, Hermiona byla čím dál tím víc zahloubaná do svých knih a on neměl nikoho, s kým by si mohl popovídat.
Nakopl vzteky židli před sebou.
"Co se děje, Ronalde? Proč kopeš do té židle," ozval se jeho otec.
"Jsem sám, taťko, Harry a Ginny jsou spolu a Hermiona asi taky někoho má. Nechci o ně přijít," řekl zoufale to, co ho tížilo už delší dobu.
Pan Weasley si unaveně třel kořen nosu, nečekal, že jeho syn se mu někdy svěří. Vždy stál ve stínu svých sourozenců, ale nikdy se nikomu z rodiny neotevřel.
Promluvit si chtěl se svým nejmladším synem už dlouho.
"Rone, přijď za mnou po návštěvě Příčné ulice. Teď nemáme čas," mrkl na něj.
Za deset minut už všichni stáli v Děravém kotli.
"Hagride," zařval Harry a šel obejmout svého obřího přítele.
"Harry, Rone, Hermiono," odpověděl mu na oplátku obr a oni se k němu přihnali jak Goyle na večeři," co tady děláte?"
"Jdeme nakupovat věci do školy a pak do Kratochvilných Kejklí."
"Tak to jo, já myslel, že tu bydlíte."
"Frede, Georgi," zařval Lee Jordan, "máte tu rodinku."
Fred se usmál na Hermionu.
"Ahoj, pojď ukážu ti to tady, Georgi, prosím tě, proveď tu ostatní." Vzal Hermionu za ruku a odvedl ji do kanceláře. Jeho bratr ho probodl pohledem.
"Dáš si se mnou čaj?"
"Frede, máte to tu opravdu moc fajn. Ano, dám si," posadila se do židle naproti.
"Smolničko, co se děje? Jsi celkem bledá," ptalo se starší dvojče.
"Nic se neděje, nemám ráda letax," vysvětlila dívka,"můžeš mi prosím poradit, jak to bude dál s námi? Já chodím ještě do školy a nebude moc příležitostí se vídat. A to nemluvím o tom, že se vrátil Voldemort a..."
"Tak to by stačilo, taky jsem už na to myslel,"řekl Fred a obešel stůl, aby mohl obejmout dívku, která mu za těch pár dní popletla hlavu.
"Teď mě poslouchej, povedlo se nám s Georgem koupit v Prasinkách dům pro náš druhý obchod. Je tam i byt. Tenhle týden jsem byl na tom místě, abych se podíval, jak to tam pokračuje. Budu tam vedoucím a mám tam i úkol pro Fénixův řád. Budeme spolu tak často, jak jen budeš chtít. "
"Pane Weasley, došly nám Dělové dalekohledy, Vzdušné zámky a Živé sny," vyrušila je mladá dívka v uniformě KKK.
"Jsou ve skladu, Amy, měla bys to už vědět."
Sklopila oči a odešla do skladu.
"Frede, ty se před námi schováváš," zaslechl hlas své matky, která právě nakoukla do místnosti, kde se nacházel v objetí s Hermionou.
"Ne mami," dívku stále držel v náruči,"za chvilku přijdeme."
Paní Weasleyová se zadívala na dívku v jeho objetí.
"Frede, vysvětli mi, co to má znamenat. Proč objímáš Hermionu?"
Ruch v obchodu ustal, napětí by se dalo krájet a Ron zrudl do barvy svých vlasů.
"Protože spolu chodíme, mami, chtěli jsme vám o tom říct dnes večer nebo zítra ráno."
Ron na nic nečekal, vrhnul se na bratra a dal mu pěstí do obličeje.
"Jak jsi mohl, vždyť Hermionu miluju už od třeťáku!! A ty," otočil se k dívce, "můžeš mi říct, kdy ses do něho zamilovala?? Pokud ti stojím aspoň za to?!, " prskl Ron na ni.
"Kdyby jsi se choval jako člověk a ne jako nenažraný prase, všímal si maličkostí a zajímal se o víc, než jen o sebe, možná bys ji získal, Ronalde," vyčetla mu sestra.
"Mluv slušně, Ginny," pokáral jí pan Weasley," myslím, že ti dva by chtěli také něco říct."
"Už jsem ti říkala, Rone, že jsi pro mne kamarád. Nikdy jsem ti nic neslibovala."
"Tys o tom věděla," zaútočil na sestru, "a ty, Harry, taky a nic jste mi neřekli?"
"Neřvi tady, Ronalde," usměrňoval ho George,"já o nich taky vím a delší dobu."
Nejmladší Weasley se díval na všechny okolo sebe. Další prohra, další zklamání, to už na něj bylo moc. Otočil se a zamířil ke dveřím.
"Kam jdeš, Rone? Okamžitě se vrať!"
"Jdu jen na vzduch, počkám tam s Hagridem."
Ginny se ušklíbla, tohle si tak trochu zasloužil.

Návrat do Doupěte se neobešel bez problémů. Bill právě chtivě líbal na gauči Fleur, když se vrátil zbytek jeho rodiny.
"Ronalde, okamžitě pojď se mnou do kuchyně, musíme si promluvit. Hermiono, bude lepší, když tu budeš taky," řekl pan Weasley.
Ginny a Harry se vytratili hned po příchodu na louku a hráli famfrpál.
"Tati, co chceš dělat?"
Arthur si promnul oči.
"Rone, musíš pochopit, že tvoje kamarádka se zamilovala do tvého bratra."
"Jak? Vždyť jsem úplně sám. Harry chodí s Ginny ven, Hermiona se válí s Fredem a já? Copak si nezasloužím trochu štěstí?! Jsem poslední, na liché koleji, ať udělám cokoliv, nic to neznamená."
"Rodino, večeře," ozvala se paní Weasleyová v momentě, kdy přišel i Fred s Georgem.
"Po večeři dokončíme hovor. Pojď se najíst."
Fred políbil a objal Hermionu, posadil se na vedlejší židli a pod stolem bez varování vsunul ruku do jejího klína.
Ron rudý vzteky se odvrátil od bratra a bavil se s Billem a téměř slintal nad Fleur.
"Smolničko, co bys řekla na malou procházku?"
"Ráda," usmála se dívka.

Summer Game Kde žijí příběhy. Začni objevovat