18

177 22 6
                                    


Katherine fixa cu privirea băiatul din capătul holului. Acesta observă, deranjat de privirile insistente ale acesteia pășește timid către ea.

"Katherine, ești bine?" rosti băiatul fără vlagă, glasul îi tremura cuprins de emoție.

"Îl caut pe Alex, l-ai văzut?"  întrebă această căutându-l cu privirea pe prietenul ei de o viață.

"Da, e afară cu Sara."  îi răspunde băiatul acesteia.

Katherine nu mai scosese niciun cuvânt. Îi zâmbi delicat băiatului din fața ei în semn de mulțumire. Trebuia să-l găsească pe Alex...discuția din camera ei nu s-a terminat, iar ea avea nevoie de răspunsuri și Alex de scuze. Chiar dacă îi vine greu să recunoască, știe că l-a rănit pe Alex, și ăsta era ultimul lucru pe care și-l dorea. 

Fata cu ochi căprui plecă în căutarea lui Alexander în speranța că se va împăca cu băiatul care o înveselește și în cele mai negre timpuri. Îi lipsea, îi lipsea al naibii de mult. Nu a realizat până acum că despărțirea de cineva drag e atât de grea și apăsătoare, pentru că nu a mai trecut niciodată prin așa ceva, iar acum că a trecut, nu-și mai dorește acest lucru atât de sumbru.

Într-un timp atât de scurt viața ei luase o întorsătură atât de urâtă, din care credea că nu o să mai scape vreodată. Se spune că totul trece, dar nimic nu trece fără să lase urme...Speranța ce se afla în fiecare celulă a trupului lui Kath nu înceta să se risipească acum, lăsând-o fără apărare în fața fricii. Din păcate, finalul fericit nu prezice încheierea basmului 


Alexander (vol I-II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum