Část 4 - Jak to napravit?

18 1 0
                                    

Byli tam tři vlci a já stále pořád nevěděla jestli jít k nim a nebo jestli mám jít zpět. Najednou jsem uslyšela kroky zamnou a udělala jsem to stejné jako z Evessou. Rychle jsem se otočila a vlkovy podkopla nohy. "Co děláš!„ Uslyšela jsem a podívala se na vlka. Byla to Yiri. "Promiň„ Řekla jsem a nadzvedla packu ,aby se o ni Yiri líp zvedla. Zvedla se sama a řekla. "Ty jsi se opravdu změnila.„ Řekla. "Promiň ,ještě jednou. Musím být opatrná nevím kdo mi chce něco oplatit za minulost.„ Podívala jsem se do lesa a dodala. "Přišla Evessa a zaútočila na mně.„

Yiri se na mně podívala z vykulenýma očima a řekla. "Ó můj božíčku není ti nic!„ Najednou si mně začala prohlížet ze všech stran. Yiri byla zvyklá že vždy když se mi něco stalo tak mně hned ošetřila ,protože jsem ještě neuměla vůbec bojovat. "Ne, není mi nic. Vidíš že se o sebe umím postarat.„ Podívala jsem se na Yiri. "Yiri ,za tu dobu se o sebe umím postarat ,ale musím přitvrdit jestli chci ostatní přesvědčit o tom že nejsem jako dřív.„ Řekla jsem a objala Yiri. 

"Já ti uvěřila.„ Řekla a podívala se na mně. Pořád jsem se dívala na hnědou vlčici. "Yiri, ty jsi my možná uvěřila ,ale co ostatní? Oni mi neuvěří jen tak. Ty jsi vždy byla nablízku.„ Podívala jsem se za sebe. Yiri se na podívala stejným směrem jako já. "Ach... Ty za nimi chceš jít?„ Řekla a nevině se podívala na mně. Viděla že je mi strašně líto co se v minulosti stalo. Podívala jsem se na Yiri a ona na mně. Mlčela jsem a jen se mé pohledy přehazovali mezi Yiri a tří člennou bandou.  "Shiry, Chce to čas a chvíli přesvědčování a budou ti věřit.„ Řekla a podívala se opět na vlky. Hlasitě jsem se nadechla a řekla. "Nikdo mi neodpustí to co jsem dělala. To jakým způsobem jsem se vtírala.„ Sklonila jsem hlavu. "Neboj odpustí ti to. Dřív či později ,ale odpustí.„ Řekla a objala mně. "K tobě jsem nedolízala tolik jak k ostatním. Několik vlků se mně pokusily i zabít.„ Řekla jsem se slzičkou v oku. Yiri se hluboce nadechla. "Jam myslíš Shiry ,ale už musím jít. Ahoj.„ Z úsměvem se na mně podívala. "Dobře. Ahoj„ Podívála jsem se na Yiri ,do zeměa opět na tří člennou bandu vlků. Hluboce jsem se nadechla a sedla si.

Opět zpátky [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat